Het was dus zaterdagmorgen zo vroeg mogelijk, en toen eenmaal alles gefixed was, zei men: kan zijn dat het even naar verf stinkt maar dat gaat over. Bahh en het stonk wel degelijk, dus ik heb een stuk gereden met mijn auto, totdat de stank wegwas.
Aan het eind van de dag, in de avond toen ik naar huis ging, 107 kilometer nadat de pijp gemonteerd was, hoorde ik onder de auto een soor van * kling* gewoon keihard een schroef losschieten, ik dacht meteen dat het de mijne was... en jawel hoor vRRRRoem... mjn pijp los
ik was bijna bij mijn vriendin thuis en ben maar blijven slapen, de dag erna af laten slepen naar huis voor 3 kilometer. En maandagmorgen meteen terug naar kwikfit die nog geen 200 meter van thuis liggen.
Wat was er nou aan de hand? ik mistte een schroef. Vermodelijk niet aangedraait Staat een man bij de balie, die een nieuw onderdeel moest hebben, hoor ik hem zeggen dat toen hij 4 weken geleden 2 nieuwe banden had laten monteren dat hij samen met zijn zoon reed, dat de auto instabiel reed op de autosnelweg, thuis aangekomen constateerden ze dat het wiel niet was vastgedraaid !
Dus mijn schroef was snel gemaakt, en eenmaal thuis was ik van de ene kant blij dat ik weer met de auto kon rijden en de andere kant baalde ik van hun domme fout, en ik vertel het dus mijn ma, en ze zegt dat ze bij haar ook al eens een wiel vergeten zijn aan te draaien. Namelijk toen ze de auto liet nakijken bij een kennis, belde die haar op om langs te komen en te kijken,
Nu vind ik die uitlaat klote voor mezelf, maar het niet aandraaien van een wiel is toch wel zeer gevaarlijk! En ook ben ik het er niet mee eens dat er dan zo roekeloos mee omgegaan kan worden. Er moet een sorrt van straf zijn, om dit soort dingen te voorkomen.
En nu natuurlijk de vraag ook naar jullie toe, of jullie slechte ervaring hebben met Kwik-FIT of misschien vindt je ook dat er een strafmaatregel tegen de nalatigheid van een monteur moet komen.
Maar ja, dat krijg je met die goedkope prutsers
Bel de lancia dealer op alleen al de voorpijp zelf kost 334 ¤ zonder monteren.
Maar jullie ervaringen waren ook al kut ? nog meer mensen met dit probleem ?
Maar dat zegt al iets over de kwaliteit van kwik fit, kan je beter naar garage de kromme krik...
Dat doen ze goed. Maar voor de rest laat ik alles bij de dealer doen.
Mijn KF uitlaat was na 1 jaar en 20.00 km doorgeroest, onder garantie vervangen. Remschijf ook na 1 jaar verroest, geen garantie :-)
quote:APK is ook niet altijd aan te raden bij kwik fit, hoor nog wel eens leuke verhalen van mn overbuurman over steekproeven en bij garages die mochten sluiten door teveel strafpnten van het RDW en daar zat ook erg veel kwik fit tussen...
Op zondag 22 september 2002 22:55 schreef ButcherBird het volgende:
Kwik-Fit: ga er niet heen voor iets anders dan accu's , banden en APK.Mijn KF uitlaat was na 1 jaar en 20.00 km doorgeroest, onder garantie vervangen. Remschijf ook na 1 jaar verroest, geen garantie :-)
quote:20 km is niet veel
Op zondag 22 september 2002 22:55 schreef ButcherBird het volgende:
na 1 jaar en 20.00 km doorgeroest
ik heb verder niks nuttigs te posten hier, other than dat KwikFit idd zuigt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |