Die vogel knurft (leven)quote:
Sterkte en trustuh!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef Soury het volgende:
Voor het eerst deze week heb ik het zwaar, ik zweet me een ongeluk. Hond nog uitgelaten en ik duik mijn bed in. Niet normaal
Nou sterkte is overdreven. Ik ga niet doodquote:
Dan alleen trustuh lolquote:Op zondag 28 juli 2013 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou sterkte is overdreven. Ik ga niet dood
Ik leef weer op,quote:[img]http://i.fokzine.ngg et/p/0s.gif[/img] Op zondag 28 juli 2013 21:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan alleen trustuh lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik leef weer op,
Opvliegers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Argh...
Die pup wel even jaquote:
Ja spelen in het Vondelpark. En dan drie uur voor dood liggen. Lekker, om de zo veel uur een rondje.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:47 schreef Toverheks het volgende:
Soury je hebt het wel leuk met Denzel als ik het zo lees
Ik denk niet dat ik hem in de auto zetquote:Op zondag 28 juli 2013 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat je even met hem op het strand moet gaan lopen
Ben jaloers, ben gek op honden, ik ben alleen te weinig thuisquote:Op zondag 28 juli 2013 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja spelen in het Vondelpark. En dan drie uur voor dood liggen. Lekker, om de zo veel uur een rondje.
Nu heeft hij het op zijn heupen. Rent het hele huis door met zijn koe
Ik breng hem wel als hij de kolder in zijn kop heeft. Duurt maar even hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben jaloers, ben gek op honden, ik ben alleen te weinig thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |