Hahahahahahahahaha sukkelquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
lekker buitje hier nu
"wil je nu dat we gaan applaudisseren?"
nee houd maar gewoon je bek met zulke zwakzinnige opmerkingen gr
Waar heb jij last vanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
lekker buitje hier nu
"wil je nu dat we gaan applaudisseren?"
nee houd maar gewoon je bek met zulke zwakzinnige opmerkingen gr
Dit is de laatste keer dat ik je vergeefquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
wil je nu dat we je succes gaan wensen? Dacht het niet, dacht het niet.
quote:
Ik geloof er niks van!!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik je vergeef
Don't arguequote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van!!
En er was niet eens iets gemeens aan, ik lachte je niet uit, ik lachte gewoon!!
Is zo. Zoek maar opquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh jij kan jezelf er goed uit lullen
het zou mij persoonlijk meer raken als iemand zegt mijn moeder is dood dan iemand die zegt ga je moeder irriteren (tegen een ander persoon)quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:23 schreef xcachet het volgende:
HH die blaft meteen op fok dat ik mijn moeder moet gaan irriteren. Zo iets moet je gewoon niet op internet pleuren aangezien er genoeg mensen zijn die of hun moeder of vader niet meer hebben. Daarom zei ik dat
Een verhaal heeft áltijd twee kanten. De jouwe, en die van HH.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja je haalt hier wel ff een quote van HH tevoorschijn die mij niet mag. Heb zojuist het verhaal hier boven gepost. Geeft toch ff een ander beeld van de realiteit dan jij doet.
Ik denk dat als hij zo iet zegt tegen iemand die daadwerkelijk een van zijn ouders niet meer heeft het die gene harder zou raken. Maar ik snap je punt jaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zou mij persoonlijk meer raken als iemand zegt mijn moeder is dood dan iemand die zegt ga je moeder irriteren (tegen een ander persoon)
Helemaal als dat 1e dan niet waar blijkt te zijn.
Maar dat is slechts mijn mening.
ja het ging er ook om dat als zo iemand zoiets in een andere discussie zou lezen inderdaadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij zo iet zegt tegen iemand die daadwerkelijk een van zijn ouders niet meer heeft het die gene harder zou raken. Maar ik snap je punt ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |