Deze zocht ikquote:
quote:
Da's 1quote:
Ook goed!quote:
Wat leuk dat jullie alleen voornamen noemenquote:
Wat isquote:In a modern military, ais a self-propelled guided weapon system, as opposed to an unguided self-propelled munition, referred to as just a rocket (weapon) .
Ramonikamodjimodroquote:Op maandag 29 juli 2013 15:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie alleen voornamen noemen
Stand AKQ deel 2941:quote:
Duisburg, maar goed genoegquote:
Stand AKQ deel 2941:quote:Op maandag 29 juli 2013 15:54 schreef ScottTracy het volgende:
Friends
Ross Geller
Monica Geller
Rachel Green
Chandler Bing
Joey Tribbiani
Phoebe Buffay
quote:
Dat was idd geen hoofdrol, maar ik lees dus nu dat ze wel een Emmy-nominatie heeft gehad voor The Comeback (nooit gezien...): http://en.wikipedia.org/wiki/Lisa_Kudrow#Awards_and_nominationsquote:Op maandag 29 juli 2013 16:09 schreef DragonFodder het volgende:
Lisa kudrow waarschijnlijk voor mad about you
2 van de 3 dames is zwanger in de serie. Er wordt dus wel degelijk geneuktquote:Op maandag 29 juli 2013 16:12 schreef tong80 het volgende:
Ik zou Matt LeBlanc nomineren voor een gastrol in Married Wiith Children en Courtnie Cox voor Familie Ties.
Verder nooit een aflevering van Friends gezien.
Drie mannelijke adolescenten met drie naar sex snakkende meiden in één huis.
En er wordt niet geneukt.
My ass.
Rachel deed het met Ross en Joey, Monica deed het met Chandler...quote:Op maandag 29 juli 2013 16:12 schreef tong80 het volgende:
Ik zou Matt LeBlanc nomineren voor een gastrol in Married Wiith Children en Courtnie Cox voor Familie Ties.
Verder nooit een aflevering van Friends gezien.
Drie mannelijke adolescenten met drie naar sex snakkende meiden in één huis.
En er wordt niet geneukt.
My ass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |