Waar las/hoorde je dat?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Pluto1975 het volgende:
Volgens Armin zelf heeft hij géén nummer geproduceert voor het SF. Het blijft wel spannend zo, wellicht een andere DJ, zou het niet heel erg vinden, ben geen fan van Armin.
Kan Cornald wel niet verwachtten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me stug dat hij Waylon bedoelde, want die roept al jaren dat hij graag mee wil doen
Waarom zou Cornald het niet verwachten dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kan Cornald wel niet verwachtten.
Oh, daar is geen ruimte meer voor 'misschien bedoelt ie het stiekem anders' iddquote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef Pluto1975 het volgende:
Op z´n FB staat: Ik lees zojuist dat ik een nummer zou produceren voor het Songfestival, hierbij wil ik even laten weten dat dit niet het geval is.
Gaat hij ook mee op het podium?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is die DJ wel gewoon Daniel Dekker
Hou op! Huuuuuuuu! Het zal je gebeurenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is die DJ wel gewoon Daniel Dekker
Ik lach me dood als het straks gewoon een Ralf Mackenbach blijkt te zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, daar is geen ruimte meer voor 'misschien bedoelt ie het stiekem anders' idd
Albert V moet maar weer iets nieuws verzinnen om als zekerheidje te brengen dan
Nu je het zegt....niet te hopen dat ze zichzelf moet aankondigenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
Miss Montreal zou ook nog heel goed de tweede of derde persoon kunnen zijn.
Zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
Miss Montreal zou ook nog heel goed de tweede of derde persoon kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |