Jup, maar daar heeft Ilse weer helemaaaaaaaaaaal de stem niet voor, vind ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:19 schreef Pluto1975 het volgende:
Eens, een duet is al snel truttig, tenzij er een knalharde productie achter zit (Noorwegen 2013)
*ril*quote:Op donderdag 14 november 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
Miss Montreal zou ook nog heel goed de tweede of derde persoon kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Ilse en Waylon ook nog wel een Never ever let you go- achtig liedje doen zoals Denemarken in 2001... Blijft een van mijn favorieten allertijden
quote:
Ja die vond ik ook zaligquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Ilse en Waylon ook nog wel een Never ever let you go- achtig liedje doen zoals Denemarken in 2001... Blijft een van mijn favorieten allertijden
Heerlijk.quote:
Dito!quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:17 schreef Pluto1975 het volgende:
Moet het effe kwijt: ben zó nieuwsgierig!!!
Worst nightmare als je het mij vraagt...quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
Ik lees dat stukje steeds verkeerd denk ik
Ze bedoelen dan toch Ilse, Waylon en Lohues, en dan zonder DJ?
Als het die Daniel wordt, gaan we dus een countrynummer krijgen, gezongen door een trio?
WTF
Hahahhaa ja zo klinkt het wel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:06 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Worst nightmare als je het mij vraagt...
Ow ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
Ik lees dat stukje steeds verkeerd denk ik
Ze bedoelen dan toch Ilse, Waylon en Lohues, en dan zonder DJ?
Als het die Daniel wordt, gaan we dus een countrynummer krijgen, gezongen door een trio?
WTF
Countrynummer? Neuh... Daniel Lohues? JAAA! Die man heeft toch geen internationale uitstraling? Dat 'past' toch niet naast een Ilse of Waylon? Kan me niet voorstellen dat AVROTROS die gast mee naar Denemarken stuurt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:06 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Worst nightmare als je het mij vraagt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |