Nou ikzelf vind het persoonlijk beter aanvoelen als ik door een vrouw afgetrokken wordt...dan het ik het zelf doequote:Op zondag 28 juli 2013 13:16 schreef elladepella het volgende:
Ik ben vannacht blijven slapen bij een jongen. Vond het te vroeg voor pijpen/seks maar voor het teasen heb ik hem vannacht afgetrokken en tijdens het proces vroeg ik me eigenlijk af wat mannen eigenlijk van afgetrokken worden vinden.
Ik bedoel het is iets wat je zelf helemaal onder de knie hebt en weet wat jij het fijnst vindt, is het nog interessant als iemand anders het doet? Of is een vreemde hand juist interessant?
Edit: dit speelt ook nog mee
As far as hand jobs go, its safe to say were good in that department. Its really nice of you to try, but imagine a chef who has mastered the art of grilled cheese making. This chef prepares at least one grilled cheese every single day, sometimes two, sometimes five or even eight! So, hes pretty damned good at making these bad boys, but one day you come along all high and mighty with your spatula in hand, and make a dry, rough, slightly painful grilled cheese sandwich. Its a kind gesture, but I mean cmon, youre dealing with a guru of self-pleasure/grilled cheeses.
AUTSCHJ man, zo pijnlijk! Had eens een meisje die soms opeens een keiharde ruk gaf, deed steeds meer zeer, op gegeven moment gezegd dat ze moest stoppen, had ze gewoon mijn lul open getrokkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:40 schreef Marsenal het volgende:
Je moet in ieder geval niet denken dat je een techniek gaat aanleren die je vriendje niet al geperfectioneerd heeft.
Het sowieso zaak dat je niet als een idioot over een droge eikel gaat zitten raggen, niet de voorhuid naar achter trekken totdat je toompje knapt als een elastiek en je moet vooral even volhouden.
Als je die basisregels even in acht houdt, kan er niet zoveel mis gaan. Het is net zoals met pijpen, het is al gauw lekker.
Ze zal wel veel ervaring hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:00 schreef dincky het volgende:
Afgetrokken worden,
Me vriendin kan het veel beter dan ik!!!
Ag... Heb er nu wel plezier vanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ze zal wel veel ervaring hebben.
Bifi worstjes zijn dan ook wel erg lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:08 schreef jogy het volgende:
Ik heb een aftrekt trauma van een gare zuipvakantie waar de aftrekkende partij dacht dat het een bifi worstje was en het gehele omhulsel eraf wilde rossen.
Het was een vakantie aan de zee en zout water kon ik de rest van de vakantie niet meer hebben.
Maar door een dame met de wetenschap dat mijn penisvel er niet volledig afgerold hoeft te worden is het vanaf best lekker tot geweldig, ligt maar aan het talent van de vrouw in kwestie.
Niet als jouw penis als het worstje wordt gezien.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:09 schreef dincky het volgende:
[..]
Bifi worstjes zijn dan ook wel erg lekker
Ja zelfde als autorijden.. Ze kunnen het wel maar uitvoering is meestal matigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:16 schreef galaxy84 het volgende:
ik ken geen vrouw die het niet kandus volgens mij hebben vrouwen op dat gebied mannelijke genen
![]()
haha ... een combinatie er van , getrokken worden terwijl ze aan het rijden isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja zelfde als autorijden.. Ze kunnen het wel maar uitvoering is meestal matig
2/3 massages thuis eindige erotischquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:19 schreef Fes1-2 het volgende:
Massages met happy end zijn toch nog steeds razend populair?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |