Maar hoe gaat dat in zijn werk dat vracht enzo want ik hoor vaak dat je je zelf wat te doen moet krijgen dat er vrij weinig uitgelegd word. Krijg je te horen wat je moet doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:23 schreef spekbek het volgende:
Mijn ervaringen als vulploegmedewerker.
Heel erg veel druk op je, baas loopt op alles te zijken. Rekening houden met heel veel onbetaald overwerk en het minimumloon. Veel stress etc, wat ik zou doen als ik hem was is solliciteren bij een minder groot bedrijf, grote bedrijfen met honderden winkels als action Mcdonalds, ah, etc hebben strakke richtlijnen. Bijvoorbeeld 100 dozen per uur vullen. Lukt dit niet? Ontslag. Een kleiner bedrijf heeft meestal een gezelligere groep. Minder gezijk etc. Ben laatst als vulploegmedewerker ontslagen omdat ik 10uur onbetaald overwerkte per week, dat is 40 uur per maand.
Zo te lezen is vulploegmedewerker de absolute top voor je...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:23 schreef spekbek het volgende:
Heel erg veel druk op je, baas loopt op alles te zijken. Rekening houden met heel veel onbetaald overwerk en het minimumloon. Veel stress etc, wat ik zou doen als ik hem was is solliciteren bij een minder groot bedrijf, grote bedrijfen met honderden winkels als action Mcdonalds, ah, etc hebben strakke richtlijnen. Bijvoorbeeld 100 dozen per uur vullen. Lukt dit niet? Ontslag. Een kleiner bedrijf heeft meestal een gezelligere groep. Minder gezijk etc. Ben laatst als vulploegmedewerker ontslagen omdat ik 10uur onbetaald overwerkte per week, dat is 40 uur per maand.
Omdat hij dyslectisch is kan hij ineens niets meer?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zo te lezen is vulploegmedewerker de absolute top voor je...
Nee, je krijgt een vracht en dan moet je zelf maar kiezen of je het bij de Kruidvat neerzet of door de WC moet spoelen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:37 schreef freddy95 het volgende:
[..]
Maar hoe gaat dat in zijn werk dat vracht enzo want ik hoor vaak dat je je zelf wat te doen moet krijgen dat er vrij weinig uitgelegd word. Krijg je te horen wat je moet doen.
en wat bedoel je met 10 uur onbetaald werkte?
Als hij de spellingscontrole al niet kan vinden...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:41 schreef RicDan het volgende:
[..]
Omdat hij dyslectisch is kan hij ineens niets meer?
Dat heeft weinig met dyslexie te maken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:41 schreef RicDan het volgende:
[..]
Omdat hij dyslectisch is kan hij ineens niets meer?
Inderdaad, dit is gewoon ignorance, of een gebrek aan opletten op de basisschool.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:46 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met dyslexie te maken.
Ik was gisteren in de Action en de klant na mij wilde iets ruilen, toen riep het meisje achter de kassa: "leidinggevende"!! Moet dat echt zo daar? Mag je die niet gewoon bij de naam noemen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:23 schreef spekbek het volgende:
Waarom wil je bij action werken?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:59 schreef freddy95 het volgende:
Weet iemand in dit geval wat voor vragen ze gaan stellen?
En hoe ziet je eerste werkdag eruit?
Hoeveel begeleiding heb je nodig bij vakkenvuller? Waarschijnlijk is het gewoon, daar staat het spul, daar moet het naar toe, ga je gang. En dan komen ze af en toe kijken hoe het er voor staat.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:23 schreef freddy95 het volgende:
en hoe ziet de eerste werkdag eruit krijg je begeleiding of moet je alles gelijk zelf doen?
Duits bedrijf, kan best kloppen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:59 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de Action en de klant na mij wilde iets ruilen, toen riep het meisje achter de kassa: "leidinggevende"!! Moet dat echt zo daar? Mag je die niet gewoon bij de naam noemen?
Ga gewoon naar de action dan zie je het...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:07 schreef freddy95 het volgende:
ik lees niet echt positieve dingen over de action.
maar heeft iemand dan echt een inhoudelijke mening over werken bij de action inplaats van '' het is een choas'' ectt..
graag informatie over het werken bij action
Wat wil je horen dat hier nog niet gezegd is dan? Het is laagbetaald pauperwerk voor scholieren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:07 schreef freddy95 het volgende:
ik lees niet echt positieve dingen over de action.
maar heeft iemand dan echt een inhoudelijke mening over werken bij de action inplaats van '' het is een choas'' ectt..
graag informatie over het werken bij action
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |