Zeg het maar.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bedankt dat het ESF-topic hier mag blijven en je het niet naar muziek Muziek doorstuurt, wanneer ESF weer open gaat kunnen we daar weer verder.
Kan de openingspost ook best veranderen!
We moeten blij zijn dat er uberhaupt nog artiesten van een béétje (!) naam naar het Songfestival willen, na alle eerdere fiasco's. Ze staan niet echt in de rij, zeg maar. Plus hij heeft best een aantal prima eigen nummers. Geen hits, maar ach, Jim Bakkum heeft ook niet echt hits, die Sharon ook niet, ik vind niet dat iedereen zonder echte hits uitgesloten zou moeten worden. Je hebt geen eerdere hits nodig om het Songfestival te winnen, op zich.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dat 'ie niet zoveel noten op z'n zang moet hebben. Ik vond dat van Anouk al over het randje, maar die heeft in ieder geval hits gescoord. Waylon? Not so much
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Glennis Grace sluit een deelname aan het Eurovisie Songfestival toch niet uit.
[ afbeelding ]
Glennis: Als Armin van Buuren mij zou vragen, dan wordt het een ander verhaal!
Bron: Shownieuws
Op 26 april 2011 werd bekendgemaakt dat de meiden van Close II You bezig zijn met een comeback.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:35 schreef L3viathan het volgende:
kunnen we close 2 you niet weer bij elkaar brengen? Of zijn die al verlept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |