In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Hij doet dat bij tijd en wijlen, dat is leuk.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genee is ook een weekje op vakantie geweest.
Voor een Belg valt het nog best mee.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een van je domste reacties sinds tijden.
Iemand die een zondags overhemd aandoet om dan de pseudo-vedette uit te hangen, maar ik heb 'm nog nooit op een rullevante mening kunnen betrappen!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:09 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wat deed van Hintum daar aan tafel? Die jongen mag de schoenen van Adriaanse en van Marwijk niet eens poetsen laat staan zijn mening geven over voetbal.
Dankje. Het is gewoon 100% de waarheid.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een van je domste reacties sinds tijden.
Inderdaad, wat goed van jou zeg!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dankje. Het is gewoon 100% de waarheid.
Zo zou ik mijn zoon nooit noemen. Bovendien maakt mijn zoon niet in iedere zin een paar foutenquote:Op zondag 28 juli 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn zoon heet capuchon jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |