maar ziet ie dan nog wel dat ik hamerhaaitje quote?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nick heeft je toch geblokkeerd?
oh kan wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nick heeft je toch geblokkeerd?
dont knowquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar ziet ie dan nog wel dat ik hamerhaaitje quote?
huhquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Supersof, beslist de lekkersteEuhhh...of was het superchips?
hacksquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moet je gewoon mijn naam aanpassen in je qoute dan kan hij het wel zien
bij deze nick, groetjens van hamerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:09 schreef hamerhunk het volgende:
Moet je gewoon mijn naam aanpassen in je qoute dan kan hij het wel zien
Ik moet steeds aan mijn ex denken als ik jouw posts voorbij zie komenquote:
niet als je een lijntje hebt staan in je cssquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
Als je iemand ignoret/blockt wat dan ook, en hij wordt gequote, kan je het dan wel lezen?
Wat een toeval, sof, je ex zit op FOK!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan mijn ex denken als ik jouw posts voorbij zie komenZe heet Sofie en ik noemde haar altijd supersofie
Nee, dat is haar nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat een toeval, sof, je ex zit op FOK!
dat is kut voor jequote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan mijn ex denken als ik jouw posts voorbij zie komenZe heet Sofie en ik noemde haar altijd supersofie
okquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je mag niet over -geheime chat- in de SC praten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |