quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:09 schreef RobertNL het volgende:
M7 pro is nog steeds niet verzonen; lijkt er op dat de productie niet heel erg wil vorderen. Morgen gaat mijn M8 pro terug richting China dus dan een paar weken zonder tablet
!
Heb nu wel de volgende 2 hoezen over:SPOILER: 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil die eerste wel hebben, lijkt me beter dan die ik nu heb. Ben momenteel nog wel op vakantie, dus neem binnenkort nog contact met je op als je hem dan nog hebt..SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand er 1 wil hebben; ik heb er niks meer aan
Helaas de eerste is al wegquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:01 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Ik wil die eerste wel hebben, lijkt me beter dan die ik nu heb. Ben momenteel nog wel op vakantie, dus neem binnenkort nog contact met je op als je hem dan nog hebt..
Die Rk3188 zit in die nieuwe Pipo!? Of Cube!?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:41 schreef shiznuts het volgende:
Behalve de UI ifive-skin2.0 en de witte front (geen zwarte versie!) kan men de X2 eigenlijk nergens op afkraken, goeie bang-for-buck wel. De overklokte Mali-400 is natuurlijk niet je-van-het, maar goed, een A31 tab wil je denk ik ook niet halen en de nieuwe Exynos is wel tof, maar prijzig en weinig keuze. De RK3188 SDK2.0 heeft nog altijd mijn voorkeur. Wacht met smart op de ideale 8.9" 1920x1200 tablet. De M7 Pro met GPS en 3G lijkt me wel saankie.
PiPO M8 Pro, M9 Pro, M7 Pro, sure. Allemaal met RK3188.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die Rk3188 zit in die nieuwe Pipo!? Of Cube!?
Ik ben met zulke hoge resoluties een beetje bang voor de games. Of die dat trekt.
bij die van mij zijn games ook zelden het probleem. het zijn voornamelijk 2D applicaties die slecht geoptimaliseerd zijn. Google Chrome draait voor geen meter maar Opera draait gewoon lekker, etc.quote:De meeste lag wordt veroorzaakt door 9.7" tabs met een resolutie van 2048x1536.
Gewoon bij de Saturn halen dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:19 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb uiteraard geen enkele ervaring met deze shop; maar ik zag 'm langskomen op zo'n website met allerlei dagaanbiedingen.
De Nexus 10 32GB voor ¤399.99 + ¤5.95 verzendkosten. Hier.
Hoewel pas in het nieuws was dat Media Markt 'm voor net geen ¤400 zou verkopen staat deze nu echter voor ¤469 in de webshop. Rest op Tweakers' pricewatch gaat ruim boven de ¤625 (absurde prijzen natuurlijk)
[ afbeelding ]
EDIT: laat maar. Saturn heeft 'm voor ¤399 incl.
Met sdk 2.0 is een rk3188 minimaal zo goed als een Exynos 4412 en beter dan de allwinner. Ik durf wel te stellen dat er geen betere budget oplossing is. Mijn Cube u30gt2 draait in HD+ resolutie 100% vloeiend, geen lag te bekennen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
PiPO M8 Pro, M9 Pro, M7 Pro, sure. Allemaal met RK3188.
Ook Cube omarmt de RK3188. En met de SDK2.0 is het weer een stukje beter geworden.
Heb ik bang-for-buck-wise liever dan een Exynos 4412 of Allwinner A31.
De meeste lag wordt veroorzaakt door 9.7" tabs met een resolutie van 2048x1536.
1920x1200 gaat heel aardig, vond ik met m'n FNF ifive X2 (inmiddels weg, niet omdat 'ie slecht was, maar wit).
Zo'n SmartQ T40 met Exynos 5250 en Mali-T604 zou natuurlijk tof zijn als 10.1"-er.
Maar ja, die heb ik maanden geleden eens voorbij zien komen in een Chinees nieuwsartikel en daarna is er niet meer over gerept. Sowieso zijn de ontwikkelingen op het gebied van die nieuwe Exynos nogal summier.
Welke Transformer? TF300/200/101?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:17 schreef wolferl het volgende:
Pipo M9 Pro ziet er wel goed uit qua specs.
Zit nu echt te twijfelen, deze of een oudere Asus Transformer.
TF300Tquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welke Transformer? TF300/200/101?
Voor Android tablets geldt dat inderdaad nog wel, ja. Ik heb gemerkt dat apps geweldig goed geoptimaliseerd zijn voor/op de iPad, en wat snelheid aangaat zit het ook wel goed (hoewel de nieuwe Nexus 7 ook ontzettend snel is!)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:26 schreef RDMKR het volgende:
na wat gerotzooid te hebben met tablets zie ik het nut ervan niet meer zo in. ga ze lekker verkopen en doe mn android dingen allemaal op mn phablet. groter scherm heeft nauwelijks meerwaarde IMO en telefoon is vaak gewoon sneller ook.
Ook niet met Chrome!?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:12 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Met sdk 2.0 is een rk3188 minimaal zo goed als een Exynos 4412 en beter dan de allwinner. Ik durf wel te stellen dat er geen betere budget oplossing is. Mijn Cube u30gt2 draait in HD+ resolutie 100% vloeiend, geen lag te bekennen.
Nergens niet, nooit niet.
Qua specs zijn die gelijk. Geen lag, ook niet met chrome.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ook niet met Chrome!?
En is die Cube qua specs beter dan de nieuwste Pipo M9 Pro!? Of kan ik daar hetzelfde van verwachten, als ik SDK 2.0 erop zet!?
Ook intensieve games geprobeerd!?
Ik zocht gisteren al even naar info over de Antutu score voor de Pipo M9 Pro, maar zat op een mobiel te zoeken en kon niet echt snel iets vinden...
Misschien dat ik dan toch maar de Cube haal. Is volgens mij een stuk goedkoper dan de nieuwste Pipo M9 Pro. Ik vind hem alleen qua design een stuk lelijker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:28 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Qua specs zijn die gelijk. Geen lag, ook niet met chrome.
Er schijnen mensen die klagen over het Wifi-bereik, maar dat lijkt met elke Chinatab wel een beetje een gok. De mijne is heel behoorlijk sinds de laatste firmware update.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan toch maar de Cube haal. Is volgens mij een stuk goedkoper dan de nieuwste Pipo M9 Pro. Ik vind hem alleen qua design een stuk lelijker.
Waren er verder nog minpunten aan!?
Mooi, ik neem hem weer mee in de overweging. Jammer van dat wit en dat lelijke logo achterop. Die Pipo M9 is toch echt een heel stuk strakker qua design.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:34 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Er schijnen mensen die klagen over het Wifi-bereik, maar dat lijkt met elke Chinatab wel een beetje een gok. De mijne is heel behoorlijk sinds de laatste firmware update.
Je moet een ROM installeren die op SDK 2.0 gebaseerd is. Welke dat voor de Pipo is weet ik niet. Voor de Cube moet je gewoon de laatste hebben, mogelijk dat ze die er in China al op zetten, maar je kunt er ook één met root opzetten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mooi, ik neem hem weer mee in de overweging. Jammer van dat wit en dat lelijke logo achterop. Die Pipo M9 is toch echt een heel stuk strakker qua design.
Jij hebt dat SDK 2.0 erop gezet: Dat kan ik ook gewoon op die Pipo M9 Pro zetten, en dezelfde resultaten verwachten!?
Maar waarschijnlijk maar een 7000mAh accu (t.o.v. van de 8000mAh van de Freelander en Ramos en 11.500mAh van de Voyo), geen 3G, geen GPS en waarschijnlijk een vrij stevig prijskaartje ($300-350). Jammer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
Zou hij er dan toch komen?
(SmartQ T40 met Samsung 5250, 1920*1200 10.1" scherm)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |