Ik heb yvonne aan de teugel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dimens is vast de God die jou gezonden heeft.
Kwestie van tijd voor ze jou opnemen in de Wall of Fame. Hier spreekt een man die met ''Gij'' moet worden aangesproken.quote:
Yeah rightquote:
pff tjacka had het al over zijn debiele neefje maar je bent nog gemeen ookquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk voor je, doe dat maar postuum. Zuigeling.
moet jij niet naar bed danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik nodig u uit voor een kijkje op mijn profiel
quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je sneeuwt volledig onder bij al deze onzekere autisten.
Helaas met wat rotte plekken hier en daar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:36 schreef Tyron het volgende:
je kan echt merken in dit topic dat fok1 1 grote familie is
Krijg je een boete van de directie bij het Pieter Baan Centrum als je je niet aan de afgesproken bedtijd houdt?quote:
dit inderdaadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Helaas met wat rotte plekken hier en daar.
Heb jij dat al wel eens gehad dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je een boete van de directie bij het Pieter Baan Centrum als je je niet aan de afgesproken bedtijd houdt?
Spelen je hormonen weer op jochie?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je een boete van de directie bij het Pieter Baan Centrum als je je niet aan de afgesproken bedtijd houdt?
Dat zal ik ze eens vragen, moment.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en als ik achter je staquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg nooit meer een zeepje durven op te rapen.
Het werkt niet bij vrouwen/quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg nooit meer een zeepje durven op te rapen.
ben jij dikquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit is echt een keer bij mij gebeurt![]()
alleen dan met water
Geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dansen?
[ afbeelding ]
[..]
Reap.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |