Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen Deel 9. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 20 september 2002.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 21-09-2002 13:31]
Stream 5
0.06 Het hek gaat open. De teams wisselen van plaats.
0.10 Margriet : Ze gaan meteen hun eigen gang. Wat een eikels.
Stream 3
0.16 Laurens buiten : Wat hebben die wijven een teringzooi achter gelaten zeg. Laurens zegt geloof ik dat hij eerst een wijntje gaat drinken en een sigaretje gaat roken. Bo en Martijn gaan het bubbelbad buiten in. Stefan staat in zijn ééntje in de keuken. De stream stopt.
Maar we hebben nu eindelijk margriet in string. Voor de liefhebbers:
De mannen liepen net allemaal naakt door het beeld, maar mijn capture programma werkte niet goed (serieus!). De meiden vroegen steeds aan de naakte mannen in het bubbelbad om te gaan staan... en de mannen deden het allemaal..... tot 4 keer toe. De dames hebben alle piemels even goed kunnen bekijken...
"Het kan nu niet meer slechter worden", zegt Margriet in de bunker tegen Jeanette. "Maar reken maar op een week, dan kan het niet slechter worden!"
Laurens maakt de meiden nog even duidelijk dat er zelfs tampons in de afwasmachine zitten... Volgens de dames kan dat niet.
Bram zit intussen nog in alleen een kort broekje....
(voor de liefhebbers:)
"Ik zou het liefste met die mannen helemaal door het lint zijn gegaan", lacht Daniela. "Lekker met z'n allen in de slaapkamer..."
"Lekker rampetampen!", reageert Margriet...
De tijden dat de bunkerbewoners vroeg naar bed gingen is nu verleden tijd. De dames zitten met zijn allen aan het hek met Laurens.
Margriet is aan het zeiken tegen Laurens. Dat hij maar 6 dagen in de bunker heeft gezeten. Zij heeft er wel 10 dagen gezeten. Zwaktebod van hem om nu een eitje te eten.
Judith: "Waar heeft hij aan verdiend dat hij deze taal van jou krijgt?"
Margriet zegt nu tegen Laurens dat ze maar een grapje maakte.
Stefan en Bo zitten aan de bar. Stefan vindt de moeder en de zus van Bo erg mooi. Hij vind de moeder van Bo eruit zien als 42. (vage leeftijd om te schatten). Bo vertelt dat zijn moeder binnenkort 51 wordt.
Bo is nu weer naar het hek. Hij declameert maar weer eens het menu van de Hemelse avond.
Ting vertrekt al naar bed. De rest zit/staat bij het hek.
Bo vindt Laurens een watje. Hij zit nog steeds in zijn t-shirt. Alle andere mannen lopen inderdaad halfbloot rond.
Judith: "Wij hebben al wat mannelijke leden mogen ontmoeten".
Ting en Jeanette liggen samen in de slaapkamer. Jeanette is bang dat ze te lang in de bunker moet zitten. Ting is op haar beurt bang dat ze haar dan weer niet op kan beuren.
Jeanette is wel weer blij dat Margriet hier niet kan drinken. En ze heeft geen zin om tussen Daniela en Judith te komen staan.
Ting is niet te verstaan. Volgens mij ligt ze op haar zender. HELP BB!!
Jeanette vertelt dat ze bewust geen vriendjes maakt hier. Het is een gecreëerde wereld.
Zie ik nou Daniela paaldansen tegen het hek?? Voor wie slooft ze zich zo uit. Ik zie alleen de badslippers van het mannetje. Dank U BB. Het is dus Bram. En Laurens. En Bo. En Martijn.
Daniela zit er ook weer halfbloot bij in haar rode pakje.
Stefan zit weer in in zijn eentje in het bubbelbad. Judith is nog steeds aan het emmeren over repen die opgegeten zouden zijn door Bo. Ze loopt geagiteerd door de bunker. Ze scheld nu dat Stefan al 3 repen heeft opgegeten van de 7. Daar moeten ze het nog de hele week mee doen!! Margriet bemoeit zich er ook nog eens mee.
Bo zegt: Doe es normaal!
Margriet: En bedankt!
Daan zit nu buiten in de camera het verhaal van de repen te vertellen. Dat er sommige vrouwen zich daar druk om maken. Wel grappig dat ze zo de draak steekt met haar medebewoonsters. Ze zegt dat ze het overdreven vind omdat zij zich allemaal ook vol hebben gepropt in de bungalow. Stefan verdedigd de mannen dat ze wat hebben gegeten vanavond. Ze hadden nog niets gegeten, ze waren misselijk.
Binnen is Judith nog steeds op jacht naar de repen. (Oh my God, wat een doos). Erg grappig nu. Het valt dus allemaal vreselijk mee. Judith had de repen van Mus er nog niet bij geteld. Blijkt dat er eigenlijk helemaal niets mist. Pffffffffffff. Much ado about nothing.
(mijn streams stoppen!)
Daan vertelt Stefan dat hij in elke vrouw een facet ziet dat haar interessant maakt. Hij vindt alles interessant. Elke vrouw heeft iets moois.
Hij ontkent het. Sommige vrouwen vindt hij mooi, anderen niet.
Daniela vindt dat hij het niet moet ontkennen. Hij moet het gewoon laten gebeuren. Wees niet bang. Ze blijft er op hameren dat hij op iedere vrouw valt. Hij moet dat niet uit vlakken. Ze ziet het aan hoe hij vrouwen benadert.
Hij moet het voor zichzelf toegeven, dat maakt het voor hem veel makkelijker. Waarom benoemt hij het niet zo voor zichzelf.
"Je vind het zo moeilijk om dingen toe te geven."
Hij probeert er steeds tussen te komen. Hij maakt de fout om te zeggen dat het niet altijd sexueel is. Zij trekt weer van leer. Hij begint over sex, zij dacht er niet eens aan. Hij vindt elke vrouw in het huis interessant.
Hij vind het nergens op slaan. Hij ontkracht voor iedereen en voor haar dus ook, dat hij er geen sexuele bijbedoelingen bij heeft als hij interesse toont in bijv. Ting door haar te vragen wat ze heeft gedroomd.
Vreemd gesprek dit. Daniela blijft maar pushen dat hij oversexed is en needy. En hij kan blijven ontkennen wat hij wil, zij ziet het totaal anders. Zij ratelt maar aan één stuk door, dat hij nog steeds doorgaat met plagerijtjes tegen haar.
Hij zegt dat hij het helemaal niet zo zwaar bedoeld heeft. Zij vind dat hij geen rekening met haar heeft gehouden door meteen na het gebeuren van vorige week grapjes te maken.
Hij zegt dat ze nu al 8 dagen verder zijn, het moet toch kunnen dat hij een grapje maakt.
Hij zegt haar dat ze het veel te moeilijk maakt. Hij bedoelt het niet zo. Hij zegt dat hij 4 keer een insinuatie heeft gemaakt tegenover haar. En dat was niet zo zwaar, meer een geintje.
"Ik mag je graag en als dat ook al dat mag. Ik vraag je gisteren hoe het met je gaat en daar krijg ik dan ook geen antwoord op. Ik maak me zorgen over jou."
"Dat is niet aan jou!" valt ze uit.
Hij mag geen grapjes meer maken over de Zevende Hemel.
Even gauw spieken bij de anderen.
Jeanette in gesprek met Laurens.
De andere dames liggen allemaal al in bed. Margriet heeft een theorie hoe je moet ademen om zo gauw mogelijk alcohol kwijt te raken uit je bloed.
De dames zijn het er unaniem over eens dat het jammer was hoe het ging met Mus tijdens de spiraalbattle. Hij had het vast gekund.
Stefan is zijn hart aan het luchten bij de mannen in de slaapkamer.
Gemist wat hij zei over Daan maar het eindigde in ieder geval dat hij het zat was.
Ting heeft blijkbaar tegen hem gezegd dat ze valt op blonde mannen met krullen. En ze zoende hem vol op 'de bek'.
De mannen gaan straks weer bubbelen in de badkamer.
Ting houdt een heel relaas in de slaapkamer. Helaas niet te verstaan. Dus maar weer terug naar het hek. Hier zitten nog steeds Jeanette en Daniela te kletsen met Bo en Laurens.
Daar zitten nog steeds Laurens en Jeanette bij het hek. Jeanette zit nog steeds te miezemuizen dat ze in de bunker zit. "Maar ja, het is te overleven" zegt ze op matte toon.
Laurens informeert nu wat ze van de nieuwe heren vind. "Supergezellig, wat ik tot nu toe heb gezien. Ik heb ze bijna nog niet gesproken, maar dat komt nog wel, hoop ik."
Laurens vond de beginperiode wel heel speciaal, toen ze met het oude groepje zaten. Jeanette heeft dat ook wel, maar ze vind het ook wel leuk dat er nieuwe bijkomen.
Even gauw weer naar Judith en Daan in de slaapkamer. Judith fluistert weer. Het gaat dus duidelijk weer es over Stefan. Daan doet erg negatief over Stefan. Judith is niet te verstaan door het fluisteren.
Daan vind iemand 4x, 5x niks van de nieuwen.
Ze hebben nu samen lol dat Stefan het weer 'op zijn kloten heeft gehad'.
(even een paniekmoment voor mijzelf. Mijn kat deponeert net een fijn kadootje op het buro, een nog levend muisje!!! Die moest ik dus even redden en weer veilig in de tuin zetten. Yukkkk!!)
Ik zie dat Daniela ook weer bij het hek is gaan zitten. De mannen zitten half ontkleed aan de andere kant van het hek.
Waar is Laurens? Al in bed. Wat een homo! Jaja, de mannen kunnen er ook wat van.
Martijn scheert zijn benen. De dames vragen waarom. Hij doet dit omdat het beter is voor het wielrennen. (zo leer ik elke dag weer wat bij tijdens het streamen
)
Bij de mannen al veel bedrijvigheid. Alle mannen behalve Bo en Mustapha zie ik om en rond de keukentafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |