PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
heeft ie goed gedaan dan. iddquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
352 vs 442
FIFA moet gewoon net als FM dat je set pieces kan instellen dus als je een kleine spits hebt dat die randje 16 gaat etc
ahh oke, hahah truequote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aanbod voor Eredivisie seizoensbets is vaak matig. UB heeft wel odds voor een top 3 notering per team. Ajax @ 1.03, PSV @ 1.08 en Feyenoord @ 1.7. Maar die mag je niet combineren. Zoals je ziet is de traditionele top 3 dus ook wel torenhoog favoriet om die top 3 te vormen..logisch ook
Bijna alle Liga BBVA CBs die 70+ pace hebben zijn klein. Deze man zit er dit jaar niet in, volgend jaar wel maar hij is ook maar 1.81: http://sofifa.com/en/fifa(...)igo-martinez-berridiquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke goedkope BBVA'ers moet ik nog proberen? De verdedigers zijn echt drama
Diaz heeft low/high, wel traaaaage boii
Speciaal naar het stadion voor Heerenveen vs. Loties, doet ie niet meequote:Op zondag 28 juli 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle Liga BBVA CBs die 70+ pace hebben zijn klein. Deze man zit er dit jaar niet in, volgend jaar wel maar hij is ook maar 1.81: http://sofifa.com/en/fifa(...)igo-martinez-berridi
Hoeveel hebben ze gespeeld? Tegen Ajax deed Loties wel mee zag ik in de samenvatting.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speciaal naar het stadion voor Heerenveen vs. Loties, doet ie niet mee
2-2. Onterecht vond ik, want die gelijkmaker van hun trapte die spits uit de handen van Nordfeldt.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze gespeeld? Tegen Ajax deed Loties wel mee zag ik in de samenvatting.
Erg jammer indd.. Diaz heeft low/high dus die is wel te proberen maar wie daarnaast?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alle Liga BBVA CBs die 70+ pace hebben zijn klein. Deze man zit er dit jaar niet in, volgend jaar wel maar hij is ook maar 1.81: http://sofifa.com/en/fifa(...)igo-martinez-berridi
En Eikrem gescoordquote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speciaal naar het stadion voor Heerenveen vs. Loties, doet ie niet mee
50 pacequote:Op zondag 28 juli 2013 00:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Erg jammer indd.. Diaz heeft low/high dus die is wel te proberen maar wie daarnaast?
Ekiza of Pareja? Of een silver.. Loties of Oier. Alvaro Gonzalez bakt er bij mij nooit echt wat van.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Erg jammer indd.. Diaz heeft low/high dus die is wel te proberen maar wie daarnaast?
Had een paar mooie passjes in huis, en je ziet dat ie het spelletje goed kan lezen. Moet alleen nog een beetje wennen denk ik. Ging ook vrij vroeg naar de kant. Groeibriljantquote:Op zondag 28 juli 2013 00:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En Eikrem gescoord
hoe deed ie het?
top, hopen op een paar IF'jes dit jaarquote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had een paar mooie passjes in huis, en je ziet dat ie het spelletje goed kan lezen. Moet alleen nog een beetje wennen denk ik. Ging ook vrij vroeg naar de kant. Groeibriljant
Yes pleasequote:Op zondag 28 juli 2013 00:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
top, hopen op een paar IF'jes dit jaar
Heb het liefste golds.. verder ga ik het gewoon afmaken met van die goedkope high-rateds en Medelquote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ekiza of Pareja? Of een silver.. Loties of Oier. Alvaro Gonzalez bakt er bij mij nooit echt wat van.
psst...quote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Heb het liefste golds.. verder ga ik het gewoon afmaken met van die goedkope high-rateds en Medel
ojuah miranda natuurlijk, wie is de baskz?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
psst...
MIRANDA MIRANDA MIRANDA en die bask
uh ekiza geloof ikquote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ojuah miranda natuurlijk, wie is de baskz?
Heeft hij weer datzelfde team met Depay? Wat een teringlijer zegquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kom gewoon weer tegen die gast die in de finale kan quitten zonder dat er iemand verliest
Ik wilde hem avoiden, bleek dat ik dat al gedaan had. Kut avoid systeem werkt dus niet
Ekiza is prima idd. Low/high en gewoon überdegelijk. Voor een 4atb alleen niet ideaal met zijn lengte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |