Tot laterquote:Op zondag 28 juli 2013 13:20 schreef d4v1d het volgende:
Doei. Ff mobiel opladen.. ii moet natuurlijk straks tijdens het eten nog kunnen FOK!en
Ik MOET zo'n balquote:Op zondag 28 juli 2013 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja weet niet, alieninvasie ofzo
Jij hebt een puistenfetishquote:Op zondag 28 juli 2013 13:24 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Rolde bijna van mn stoel
Dat ligt misschien aan mij.
Jaquote:Op zondag 28 juli 2013 13:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en een luchtkussen?en een cloak?
Ik heb het lichaam van een jonge God. Als ik homo zou zijn zou ik al klaarkomen door naar mezelf te kijkenquote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het lichaam van een jonge God. Als ik homo zou zijn zou ik al klaarkomen door naar mezelf te kijken
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:28 schreef promisionxexposed het volgende:
Iedereen weet hoe je Nibb-it eet
Wat nee? Hoe weet jij nou hoe lekker ik ben?quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat nee? Hoe weet jij nou hoe lekker ik ben?
Denk je nou werkelijk dat ik me verlaag tot het luisteren van Nederlandse shite?quote:
Je zal het vast wel toch een keer gehoord hebben.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat ik me verlaag tot het luisteren van Nederlandse shite?
Geen Afrojack etc meer voor jouquote:Op zondag 28 juli 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat ik me verlaag tot het luisteren van Nederlandse shite?
Nee, sorry. Dat draaien ze niet in Engelandquote:Op zondag 28 juli 2013 13:38 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je zal het vast wel toch een keer gehoord hebben.
Nou, lekker belangrijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:40 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
SIR. Je zei "Nederlandse shite" niet "Nederlandstalig".
Ik hossel al m'n hele leven lang, dus er moet een tijd komen dat ik rijk word.quote:
Ik had het over chicks jij rebelquote:Op zondag 28 juli 2013 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hossel al m'n hele leven lang, dus er moet een tijd komen dat ik rijk word.
Ik heb het goed maar vind altijd dat het beter kan, dus ik moet zorgen dat m'n doel bereikt word.
Hosselen heeft niks met chicks te maken! Behalve dan dat je chicks krijgt als je veel hosselt omdat je dan rijk bent!quote:
#truthquote:Op zondag 28 juli 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hosselen heeft niks met chicks te maken! Behalve dan dat je chicks krijgt als je veel hosselt omdat je dan rijk bent!
Scheer je halve snor afquote:Op zondag 28 juli 2013 14:01 schreef Spatieloos het volgende:
Maar meneer de drugsdealer, wat verkoop jij allemaal dan?
Hossel hier, hossel daar. Money moet gemaakt worden.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:01 schreef Spatieloos het volgende:
Maar meneer de drugsdealer, wat verkoop jij allemaal dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |