quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:40 schreef Individual het volgende:
[..]
PVV- en nazipropaganda vertonen paralellen
Hoewel ik het niet eens ben met de PVV-methode zeg ik dat het falen van de gevestigde politiek de ruimte heeft gegeven voor het populisme van de PVV.
Ik zal nooit op ze stemmen, maar een populistisch geluid schudt de slapende gevestigde orde een beetje wakker.
Zoals veel partijen hebben ze ook goede punten, maar het moet allemaal zo schreeuwerig en extremistisch, waardoor vaak de boodschap verloren gaat.
De immigratie en integratie zijn een potje en moet goed behandeld worden, maar we moeten niet doorschieten door bv de koran te verbieden of hoofddoektaks te heffen..
Sorry weet niet of mijn account het nog doet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:07 schreef Life2.0 het volgende:
wie haalt wat stormfront tokkies hierheen?
Het valt trouwens toch allemaal wel mee met hoe jouw vrijheid van meningsuiting aangevallen is door de moord op van Gogh, aangezien je hier blijkbaar gewoon onder je eigen naam post en moslims je nog steeds niks aangedaan hebben?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Sorry weet niet of mijn account het nog doet.
(grapje)
Ja, het maakt mij niet zoveel uit dat mensen mijn mening weten. Ik ben zoals ik ben en dat is denk ik persoonlijk beter als de internetheld uithangen op een zolderkamer. (Bedoel ik niet jou mee) Als al je gegevens bijvoorbeeld maar niet erop worden gezet, maar dat spreekt voor zich. Ja schijnbaar heb ik nog niet veel mensen beledogd, dus daar ben ik wel blij mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het valt trouwens toch allemaal wel mee met hoe jouw vrijheid van meningsuiting aangevallen is door de moord op van Gogh, aangezien je hier gewoon onder je eigen naam post en moslims je nog steeds niks aangedaan hebben?
ik heb wel een ban gekregen omdat een butthurt modje dacht dat ik moslims bashdequote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het valt trouwens toch allemaal wel mee met hoe jouw vrijheid van meningsuiting aangevallen is door de moord op van Gogh, aangezien je hier blijkbaar gewoon onder je eigen naam post en moslims je nog steeds niks aangedaan hebben?
Beetje saai wel, gaat alleen maar over voetbal.quote:
Die foto is van mijn twitter, maar doe er niet zoveel mee. Hetzelfde geldt voor Facebook. Jij wel Arjan?:Pquote:
Mag je mij best mee bedoelen, ik ben een ekte internetgangsta.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja, het maakt mij niet zoveel uit dat mensen mijn mening weten. Ik ben zoals ik ben en dat is denk ik persoonlijk beter als de internetheld uithangen op een zolderkamer. (Bedoel ik niet jou mee) Als al je gegevens bijvoorbeeld maar niet erop worden gezet, maar dat spreekt voor zich. Ja schijnbaar heb ik nog niet veel mensen beledogd, dus daar ben ik wel blij mee.
ken je mijn facebook? ik heb net panisch dingen zitten verwijderenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:15 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Die foto is van mijn twitter, maar doe er niet zoveel mee. Hetzelfde geldt voor Facebook. Jij wel Arjan?:P
even mijn collegas bij de aivd inlichtenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mag je mij best mee bedoelen, ik ben een ekte internetgangsta.
Ja dat heb ik al gemerkt ja. Die eckte nog wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mag je mij best mee bedoelen, ik ben een ekte internetgangsta.
DAT ZE MAAR KOMEN GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
even mijn collegas bij de aivd inlichten
Nee, ik ga daar ook niet naar opzoek. Maakt mij niet zoveel uit. Ik twotter vooral trouwens over voetbal en discussies.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:16 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ken je mijn facebook? ik heb net panisch dingen zitten verwijderen
Is het al zo erg met google, dat ze gewoon een account aanmaken voor je zonder dat je het weet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:17 schreef arjan1212 het volgende:
op facebook speel ik een spel astro garden. dat is het zo een beetje wat ik ermee doe.
ik schijn ook google+ te hebben... gisteren had iemand uit thailand me ineens toegevoegd
Spannend heurquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:17 schreef arjan1212 het volgende:
op facebook speel ik een spel astro garden. dat is het zo een beetje wat ik ermee doe.
ik schijn ook google+ te hebben... gisteren had iemand uit thailand me ineens toegevoegd
wanneer komt ze hier?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:17 schreef arjan1212 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |