Geeft Martin dan het plot voor de laatste twee boeken vrij aan de seriemakers als hij nog niet klaar is met schrijven?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:54 schreef Young_David het volgende:
Ik verwacht dat in seizoen 5, 2015 de eerste Winds of Winter storylines beginnen. Als het boek dan ook die zomer uitkomt dan valt de schade nog wel mee.
Het laatste boek zal wel mosterd na de maaltijd worden.
Of er gebeurt hetzelfde als bij de Wheel of Time, iemand anders schrijft de serie af.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:57 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat het laatste boek geschrapt wordt.
Volgens mij weten die het alquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geeft Martin dan het plot voor de laatste twee boeken vrij aan de seriemakers als hij nog niet klaar is met schrijven?
Mwah, ik denk het nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:18 schreef Haikantje het volgende:
Die weten idd het einde in grote lijnen al.. Wat ik me ook kan voorstellen is dat we na dit seizoen nog 3 seizoenen gaan krijgen om 4 en 5 te vertellen. Eventueel al iets vooruitlopend op wat er begin boek 6 gebeurd (met Jon Snow, die is toch niet echt echt dood he?). Dat zou betekenen dat GrrM nog tot 2017 heeft om het af te schrijven, zodat ze in een jaar weer verder kunnen.
Hij doelt op Catelyn. Die dus ook niet echt dood is, maar een soort zombie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:24 schreef Haikantje het volgende:
Ik vond het einde zo typisch met 'daggers, daggers in the dark'. Hoe hij het daar schreef, is hij echt niet dood..
(ps: fris me even op met zombiekat?)
Zij!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:27 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Hij doelt op Catelyn. Die dus ook niet echt dood is, maar een soort zombie.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:24 schreef Haikantje het volgende:
Ik vond het einde zo typisch met 'daggers, daggers in the dark'. Hoe hij het daar schreef, is hij echt niet dood..
(ps: fris me even op met zombiekat?)
Yup!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:57 schreef Haikantje het volgende:
Hahaha shhhhhhier nog mensen die zichzelf al hebben voorgenomen de hele serie terug te kijken voordat het weer begint?
Heeft hij dus al gedaan wat betreft enkele stukken. We weten bijv dat Jeyne Westerling in de boeken niet veel meer zal gaan doen, aangezien Talisa in de serie het niet heeft overleefd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geeft Martin dan het plot voor de laatste twee boeken vrij aan de seriemakers als hij nog niet klaar is met schrijven?
Ligt er een beetje aan wanneer Seizoen 3 op Blu-ray uitkomtquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:57 schreef Haikantje het volgende:
Hahaha shhhhhhier nog mensen die zichzelf al hebben voorgenomen de hele serie terug te kijken voordat het weer begint?
Ik verwacht dat WoW over 1,5 jaar uitkomt, dan is hij er 4 jaar mee bezig geweest. Ervan uitgaande dat het laatste boek makkelijker te schrijven is komt ADoS dan in 2018 uit wat tegelijk is met het laatste (S8) seizoen van GoT.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:54 schreef Young_David het volgende:
Ik verwacht dat in seizoen 5, 2015 de eerste Winds of Winter storylines beginnen. Als het boek dan ook die zomer uitkomt dan valt de schade nog wel mee.
Het laatste boek zal wel mosterd na de maaltijd worden.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:18 schreef ems. het volgende:
Vriend van me is 2 dagen geleden aan kanker overleden. Zei de laatste keer dat ik hem sprak nog hoe jammer hij het vond dat hij het einde van de boeken (hoogstwaarschijnlijk) niet kon meemaken. Erg treurig, dankzij hem ben ik ook de boeken gaan lezen en heb ik een hernieuwde interesse in lezen ontwikkeld.
Maar goed, zo gaan die dingen. Hopelijk maak ik het einde nog wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |