Ik draai het om, eerste keus Waylon (als podiumzanger daar dan, Ilse mag best het liedje schrijven). Verder eens. Is het al 25 november?quote:Op zondag 17 november 2013 00:02 schreef Pluto1975 het volgende:
lohues mag wegblijven, over bijeengeraapt zooitje gesproken....Voor mij mag het Ilse zijn met een hippe productie van een goede DJ, tweede keus is Waylon, derde keus is samen, en verder hoeft er niemand bij (ook geen trijntje of marco, yuk)
Ilse heeft iig 1 concert met een orkest staan in Haarlem, 1 dag voor de finale (dus generale repetities ESF). Maar dat kan vast worden verschovenquote:Op zondag 17 november 2013 13:20 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we de agenda van Lohues, Waylon en Ilse niet ergens checken voor de 25e en voor mei 2014?
Waar is heur haar?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik vind Waylon van de genoemde drie sowieso de enige met ENIGE internationale uitstraling.
Ilse ook niet zo zeer. Maar misschien heb ik het mis en heb ik te weinig van haar gehoord en gezien.
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
Het trio gerucht komt hier vandaanquote:Op zondag 17 november 2013 19:12 schreef Pluto1975 het volgende:
Waar komen overigens de geruchten vandaan dat het een trio wordt....eigenlijk terug bij af.....ilse schrijft, waylon zingt en dj produceert, dat zou ideaal zijn
quote:15/11/2013 - We zijn er de site niet naar om het ene gerucht na het andere de wereld in te sturen, maar in dit geval volgen de ontwikkelingen zich helaas in sneltempo op. Nog maar eens naar Nederland dus waar volgens Show Vandaag op SBS blijkt dat Ilse De Lange naar het Songfestival gaat als lid van een driekoppige gelegenheidsformatie, die ook zou bestaan uit Waylon en een nog niet nader genoemde derde lid. Volgens onze informatie zou het om Daniël Lohues gaan. Anderen tippen op DJ Sander Kleinenberg.
Lohues heeft geen tijd.quote:Op zondag 17 november 2013 13:23 schreef Greys het volgende:
Lohues gaat niet mee naar het Eurovisie![]()
Tenminste, die heeft een complete theatertour staan in april, mei 2014 die ook op de halve finale data staat.
Spannend!quote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Oke:
- Het is iig geen solozanger(es), dat is zeker.
- Duet is 'zo goed als zeker'.
- Ilse en Waylon zijn er 'bij betrokken', dat is zeker.
- Er is nog een derde persoon 'bij betrokken'. Dat is ook zeker.
- Of dat Lohues is als schrijver samen met Ilse bv of dat het een DJ is, nog onbekend.
- Management van Lohues ontkent het nog, maar dat zegt niets
Bron: (iemand van) Songfestivalweblog
Ik hoop het, dat Waylon de enige on stage isquote:Op donderdag 21 november 2013 06:59 schreef ato het volgende:
Ik ben terug van 3 heerlijke weken in Gran Canria en heb uiteraard het nieuws gevolgd over de Nederlandse inzending.
Ik zeg ja tegen Waylon, desnoods samen met Ilse. Ik weet niet wat ik moet denken aan de rol van Daniel?
Nieuwe geruchten zijn dat Waylon alleen op stage is, met een lied geschreven door Ilse en geproduceert door Daniel.
Dat riekt naar country. Ik heb eigenlijk weinig met country tenzij in het een leuk jasje wordt gestoken zoals Texas lighting of Denemarken 2001.
Maar Waylon is 100 procent entertainer, pracht jong om te zien en heeft een goede stem..
Nog 4 dagen en wij weten het..
Overigens heb ik veel ESF liedjes gehoord hier in bars, radio en er werden zelfs ESF avonden gehouden was gezellig hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |