Oh grapje, dacht dat ik dat aan david vroeg die zit in thailandquote:
Het is niet dat die muggenbult nooit meer weggaatquote:Op zondag 28 juli 2013 13:13 schreef Stuart het volgende:
Een grasveld met een molshoop is ook geen gezicht
Wow is siri zo slimquote:Op zondag 28 juli 2013 13:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh grapje, dacht dat ik dat aan david vroeg die zit in thailand
maar daar is 't 18:12 haha, had t siri al gevraagd
Datzelfde geldt voor een molshoop. Tot die tijd ben je er maar klaar mee.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
Het is niet dat die muggenbult nooit meer weggaat
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor een molshoop. Tot die tijd ben je er maar klaar mee.
Siri, de meestal nuttige maar soms ook niet nuttige virtuele assistente.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nou lach jij wel, maar stel, je bent een jongen, zit aan de ass van een meisje en voelt een of andere enge bult. Het zou wel een puist kunnen zijn. Ga jij dan kijken of ren je hard weg?quote:
ik kan me daar geen voorstelling van maken sorryquote:Op zondag 28 juli 2013 13:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou lach jij wel, maar stel, je bent een jongen, zit aan de ass van een meisje en voelt een of andere enge bult. Het zou wel een puist kunnen zijn. Ga jij dan kijken of ren je hard weg?
Ik zou hem uitknijpen en dan weg rennen!quote:Op zondag 28 juli 2013 13:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou lach jij wel, maar stel, je bent een jongen, zit aan de ass van een meisje en voelt een of andere enge bult. Het zou wel een puist kunnen zijn. Ga jij dan kijken of ren je hard weg?
Ik zal er maar over ophouden. Dit komt de gezelligheid niet ten goedequote:Op zondag 28 juli 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou hem uitknijpen en dan weg rennen!
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh sorry!quote:Op zondag 28 juli 2013 13:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal er maar over ophouden. Dit komt de gezelligheid niet ten goede
quote:Op zondag 28 juli 2013 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor een molshoop. Tot die tijd ben je er maar klaar mee.
''What should I wear today''quote:Op zondag 28 juli 2013 13:15 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Siri, de meestal nuttige maar soms ook niet nuttige virtuele assistente.
dat lijkt me eng, straks gebeurd er wat en zit je vast in zo'n balquote:Op zondag 28 juli 2013 13:19 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin om in een waterbal te rennen![]()
[ afbeelding ]
Spatie-kun serieus nemenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal er maar over ophouden. Dit komt de gezelligheid niet ten goede
Wat moet er gebeuren dan? Als het regent ben jij lekker droogquote:Op zondag 28 juli 2013 13:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat lijkt me eng, straks gebeurd er wat en zit je vast in zo'n bal
Ik werd onpasselijk van de opmerkingquote:
ja weet niet, alieninvasie ofzoquote:Op zondag 28 juli 2013 13:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren dan? Als het regent ben jij lekker droog
Gvdquote:Op zondag 28 juli 2013 13:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
''What should I wear today''
''What's wrong with what you're wearing now''
Dat het mijn fucking pyjama is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |