SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar.
Ik moet toegeven dat ik je kritiek van vanmiddag wel heb aangetrokken.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant"
Haha, VI quoten is echt leuk xD
Ik hoor Van Hintum niet graag praten.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:28 schreef Grifte het volgende:
Van Hintum is door zijn stem al niet serieus te nemen
Land wat Berlusconi aanbidt moet wel een integer land zijn .quote:
Wereldprestatie van PSV om die gast voor 9 miljoen te verkopenquote:
Ze bereiden zich voor op de napraat.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Gezellige boel daar aan tafel, de wijn fles is zeker al open gegaan?
kan wel 5x scoren tegen Bari en Atlanta Bergamoquote:Op zondag 28 juli 2013 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wereldprestatie van PSV om die gast voor 9 miljoen te verkopen
Zijn er mee bezig gelukkig. Zijn het nog niet.quote:
Arno vindt van zichzelf dat hij geen vrolijk hoofd heeft.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik mis Arno voor de vrolijke noot aan tafel.
Een pochet heet zoiets. Co is een man van de wereld.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Co heeft een mooie zakdoek, net als Mart.
Strootman heeft daar ook last van.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arno vindt van zichzelf dat hij geen vrolijk hoofd heeft.
Maar, geeft iemand om de mening van Arno fucking Vermeulen?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arno vindt van zichzelf dat hij geen vrolijk hoofd heeft.
Ik ook. Iedereen heeft last van het hoofd van Arno.quote:
Afgekeken van de here Martquote:Op zondag 28 juli 2013 22:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Een pochet heet zoiets. Co is een man van de wereld.
Ik vind de mening van collega Arno uitermate rullevant.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar, geeft iemand om de mening van Arno fucking Vermeulen?
Dat is gewoon scorebordjournalistiek wat je wilt.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had liever Co Adriaanse met de technische snufjes aan de slag gezien.
Laten we een enquête houden.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik vind de mening van collega Arno uitermate rullevant.
Bert komt uit de Worp, wist je dat.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die jongens waren waarschijnlijk strietwais
Alle lekkere wijven van Deventer zaten in zijn Spitfirequote:Op zondag 28 juli 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bert komt uit de Worp, wist je dat.
Dat is die rauwe volkswijk in Deventer waar je voor jezelf leert opkomen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bert komt uit de Worp, wist je dat.
Dan verlies je je geloofwaardigheid.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ik zou zowaar sympathie voor PSV gaan krijgen.
Is ook gewoon zo. Jammer dat je dat niet kunt zien. Maar dat komt wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Jong, sprankelend en leuk over PSV.
Dit moet ik even verwerken.
Ik had al sympathie voor Dickiequote:Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ik zou zowaar sympathie voor PSV gaan krijgen.
Die heb ik toch niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan verlies je je geloofwaardigheid.
De hedendaagse Ajax-filosofie toch? Heeft hij daar ook een vinger in de pap?quote:
Dat is jouw subjectieve mening.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo. Jammer dat je dat niet kunt zien. Maar dat komt wel.
Dick staat op zijn tenen!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had al sympathie voor Dickie
mijn mening is subjectief.quote:
De vraag is of het ook even goed zal uitpakkenquote:
Neenee, dan moeten ze NOG een jaar geen kampioen worden, dan hebben ze ajax nagedaan,quote:
Dat is een hoax.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:39 schreef Tyron het volgende:
Ik ga even een lamp aan doen, want naar een beeldscherm staren in het donker is slecht voor je ogen.
Ik heb toevallig zojuist hetzelfde gedaan.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:39 schreef Tyron het volgende:
Ik ga even een lamp aan doen, want naar een beeldscherm staren in het donker is slecht voor je ogen.
Ik bekijk alles door een oranje bril.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:39 schreef Tyron het volgende:
Mocro afkomst, dus dat gaat niet goedkomenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Is dat wat die BakkendeAli ? Of horen we daar over een jaar niets meer van ?
Waarom moet je daar om huilen?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Andersen was een van de besten op het veld.
Scoorde een mooie goal zaterdag. Goed ingekopt.quote:
Zo goed dat hij zelfs scoorde voor Ajax jaquote:
inderdaad met een nokia 3310quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Zoals wel vaker, tonen we aan dezelfde humor te hebben.
Hans wilde de beelden niet afstaanquote:Op zondag 28 juli 2013 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Terwijl het ook gewoon in full hd te zien was bij SBS 6.
quote:
Als het snel gaat lopen bij PSV zijn ze ook titelkandidaatquote:
Zonder te lezen wie het post, kan je al weten dat jij het bent.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als het snel gaat lopen bij PSV zijn ze ook titelkandidaat
Jaquote:Op zondag 28 juli 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
Vitesse mag geen spelers kopen vanwege de financial fairplay toch?
Maar dan komt de kampioensstress om de hoek kijken.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als het snel gaat lopen bij PSV zijn ze ook titelkandidaat
Nee, hij is een teringdebiel met zijn PI.quote:
Eens.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, hij is een teringdebiel met zijn PI.
quote:
Het is geen voetbalclub, meer een praathuis met opgefokte gastjes die alleen maar roepen dat ze een topclub zijnquote:
Dit.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
Nee Co. Je koopt een seizoenskaart omdat je graag naar je club gaat.
Is dat inclusief Pelle?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Rekik heeft meer gel in z'n haar als de hele selecties van Ajax en Feyenoord bij elkaar.
Nee, AZ, die hebben de fruitschaal verlorenquote:
mwa Piet Pelle op zijn Gazellequote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Rekik heeft meer gel in z'n haar als de hele selecties van Ajax en Feyenoord bij elkaar.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dit is gewoon zijn out-of-bed lookquote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Ja daar kan Pelle wel een jaar mee doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Daar hoef je toch helemaal niet verdrietig om te zijn?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Marc van Hintum heeft eigen mannen meegenomen, da's te merken.
En morgen VI.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:57 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
Dinsdag ook alweer voetbal. Heerlijk!
Kan jij eens je vervelende reacties voor je houden?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar hoef je toch helemaal niet verdrietig om te zijn?
Hij gebruikt wax, geen gel.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is gewoon zijn out-of-bed look
[ afbeelding ]
Nee, doe maar gewoon normaal.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij eens je vervelende reacties voor je houden?
Letterlijk?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV van Zulte verliest, lach ik me dood.
Je PI doet anders vermoeden.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV van Zulte verliest, lach ik me dood.
Ook dat is waar.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die doet vermoeden dat hij een teringdebiel is.
Maakt dat je toevallig verdrietig?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze uitzending is opvallend snel gegaan.
Laatst gez.: vandaag om 15:18quote:Op zondag 28 juli 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je hem even appen voor de zekerheid?
Heeft er al iemand iets gezegd over je PI?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen gaat Lewandowski transfervrij de deur uit in juli 2014.
hahaquote:Op zondag 28 juli 2013 23:01 schreef GwaiLow het volgende:
Jan v Halst is wel wat beter in de analyses met zo'n tablet dan v Hintum haha
Dat maakt mij ook erg verdrietig.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen gaat Lewandowski transfervrij de deur uit in juli 2014.
Dat kapseltje van Andersen bij de elftal foto's.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Een vraagteken.quote:
Syntixquote:Op zondag 28 juli 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
Jongens, wie doe ik nu na?
Denk je nog even in dat hier een domme kortzichtige mening over voetbal staat.
Hoi Stinho.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
Shots firedquote:Op zondag 28 juli 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
Eerder een mening volledig gebaseerd op de mening van anderen.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
Je hebt de humor van een ONZ-user.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
Iemand nadoen is met tijd en wijlen leuk.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik luister naar GGMM. VI nadoen is dom, Stijn nadoen is leuk.
Dan ga ik maar eens een weekje op vakantie. Dan kan er niet meer gezegd worden dat ik het weken volhoud.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand nadoen is met tijd en wijlen leuk.
Het wekenlang volhouden is wat sneu.
Genee is ook een weekje op vakantie geweest.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eens een weekje op vakantie. Dan kan er niet meer gezegd worden dat ik het weken volhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |