!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:33 schreef Greyson het volgende:
Kutfilm. Na 10 minuten de boel weer uitgezet. Mooie CGI.
Weinig actie en veel gelul.
Jammer. Je had toch iets meer doorzettingsvermogen kunnen hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:33 schreef Greyson het volgende:
Ik heb nog zitten 'skippen' en doorspoelen. Wat fragmenten bekeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Jammer. Je had toch iets meer doorzettingsvermogen kunnen hebben.
Dat vele gelul houdt op aangezien Sandra helemaal alleen overblijft daar in die ruimte.
Ik vond het juist erg spannend. Er hoeft niet de hele tijd enorme actie te zijn om iets spannend te maken.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:33 schreef Greyson het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Omdat sommige mensen films waarderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef keizersnede het volgende:
Heel matige film.. Vooral de hoofdactrice Bullock was zeer slecht. Als astronaut heb je denk ik geen zaagsel in je hoofd op het moment dat ze je naar boven schieten. Ook weer zon typisch Amerikaanse film waarbij alles wordt overdreven en het weer een heel voorspelbaar verhaal heeft.
Slechtste film in jaren 3.5/10
Begrijp niet hoe het kan dat mensen deze film geweldig vinden.
Hahaha echt hè! Wees blij dat je niet door hebt gekeken. Je gaat he-le-maal stuk om het slechte acteerwerk van Bullock.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:33 schreef Greyson het volgende:
Maar dat zoveel mensen deze slechte film waarderen is voor mij onbegrijpelijk. Lijkt wel of mensen tegenwoordig alleen effecten nog belangrijk vinden bij films.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen films waarderen.
het probleem was dat er geen moment was zonder actie. Jezus waarom vind iedereen deze film zo geweldig!!'quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Jammer. Je had toch iets meer doorzettingsvermogen kunnen hebben.
Dat vele gelul houdt op aangezien Sandra helemaal alleen overblijft daar in die ruimte.
Ik vond het juist erg spannend. Er hoeft niet de hele tijd enorme actie te zijn om iets spannend te maken.
Wall E niet gezienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:00 schreef Buitendam het volgende:
Een dikke 9 voor de inhoud. Met name op het moment dat de brandblusser als transportmiddel wordt gebruikt.
Christus te paard, wat een rotzooi
Waarin ze vertelt over haar dochter, geen actiequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:05 schreef keizersnede het volgende:
[..]
het probleem was dat er geen moment was zonder actie.
Ik vond de combinatie van het audiovisuele met het verhaal anders ook behoorlijk goed. De wedergeboorte van de mens, geput vanuit een individuele kracht en de evolutie van een nieuwe post-ruimte mensheid. Best sterke thematiek.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
De ene ziet film als een audiovisueel medium, de ander als een verhalend medium en als die onderdelen serieus verschillen in kwaliteit, dan zal de waardering van het geheel ook wel afhankelijk zijn van welk onderdeel je het belangrijkst vindt.
Die chick gaat op een brandblusser zitten en blaast zichzelf richting een ruimteschip.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond de combinatie van het audiovisuele met het verhaal anders ook behoorlijk goed. De wedergeboorte van de mens, geput vanuit een individuele kracht en de evolutie van een nieuwe post-ruimte mensheid. Best sterke thematiek.
Mijn hypothese is dat sommige mensen thematiek begrijpen en anderen niet.
Er zit een groot verschil tussen documentaires of films die compleet over de top gaan zoals Gravity.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond het de beste film die ik in jaren heb gezien en sowieso een van de mooist gemaakte.
Mensen die klagen over een gebrek aan realisme raad ik aan het bij documentaires te houden.
Klopt, maar een film is voor mij ter vermaak, niet om feitelijk 100% accuraat te zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen documentaires of films die compleet over de top gaan zoals Gravity.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |