Ik vond 'm ook niks, hij straalde m.i. niet uit wat hij moest uitstralen. Maar zag ik in de trailer nou goed dat Michiel Huisman kort haar heeft? Dat zou ik echt jammer vinden, lang haar hoort bij die rol/dat personage.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:39 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik vond Ed Skrein alles behalve geweldig, maar wel vreemd om hem zo te vervangen.
Dat ja. Ik stoorde me meteen aan hem maar ik stoorde me allicht nog meer aan het feit dat ze hem zomaar vervangen als hij al tamelijk uitgebreid geïntroduceerd is.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:39 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik vond Ed Skrein alles behalve geweldig, maar wel vreemd om hem zo te vervangen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Margaery Tyrell heeft een interessant nieuw kapsel.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brrr....nee, jammer...quote:Op maandag 20 januari 2014 15:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat is echt heel lelijk!quote:Op maandag 20 januari 2014 15:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ygritte gaat ook doodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]![]()
In welke afleveringen denken jullie dat de belangrijkste gebeurtenissen zullen gaan plaatsvinden?
Zelf denk ik dit:
Aflevering 3/4 - Joffrey wordt vergiftigd tijdens de Purple Wedding.
Aflevering 8/9 - Tyrion beschiet Tywin met zijn kruisboog en Littlefinger duwt Lysa Tully van 'the Eyrie' af.
10- Zombiekatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]![]()
In welke afleveringen denken jullie dat de belangrijkste gebeurtenissen zullen gaan plaatsvinden?
Zelf denk ik dit:
Aflevering 3/4 - Joffrey wordt vergiftigd tijdens de Purple Wedding.
Aflevering 8/9 - Tyrion beschiet Tywin met zijn kruisboog en Littlefinger duwt Lysa Tully van 'the Eyrie' af.
Heb alleen nog maar een samenvatting gelezen dus dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:45 schreef turance het volgende:
[..]
Ygritte gaat ook dood, geen idee of ze dat vóór of na de wedding doen.
Jammer johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Heb alleen nog maar een samenvatting gelezen dus dat wist ik niet eens![]()
Weer een verrassing minder.
Ja gewoon chronologisch met alle karakters.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:02 schreef Leafeon672 het volgende:
Hoe gaan ze seizoen 5 en 6 eigenlijk neerzetten? Gewoon boek 4 en 5 chronologisch laten verlopen en dus gelijktijdig? Anders krijgen we wel heel veel Daenerys te zien in seizoen 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |