xcachetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
dat wordt KUT!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
zal wel zwaar worden voor je jr zo normaal dag nacht ritme moeten
heb ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mss kan je uni gaan als je P hebt?
ik weet man moet volgend ajaar ook wat gaan doen weet nog niet watquote:
hele jaar om 3/4 uur 's nachts naar bed. ik red het niet zo.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet man moet volgend ajaar ook wat gaan doen weet nog niet wat
dat deed ik en deed gelijkertijd school #SWAG #YOLOquote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hele jaar om 3/4 uur 's nachts naar bed. ik red het niet zo.
Slaap pillen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hele jaar om 3/4 uur 's nachts naar bed. ik red het niet zo.
Misty is geen pokemon_O-quote:
quote:
Ik sliep meestal al de hele ochtend op school als ik op normale tijd naar bed gingquote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat deed ik en deed gelijkertijd school #SWAG #YOLO
gewoon neit gaan in ochtend en alleen middag les gewoon ruim voldoende ja tochquote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sliep meestal al de hele ochtend op school als ik op normale tijd naar bed ging
Ja Tjacka`s plaatjequote:
oh, bij mij nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]heb ik al man oxa en valium helpt niks na tijdje alleen gewenning
Ik heb het niet over een overdosis.quote:
ja naja is geen middelbare hè. al ben ik wel benieuwd bij welk tuig ik komquote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon neit gaan in ochtend en alleen middag les gewoon ruim voldoende ja toch
chiller als basisschool ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
mis middelbare school wel man was chille tijd
je vriendje?quote:
zeker. nooit huiswerk, beetje chillen in de les enzoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
zeker laatste 3jaar was chill middelbare
doe luchtmachquote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
moet luchtmacht in of uni weet niet wat moeilijke struggles
quote:
ja heb aangemeld maar ga niet geaccepteerd wroden op moment manquote:
ik ook als ik uni doe 100% focusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik stop denk met fok als ik op school zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |