Klimaatverandering, extremer weer bladiebla. Het duurt sowieso nog twee uur voordag het hier is, dus ik wil nog wat slapen eerst.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die kun je gewoon buiten laten staan hoor, hier in Nederland vallen echt geen hagelstenen ter grootte van struisvogeleieren uit de hemel.
We gaan inderdaad langzaam maar zeker naar een IJstijd, dat kloptquote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klimaatverandering, extremer weer bladiebla. Het duurt sowieso nog twee uur voordag het hier is, dus ik wil nog wat slapen eerst.
Waar ik dus op kots is dat ik slaap ga vallen op het moment dat ik als een gek naar het centrum moet voor die garage.
En ik kan niet slapen door de griep. Net een pijnstiller moeten slikkenBlergh
yquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We gaan inderdaad langzaam maar zeker naar een IJstijd, dat klopt.
Dat is vervelend inderdaad, zeker met deze temperaturen. Ik drink dan altijd twee cognacjes voor het slapen gaan 's avonds, dat werkt altijd wel. Maar zoals ik al zei, hier in Nederland kun je 'm in principe gewoon buiten laten staan.
Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt in Nederland of in ieder geval niet dat ik me kan herinneren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:11 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
y
Wij hadden de auto een paar jaar terug ook buiten staan, toen vielen er hagelstenen ter groote van golfballen,
Vervolg, auto total los
Dat was toen in veendam volgens mij ergens in juni. Best spectaculair om te zien, eerst kwam er een wolk heel snel onze kant op rollen. Ik had nog nooit een wolk zien rollen, ik denk 5-6 jaar terug.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt in Nederland of in ieder geval niet dat ik me kan herinneren.
Ik heb het een keertje meegemaakt aan het Gardameer. Dat is best spectaculair inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dat was toen in veendam volgens mij ergens in juni. Best spectaculair om te zien, eerst kwam er een wolk heel snel onze kant op rollen. Ik had nog nooit een wolk zien rollen, ik denk 5-6 jaar terug.
Eeeeh paar jaar geleden flinke hagelbui in Kortenhoef meegemaakt. Stenen ter grootte van knikkers. Mijn auto zag er uit als een golfballetje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 07:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die kun je gewoon buiten laten staan hoor, hier in Nederland vallen echt geen hagelstenen ter grootte van struisvogeleieren uit de hemel.
Is dat het schijtmeer van een graadje of 12 waar je voetje voor voetje moet schuifelen omdat het bulkt van de spekgladde stenen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het een keertje meegemaakt aan het Gardameer. Dat is best spectaculair inderdaad.
Klopt en van die gaten waar je in kan donderen. Geweldig meer.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:50 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Is dat het schijtmeer van een graadje of 12 waar je voetje voor voetje moet schuifelen omdat het bulkt van de spekgladde stenen?
zeeland telt niet hequote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:09 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit hier op vakantie in een warm land.
#Yolo
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:28 schreef ColtZ40 het volgende:
Stel je niet zo aan. Verzet die auto even.
Drollen! Ik ben ziek! Maar ik hijs me nu in de otoo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |