Niet durven zeggen maar wel zaniken erover op een forum na 6 dagen...quote:Op maandag 29 juli 2013 11:12 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik laat eigenlijk gewoon eerder merken dat ik nog wakker ben. Heeft nog niet gewerkt, moet dat van jou misschien gaan proberen - al is dat best wel genant.
Begrijp je niet ergens dat dit best wel genant is en dat het kan gebeuren? Ik hoef geen ballen te kopen, ben een meisje. Wilde alleen wat advies.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet durven zeggen maar wel zaniken erover op een forum na 6 dagen...
Koop eens wat ballen.
Maar ergens geloof ik je verhaal niet. Het ligt er te dik op.
Vermoed dat je je verveeld op die vakantie en maar een bullshit topic begint.
Ja snap ik, het is best genant. Maar je doet het voor jezelf niet voor hem. Want voor jou is de huidige situatie ook vervelend. Genant is dan nog een understatement. Dus maak er eens een opmerking van en probeer daarna meteen te slapen ofzo. Kijk maar of dat werkt.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:12 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik laat eigenlijk gewoon eerder merken dat ik nog wakker ben. Heeft nog niet gewerkt, moet dat van jou misschien gaan proberen - al is dat best wel genant.
TS is het andere broertje.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:49 schreef Terecht het volgende:
De TT suggereert dat er meerdere broertjes fappen in de aanwezigheid van TS, echter in de OP worden de rukfestiviteiten van maar één broertje uitgelicht. Verklaar je nader.
Maak vanavond wat geluidopnames en post deze hier.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:34 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Godver woestijnvos, hoe vaak moet ik het nog zeggen voor jullie me geloven
Peip? Serieus?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:45 schreef Splutje het volgende:
Peip hem scheel dan is ie het zo verleerd
Lijkt me sterkquote:Op maandag 29 juli 2013 11:51 schreef mjs_1210 het volgende:
Volgens mij schrijf je "pijp" en niet "peip".
quote:Op maandag 29 juli 2013 11:54 schreef Nazder het volgende:
Wel opletten dat het niet uit de hand loopt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |