PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
toch maar wel?quote:
Sorryquote:
De gemiddeldes met bazenteams zijn het zelfde dan met low budget pace teams. Ik moet het wat zakelijker bekijken allemaalquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:56 schreef Toefjes het volgende:
Tip: laat geen windje als je voor een ventilator zit
Ik heb steeds hetzelfde hoor..als ik net zo goed/leuk zou spelen met mijn dure en high rated teams zou ik daar alles mee spelen, maar zelfs dat lukt niet..Andere teams spelen gewoon veel beter. Vorig jaar vond ik al dat handicapgelul echt bullshit eigenlijk en speelde ik gewoon beter met mijn dure teams, maar dit jaar...pff.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De gemiddeldes met bazenteams zijn het zelfde dan met low budget pace teams. Ik moet het wat zakelijker bekijken allemaal
Onzin, want zelfs je eigen meest smerige scheten ruiken niet zo heel vies..is iets biologisch ofzoquote:
Speelde je tegen Vicky Pollardquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik sta met 4-0 voor tegen een 5221 pace team met IF Russell en een IF keeper en hij leavet in de 70' minuut, ik stuur hem een berichtje dat hij maar eens een normaal team moet gaan maken, krijg ik dit terug:
"ok mate no one even know who players you have you have that caulker guy and what is he one the reserves for tottenham xxxx"_!
3x Burgstaller trouwens.
Ook 1 van de hoofdredenen waarom ik zo weer klaar was met dure spelersquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De gemiddeldes met bazenteams zijn het zelfde dan met low budget pace teams. Ik moet het wat zakelijker bekijken allemaal
quote:
Caulker is wel bekender dan Russell denk ik. En sowieso is hij een baasquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik sta met 4-0 voor tegen een 5221 pace team met IF Russell en een IF keeper en hij leavet in de 70' minuut, ik stuur hem een berichtje dat hij maar eens een normaal team moet gaan maken, krijg ik dit terug:
"ok mate no one even know who players you have you have that caulker guy and what is he one the reserves for tottenham xxxx"_!
3x Burgstaller trouwens.
Het is vakantietijd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Caulker is wel bekender dan Russell denk ik. En sowieso is hij een baasWaar is Ajacied7 de laatste tijd trouwens?
Hehe... Het heeft even geduurd maar we zijn het eensquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb steeds hetzelfde hoor..als ik net zo goed/leuk zou spelen met mijn dure en high rated teams zou ik daar alles mee spelen, maar zelfs dat lukt niet..Andere teams spelen gewoon veel beter. Vorig jaar vond ik al dat handicapgelul echt bullshit eigenlijk en speelde ik gewoon beter met mijn dure teams, maar dit jaar...pff.
Mijn teams die eerder dit jaar wel fijn waren zijn alleen maar slechter geworden nu de NIF's zijn vervangen door IF's..en het is echt niet een mentaal iets
Ik vind een silverpack openen leuker dan vloeken voor de televisie met een controller in mn handen. Ik koop fifa 14 voor chille avondjes met vrienden, voor clubs, en omdat ik er een extra centje mee bij verdien. Niet omdat FUT zo leuk voetbaltquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ook 1 van de hoofdredenen waarom ik zo weer klaar was met dure spelersAls je geluk had was het gemiddelde hetzelfde als je budgetman daarvoor
toen was ik er snel klaar mee aangezien die coins gewoon echte waarde hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |