quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:40 schreef Individual het volgende:
[..]
PVV- en nazipropaganda vertonen paralellen
Hoewel ik het niet eens ben met de PVV-methode zeg ik dat het falen van de gevestigde politiek de ruimte heeft gegeven voor het populisme van de PVV.
Ik zal nooit op ze stemmen, maar een populistisch geluid schudt de slapende gevestigde orde een beetje wakker.
Zoals veel partijen hebben ze ook goede punten, maar het moet allemaal zo schreeuwerig en extremistisch, waardoor vaak de boodschap verloren gaat.
De immigratie en integratie zijn een potje en moet goed behandeld worden, maar we moeten niet doorschieten door bv de koran te verbieden of hoofddoektaks te heffen..
Sorry weet niet of mijn account het nog doet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:07 schreef Life2.0 het volgende:
wie haalt wat stormfront tokkies hierheen?
Het valt trouwens toch allemaal wel mee met hoe jouw vrijheid van meningsuiting aangevallen is door de moord op van Gogh, aangezien je hier blijkbaar gewoon onder je eigen naam post en moslims je nog steeds niks aangedaan hebben?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sorry weet niet of mijn account het nog doet.
(grapje)
Ja, het maakt mij niet zoveel uit dat mensen mijn mening weten. Ik ben zoals ik ben en dat is denk ik persoonlijk beter als de internetheld uithangen op een zolderkamer. (Bedoel ik niet jou mee) Als al je gegevens bijvoorbeeld maar niet erop worden gezet, maar dat spreekt voor zich. Ja schijnbaar heb ik nog niet veel mensen beledogd, dus daar ben ik wel blij mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het valt trouwens toch allemaal wel mee met hoe jouw vrijheid van meningsuiting aangevallen is door de moord op van Gogh, aangezien je hier gewoon onder je eigen naam post en moslims je nog steeds niks aangedaan hebben?
ik heb wel een ban gekregen omdat een butthurt modje dacht dat ik moslims bashdequote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het valt trouwens toch allemaal wel mee met hoe jouw vrijheid van meningsuiting aangevallen is door de moord op van Gogh, aangezien je hier blijkbaar gewoon onder je eigen naam post en moslims je nog steeds niks aangedaan hebben?
Beetje saai wel, gaat alleen maar over voetbal.quote:
Die foto is van mijn twitter, maar doe er niet zoveel mee. Hetzelfde geldt voor Facebook. Jij wel Arjan?:Pquote:
Mag je mij best mee bedoelen, ik ben een ekte internetgangsta.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja, het maakt mij niet zoveel uit dat mensen mijn mening weten. Ik ben zoals ik ben en dat is denk ik persoonlijk beter als de internetheld uithangen op een zolderkamer. (Bedoel ik niet jou mee) Als al je gegevens bijvoorbeeld maar niet erop worden gezet, maar dat spreekt voor zich. Ja schijnbaar heb ik nog niet veel mensen beledogd, dus daar ben ik wel blij mee.
ken je mijn facebook? ik heb net panisch dingen zitten verwijderenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:15 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Die foto is van mijn twitter, maar doe er niet zoveel mee. Hetzelfde geldt voor Facebook. Jij wel Arjan?:P
even mijn collegas bij de aivd inlichtenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mag je mij best mee bedoelen, ik ben een ekte internetgangsta.
Ja dat heb ik al gemerkt ja. Die eckte nog wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mag je mij best mee bedoelen, ik ben een ekte internetgangsta.
DAT ZE MAAR KOMEN GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
even mijn collegas bij de aivd inlichten
Nee, ik ga daar ook niet naar opzoek. Maakt mij niet zoveel uit. Ik twotter vooral trouwens over voetbal en discussies.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:16 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ken je mijn facebook? ik heb net panisch dingen zitten verwijderen
Is het al zo erg met google, dat ze gewoon een account aanmaken voor je zonder dat je het weet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:17 schreef arjan1212 het volgende:
op facebook speel ik een spel astro garden. dat is het zo een beetje wat ik ermee doe.
ik schijn ook google+ te hebben... gisteren had iemand uit thailand me ineens toegevoegd
Spannend heurquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:17 schreef arjan1212 het volgende:
op facebook speel ik een spel astro garden. dat is het zo een beetje wat ik ermee doe.
ik schijn ook google+ te hebben... gisteren had iemand uit thailand me ineens toegevoegd
wanneer komt ze hier?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:17 schreef arjan1212 het volgende:
fok 2.0quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:19 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Neh 3 jaartjes, maar ik bedoel wat is een kwalijke zaak?
ik wou net de thee en viva doorgeven..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet om rot te doen: Maar wat is dit nu weer voor mannen-SC??
Mannen-SC? Je bent ook gewoon welkom hoor. Sowieso heb ik het wel een beetje gezien met de nachtbagger in klb en ik moet toch iets om de nacht door te komen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
HALLO SG KOM JE APPEN <3333quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mannen-SC? Je bent ook gewoon welkom hoor. Sowieso heb ik het wel een beetje gezien met de nachtbagger in klb en ik moet toch iets om de nacht door te komen.
Ja, gezellig roddelclubje ineens, oude mannen krentenbrood enzoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mannen-SC? Je bent ook gewoon welkom hoor. Sowieso heb ik het wel een beetje gezien met de nachtbagger in klb en ik moet toch iets om de nacht door te komen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:21 schreef Life2.0 het volgende:
modjes van huis
katten op tafel
[ afbeelding ]
Ja, dat dus.quote:
Morgen (vandaag) zaterdag??quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:22 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom slapen jullie eigenlijk al niet?Moeten jullie niet werken/studeren?
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:22 schreef sonnyspek het volgende:
mijn vrij(e)dagquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:22 schreef sonnyspek het volgende:
'u gaat geen zelfmoord plegen hé ' aangezien u helemaal geen vrienden op facebook hebt....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:22 schreef deadprez het volgende:
Ik vraag me af hoelang het duurt voor de politie hier preventief aan de deur komt omdat ik nergens op internet te vinden ben en ze dat verdacht vinden.
Zou alles morgen verwijdert zijn?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:21 schreef Life2.0 het volgende:
modjes van huis
katten op tafel
[ afbeelding ]
tot er een fokker de politie belt bedoel je?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:22 schreef deadprez het volgende:
Ik vraag me af hoelang het duurt voor de politie hier preventief aan de deur komt omdat ik nergens op internet te vinden ben en ze dat verdacht vinden.
Ah, ik denk dat je iemand wel.een berichtje van sturen op FB hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:24 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
'u gaat geen zelfmoord plegen hé ' aangezien u helemaal geen vrienden op facebook hebt....
Dat zouden ze nooit doen, elke FOK!er geeft mij propz en respect.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tot er een fokker de politie belt bedoel je?
Morgenochtend allemaal foto's van iedereen erop en hele prive dingenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
timmmmm:
ja dat was niet de bedoeling![]()
wil je nu zeggen dat ze je nooit zullen missen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zouden ze nooit doen, elke FOK!er geeft mij propz en respect.
Ik vind in ieder geval je hyves, maar daar staat niet echt iets interessants op.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:25 schreef arjan1212 het volgende:
straks gaan ze naar de verkeerde, als ik mijn naam intik op google, dan krijg je allemaal gelul over een schaakclub... ik zit niet eens op een schaakclub
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zouden ze nooit doen, elke FOK!er geeft mij propz en respect.
he ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind in ieder geval je hyves, maar daar staat niet echt iets interessants op.
mijn werk heeft nogal wat prive van mensen, dus ik weet exact wat ik NOOOOIT op internet moet zettenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:25 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Morgenochtend allemaal foto's van iedereen erop en hele prive dingen
Doe ik helemaal niet, eerste resultaat als je op zijn username zoekt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng detectiveachtig
Toevallig, een andere Arjan 1212.quote:
Jaa ik pleur wel dingen erop die niet zo slim zijn, zoals zo'n foto die eigenlijk voor vrienden bedoelt was om zo'n duckface belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mijn werk heeft nogal wat prive van mensen, dus ik weet exact wat ik NOOOOIT op internet moet zetten
Maar waarom zoek je?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe ik helemaal niet, eerste resultaat als je op zijn username zoekt.
Je weet maar nooit wat je allemaal vindt.quote:
Laat het liever, als men wil dat je het weet..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat je allemaal vindt.
Ben je bang dat ik jou ga googlen ofzo?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat het liever, als men wil dat je het weet..
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:33 schreef arjan1212 het volgende:
hip hop.. dat komt als ik deadprez intik
Nee, is al eerder geprobeerdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben je bang dat ik jou ga googlen ofzo?
ik moet dat spul (beide) nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
verzoek werkt andersom, je krijgt als je vraagt
Kan je je gebruikersnaam veranderen? Nee toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:34 schreef arjan1212 het volgende:
sonny je kan beter je naam veranderen hier hoor
Haterquote:
Kan wel, koelants heet nu paardlants bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Kan je je gebruikersnaam veranderen? Nee toch?
http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F#/watch?v=PFlZ_HZogTQ
Wie zouden hier allemaal op staan?
Ik wil alcohol en sigaretten juistquote:
zuen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:39 schreef deadprez het volgende:
Halve liters euroshopper en zuen. Dat is hoe het leven altijd moet zijn.
tssk scheer je weg tokkiequote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil alcohol en sigaretten juist
is dat een link naar de youtube van je eigen pc ?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Kan je je gebruikersnaam veranderen? Nee toch?
http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F#/watch?v=PFlZ_HZogTQ
Wie zouden hier allemaal op staan?
Ja.quote:
Ik ben een beschaafde WO-er anders heurquote:
Nope.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:40 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
is dat een link naar de youtube van je eigen pc ?
die drinken en roken dus minder, wat klopt nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben een beschaafde WO-er anders heur
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
die drinken en roken dus minder, wat klopt niet
leer linken manquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:42 schreef arjan1212 het volgende:
als jij erop klikt verschijnt dat je youtube naam?
Straattaal gewoon, betekent joint.quote:
Nee, ik moet jouw muziek echt nietquote:
Beter? http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F#/watch?v=OcHpDFejB8oquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
En die van de anderen ook niet overigens
en dan zelf metallica postenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
En die van de anderen ook niet overigens
Geen trams in Eindje knulquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:48 schreef deadprez het volgende:
Ik hoor meer stemmen in mijn hoofd dan een koorlied, dus stoor niet. Prez is in gesprek met zichzelf, 's ochtends na het zuipen mompelend in tram elf. De helft weet niet eens wie deadprez nou echt is, een dronken clown of gewoon een gast die oprecht is. Slechte is, dat ik het vaak ook zelf niet doorheb. Lam en infantiel ondanks dat ik baard en snor heb. Pep met polm en palm.
Ja, no shit.quote:
jij welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:50 schreef sonnyspek het volgende:
Kan je hier eigenlijk een ban voor krijgen?
Jij met je emo shit.quote:
JAquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:50 schreef sonnyspek het volgende:
Waarvoor?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:50 schreef sonnyspek het volgende:
jij krijgt 300 euro als er nu niemand op de wallen looptquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:50 schreef arjan1212 het volgende:
word je van warm weer nou geiler of juist minder geil ? op de wallen schijnt er haast niemand te komen..
Zal allemaal wel meevallen.quote:
houdoequote:
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:52 schreef deadprez het volgende:
Ik heb wel opeens drie notes erbij, maar ik weet niet of dat van vanavond is.
gekke prez, met pep en de restquote:
Ik vond het wel een vet nummer hoor, daar niet van.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gekke prez, met pep en de rest
zie em gaan, op en neer als water naar de maan
hoop kritiek maar na drie halven een ochtend ziek
Je hebt 74 notes gekregen van onze moderators.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:52 schreef deadprez het volgende:
Ik heb wel opeens drie notes erbij, maar ik weet niet of dat van vanavond is.
51 hierquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je hebt 74 notes gekregen van onze moderators.
even doorsparen voor de fiets
see no evil hear no evilquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar ze zijn vast allemaal positief
Welterusten extremistje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |