respect brahquote:Op maandag 29 juli 2013 19:02 schreef EpicKnife het volgende:
Best Trynda EU, honor plox
[ afbeelding ]
De game waar ik 9/9/6 speelde had ik 1v5 gecarried. We waren telkens aan het verliezen en turtlen op onze base. Toen ging ik backdoor, en had ik een paar towers, een inhibitor en de nexus kapot in 2+- minutenquote:
Ik zou je Q maxen, dan is je cooldown 2 seconden dacht ik. W is handig voor de buff/debuff, maar ik zou het niet maxen.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:58 schreef Djurres het volgende:
[..]
Jazeker. Dat is voor de early damage output.
Q komt later wel.
Wat een kutbuildquote:Op maandag 29 juli 2013 19:02 schreef EpicKnife het volgende:
[ afbeelding ]
Guide plsquote:Op maandag 29 juli 2013 19:02 schreef EpicKnife het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
Wat? Hoe zou jij het doen dan? Phantom Dancer, Infinity Edge, Magic Penetration boots, 3x Bloodthirster?quote:
Botrk, Mercuial Scepter, Phantom Dancer, IE, Thornmail, Merc Threadsquote:Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Wat? Hoe zou jij het doen dan? Phantom Dancer, Infinity Edge, Magic Penetration boots, 3x Bloodthirster?
Zephyr > Phantom Dancer imo.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:42 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Botrk, Mercuial Scepter, Phantom Dancer, IE, Thornmail, Merc Threads
Verkoop je boots en koop phantom dancer.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:02 schreef EpicKnife het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 80 potjes gespeeld met W maxen maar ben laatst met Q begonnen en Q is zeker ook wel lekker in lane. En farmt easy.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:58 schreef Djurres het volgende:
[..]
Jazeker. Dat is voor de early damage output.
Q komt later wel.
Haha, ik heb eigenlijk nog nooit mijn boots verkocht. Ik ben blijven hangen in season 2.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Verkoop je boots en koop phantom dancer.
[..]
Ik heb 80 potjes gespeeld met W maxen maar ben laatst met Q begonnen en Q is zeker ook wel lekker in lane. En farmt easy.
Een pauze van een maandje heeft mij wel wat geholpen. Probeer andere games uit. Singleplayer, of eventueel zelfs DotA 2.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:27 schreef Keselo het volgende:
Kom je thuis na een dag werken, kun je 2 games spelen, in allebei de games een troll die het verneukt. Had gewoon beide gewonnen
Misschien maar geen ranked (of LoL) spelen na een werkdag maar gewoon een singleplayer spel oid.
Heb geen tijd en geen zin om een nieuwe Moba te leren.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:44 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Haha, ik heb eigenlijk nog nooit mijn boots verkocht. Ik ben blijven hangen in season 2.
[..]
Een pauze van een maandje heeft mij wel wat geholpen. Probeer andere games uit. Singleplayer, of eventueel zelfs DotA 2.
Dat anivia gave me eyecancer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:03 schreef Djurres het volgende:
http://www.twitch.tv/djurres
draven-lee op botlane
Heb je wel weer gelijk in, enige profit die je hebt is 100 nieuwe heroes spelen.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Heb geen tijd en geen zin om een nieuwe Moba te leren.
Heb echter wel genoeg spellen gekocht tijdens de steamsale, heb echt ongelofelijk veel dingen die ik kan spelen. Morgen misschien eens beginnen met Dishonored, schijnt wel een aardig spelletje te zijn.
Thornmail is juist op Tryndamere fantastisch. JE wilt zo snel mogelijk richting de AD carry spinnen waardoor hij gedwongen is om jou aan te vallen. Elke aanval die hij op jou doet, doet hem ook flink pijn en daarbij sta jij hem ook nog even te critten. Dan moet je hem makkelijk dood krijgen voordat jouw ulti ermee ophoudt.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:19 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Thornmail vind ik persoonlijk echt een slecht item,
Thornmail is alleen goed als je veel hp en verdere resists hebt. Als het je enige armor item is zou ik eerder voor een Randuin gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Thornmail is juist op Tryndamere fantastisch. JE wilt zo snel mogelijk richting de AD carry spinnen waardoor hij gedwongen is om jou aan te vallen. Elke aanval die hij op jou doet, doet hem ook flink pijn en daarbij sta jij hem ook nog even te critten. Dan moet je hem makkelijk dood krijgen voordat jouw ulti ermee ophoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |