Memory is verkocht via tweakers. Wat zou je bieden voor de voeding los?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:48 schreef boempa het volgende:
Ok, laat mij dan maar beginnen met een startbod van 20 euro voor de voeding+memory (kan evt. handig zijn voor een testsysteempje).
7,50 eur.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:33 schreef Repokrev het volgende:
[..]
Memory is verkocht via tweakers. Wat zou je bieden voor de voeding los?
Is goed, stuur maar een dm met je adres, zal ff kijken wanneer ik tijd heb om de voeding op te halen.quote:
Oh je woont in de buurt? Ben morgen en donderdagmiddag niet thuis helaas.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:04 schreef boempa het volgende:
[..]
Is goed, stuur maar een dm met je adres, zal ff kijken wanneer ik tijd heb om de voeding op te halen.
Ja, woon zelf in de bloemwijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:47 schreef Repokrev het volgende:
[..]
Oh je woont in de buurt? Ben morgen en donderdagmiddag niet thuis helaas.
Perfect.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:52 schreef boempa het volgende:
[..]
Ja, woon zelf in de bloemwijk.
Komt vrijdagmiddag uur of 2/3 evt. uit?
V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop