Whiskey in je koffiequote:Op zondag 28 juli 2013 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik rook niet maar een whisky is altijd wel lekker
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:16 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Whiskey in je koffie
[ afbeelding ]
Doet ie het nog welquote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja ja ik zet hem wel apart hahaha
Die vogel knurft (leven)quote:
Sterkte en trustuh!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef Soury het volgende:
Voor het eerst deze week heb ik het zwaar, ik zweet me een ongeluk. Hond nog uitgelaten en ik duik mijn bed in. Niet normaal
Nou sterkte is overdreven. Ik ga niet doodquote:
Dan alleen trustuh lolquote:Op zondag 28 juli 2013 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou sterkte is overdreven. Ik ga niet dood
Ik leef weer op,quote:[img]http://i.fokzine.ngg et/p/0s.gif[/img] Op zondag 28 juli 2013 21:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan alleen trustuh lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik leef weer op,
Opvliegers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Argh...
Die pup wel even jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |