abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 juli 2013 @ 10:58:31 #226
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129360723
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:54 schreef Thrills het volgende:
Degraderen gaan we niet, zijn altijd wel clubs die nóg slechter presteren dan de FC haha. Maar als we over versterkingen praten dan stemmen dit soort berichten niet erg hoopvol: http://www.fcutrecht.net/nieuws/4379
Dat is imo juist een positief bericht, financiële risico's hebben we al genoeg genomen in het verleden en kijk waar ons dat heeft gebracht...

Men moet gericht gaan kopen en ik heb er zeker na de blamage vertrouwen in dat ook FvS/WvS dit nu inzien. Er komt sowieso een spits bij, en bij een vertrek van Mulenga 2. Verder denk ik dat men ook nog een extra verdediger gaat halen want op Heerings en Markiet kan je (nog?) niet bouwen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129364499
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat is imo juist een positief bericht, financiële risico's hebben we al genoeg genomen in het verleden en kijk waar ons dat heeft gebracht...

Men moet gericht gaan kopen en ik heb er zeker na de blamage vertrouwen in dat ook FvS/WvS dit nu inzien. Er komt sowieso een spits bij, en bij een vertrek van Mulenga 2. Verder denk ik dat men ook nog een extra verdediger gaat halen want op Heerings en Markiet kan je (nog?) niet bouwen...
Ik ben zeer benieuwd wie er aangetrokken gaat worden wanneer Mulenga vertrekt. Die Tim Vayrynen is door Wouters te licht bevonden. Ik dacht dat die Avdic vorig jaar tegen ons geblesseerd aan zijn knie raakte en er nog een poosje uit is?

Plet zou een optie kunnen zijn en die gasten op fcutrecht.net zijn helemaal bezeten van ene Depoitre en Bokila..

Van Duinen is geen optie meer, die is zo gehyped dat ADO er aantal miljoenen voor vraagt.

Op wat voor positie speelt die Diemers trouwens?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_129366007
Ben benieuwd hoeveel extra seizoenskaarthouders we gisterenavond hebben aangetrokken; ik gok een getal met een minnetje ervoor :')
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:45:53 #229
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129366951
Tsja, ik blijf erbij dat mensen die nu alweer afhaken ook lekker weg mogen blijven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129367249
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, ik blijf erbij dat mensen die nu alweer afhaken ook lekker weg mogen blijven.
Tja ik weet het niet, als je mensen die deze wedstrijd meepikken kan overtuigen om een seizoenskaart te kopen, een heel jaar uitzitten en dan het "virus" te pakken hebben, kun je ze houden.

Aan de andere kant mijn allereerste wedstrijd was in 2003 FC Utrecht- AZ waarin het na vijf minuten speeltijd 0-3 stond en er 85 minuten kutvoetbal werd gespeeld, en dat heeft mij toen ook niet tegengehouden om een seizoenskaart aan te schaffen :P
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:04:10 #231
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129367564
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:55 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Tja ik weet het niet, als je mensen die deze wedstrijd meepikken kan overtuigen om een seizoenskaart te kopen, een heel jaar uitzitten en dan het "virus" te pakken hebben, kun je ze houden.

Aan de andere kant mijn allereerste wedstrijd was in 2003 FC Utrecht- AZ waarin het na vijf minuten speeltijd 0-3 stond en er 85 minuten kutvoetbal werd gespeeld, en dat heeft mij toen ook niet tegengehouden om een seizoenskaart aan te schaffen :P
Ondanks de beschamende uitschakeling vind ik iig niet dat ''we'' nu alweer in paniek moeten raken en maar lukraak geld uit moeten gaan geven aan allerlei spelers, dat is al eerder gedaan (*kuch* Foeke *kuch*) en daar pluk je nu nog de vruchten van, in negatieve zin...

Vorig seizoen was gewoon een unieke waarin alles klopte, het was verre van normaal dat we 5e zijn geworden en de PO's hebben gewonnen, als je naar onze begroting kijkt moeten wij op dit moment nog concurreren met clubs als NEC en Roda, niets meer en niets minder.

Als je 't dan als vaste supporter door de uitschakeling laat afweten de rest van dit seizoen (wat vast niet gebeurt want het is nu vooral uit emotie reageren...) dan hoef je van mij ook niet meer terug te komen hoor. Supporter ben je in goede maar vooral in slechte tijden, al dat gezeik nu weer op fcu.net op Van Schaik bv. :')

Natuurlijk zijn er fouten gemaakt maar feit blijft dat Europees voetbal eigenlijk als een complete verrassing is gekomen en de club daar eigenlijk helemaal niet klaar voor is.

Pas als het saneren eindelijk eens over is en we redelijke cijfers schrijven kan er weer vooruit worden gekeken, zoals WvS ook zegt kost dit tijd en dat heb je vaak niet in voetbal, maar we kunnen op dit moment volgens mij weinig anders doen dan wachten en hopen op een beetje leuk voetbal en een redelijke eindklassering in de Ere straks.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129369499
Gisteravond moest ik gelukkig werken en kon daardoor niet, maar heb op Radio M geluisterd en me dood geërgerd, dit elftal is binnen een maand helemaal om zeep geholpen.
Het gemis van Wuytens/vd Hoorn werd pijnlijk duidelijk en ook Asare mis je enorm.

Maar had dit eerlijk gezegd al wel zien aankomen, ben bij de wedstrijd SV Houten - FCU geweest en toen speelden bijna alle basisspelers. Toen stonden ze ook geruime tijd onder druk tegen een 2e klasser, alleen toen konden ze de 2e helft wel winnen omdat Houten conditioneel kapot was.
Zag toen al dat dit elftal nog lang niet klaar was voor de Europa League/competitie en dat dat ook niet binnen 2 weken zou veranderen.

Pijnlijk om een fantastisch vorig seizoen zo weg te gooien.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:32:03 #233
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129370484
quote:
Beste supporters,

Kort na de blamerende uitschakeling in de Europa League, heeft een delegatie van de SupportersVereniging een gesprek gehad met het bestuur van FC Utrecht, Frans van Seumeren en Supporterscoördinator Robert Junier.
Tijdens dit stevige gesprek heeft het bestuur van de SVFCU haar ongenoegen geuit over de wanvertoning van FC Utrecht tegen Differdange ’03 en aangegeven zich zorgen te maken over de kwaliteit van de selectie en het spelbeeld alsmede de toekomst van het team.

De competitie moet immers nog beginnen, maar in Europa is de FC uitgespeeld. Waar een jaar lang collectief is gestreden om een Europees ticket te bemachtigen, is de Europese droom al na één ronde voorbij. Een teleurstelling waar iedereen met een rood-wit Utrecht-hart moeite mee heeft en wat het vertrouwen in de competitie ernstig heeft geschaad.

Financieel wordt de club beetje bij beetje gezond, maar sportief dreigt FC Utrecht straatarm te raken!

Dit moet worden voorkomen, er moet echt iets gebeuren. Dit is tijdens het gesprek duidelijk naar voren gekomen. Het bestuur van FC Utrecht beaamde dat er versterkingen nodig zijn om het gewenste niveau te realiseren en gaf aan met passende oplossingen te komen. Hier zal door FC Utrecht de komende dagen actief aan worden gewerkt en zal, zodra er nieuws te melden valt, dit met de achterban worden gecommuniceerd.

Net als jullie, volgen ook wij de ontwikkelingen op de voet!


Bestuur SupportersVereniging FC Utrecht
Zuur natuurlijk om er zo achter te moeten komen, maar als we toch een lichtpuntje moeten benoemen is 't dat het ook bij Van Seumeren & Co. nu echt duidelijk is dat er nog wat bij moet komen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:39:23 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129370690
Ja, daar had van Seumeren vast dat gesprek voor nodig om daar achter te komen. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:57:36 #235
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129371154
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:39 schreef Caland het volgende:
Ja, daar had van Seumeren vast dat gesprek voor nodig om daar achter te komen. :')
Ik doelde op de wedstrijd(en) natuurlijk...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:00:30 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129371250
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik doelde op de wedstrijd(en) natuurlijk...
Ik vind het (bij alle clubs) vaak maar een beetje labiel overkomen dit soort statements. 'ER MOET IETS GEBEUREN'

Ja, dat hadden ze vast niet al in de gaten. Wouters en co. werken elke dag met die groep. Het is bijna altijd een geldkwestie. En supporters hebben daar maar weinig zicht op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129371327
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind het (bij alle clubs) vaak maar een beetje labiel overkomen dit soort statements. 'ER MOET IETS GEBEUREN'

Ja, dat hadden ze vast niet al in de gaten. Wouters en co. werken elke dag met die groep. Het is bijna altijd een geldkwestie. En supporters hebben daar maar weinig zicht op.
Is gewoon symboolpolitiek beetje meelullen met je achterban om ze rustig te houden.
Gasten zijn zo dom dat ze denken dat het echt verschil maakte en men door hun statement nieuwe spelers komen.
blablablabla
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:03:41 #238
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129371364
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind het (bij alle clubs) vaak maar een beetje labiel overkomen dit soort statements. 'ER MOET IETS GEBEUREN'

Ja, dat hadden ze vast niet al in de gaten. Wouters en co. werken elke dag met die groep. Het is bijna altijd een geldkwestie. En supporters hebben daar maar weinig zicht op.
Als je het niet helemaal hebt gevolgd sinds vorig seizoen snap ik je reactie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:05:07 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129371413
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als je het niet helemaal hebt gevolgd sinds vorig seizoen snap ik je reactie.
Dat zou goed kunnen ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129371458
Die gesprekken vinden inderdaad altijd achteraf plaats als het toch al te laat is; dan weet toch iedereen al dat het "nodig" is. En wie komen er dan? Ali Boussabon zeker?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:07:05 #241
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129371470
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen ja.
Daarom! ;)

Men (incl. Wouters & Co.) is er vanuit gegaan dat de jongens achter de basis van vorig seizoen goed genoeg zouden zijn om een groot deel van de vertrekkende spelers op te vangen, na een aantal weken voorbereiding en EL voorrondes is gebleken dat ze zich ietwat verkeken hebben...

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:06 schreef zatoichi het volgende:
Die gesprekken vinden inderdaad altijd achteraf plaats als het toch al te laat is; dan weet toch iedereen al dat het "nodig" is. En wie komen er dan? Ali Boussabon zeker?
Te laat, tsja, stel dat een Derijck bv. een paar dagen eerder was aangetrokken en mee had kunnen doen. Als we dan hadden gewonnen was het in de volgende ronde waarschijnlijk alweer exit geweest tegen een midden in het seizoen zijnde Tromso. En dan ?

Het blijft gewoon heel erg moeilijk om te bezuinigen en de selectie tegelijkertijd op niveau te houden, daar kunnen ze in Alkmaar en R'dam ook over meepraten hoor...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 17:55:16 #242
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129374890
GVD. :(

Ik denk serieus dat tegen Go Ahead mijn laatste wedstrijd wordt dat ik erbij zit (zal vast de enige zijn die in het stadion zit. :D ).
Dan ga ik wel voortaan naar Ajax en reis ik wel met de trein.

Nee we hebben vorig seizoen zo hard em lang gestreden voor dit. Het seizoen eindigt en wij gaan Europa in!

Dan begint de leegloop, we laten Kali en Wuytens gaan, verkopen Asare en Van Der Hoorn.
Geen probleem lijkt me op het middenveld en de aanval, toch genoeg vervangers met kwaliteit.

Maar de verdediging is met het centrale duo weg en open en dan heb je ook nog een linksback die net terugkomt van een blessure.

Jarenlang hebben we speler na goede speler verkocht, miljoenen ge-ind en nu hetzelfde liefde we moeten het doen met een luie neger in de verdediging, een blanke doortrappende jochie en een kereltje dat we mogen gebruiken/huren van een club met een zeer matige verdediging. :') :') :')

Ik ben teleurgesteld, teleurgesteld in meneer Van Seumeren die van Utrecht een verkoopclub heeft gemaakt.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 18:03:38 #243
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129375170
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 16:06 schreef zatoichi het volgende:
Die gesprekken vinden inderdaad altijd achteraf plaats als het toch al te laat is; dan weet toch iedereen al dat het "nodig" is. En wie komen er dan? Ali Boussabon zeker?
Tasjesdief. _O_
Die wilt zeker niet komen na de spreekoren van vorig seizoen. :D
pi_129376436
Tegen Go Ahead extra gedreven en 3 punten :7
  maandag 29 juli 2013 @ 16:43:11 #245
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129473616
quote:
FC Utrecht moet het de komende maanden doen zonder Edouard Duplan. De aanvaller raakte in de Europa League wedstrijd tegen Differdange donderdag geblesseerd. Hij heeft zijn middenvoetsbeentje gebroken. In de 74e minuut moest de Fransman zich laten vervangen door Takagi.

Duplan hoopt er over drie maanden weer te staan. Eerst wacht nog een operatie. (bron: RTV Utrecht)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129474227
quote:
13s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Sjee. En ik las ook ergens iets over vd Gun, maar dat is nergens bevestigd.

Duplan ook nog weg, het wordt wel serieus een probleem nu. Er zal echt nog iets bij moeten komen op alle linies voor mijn gevoel.
  maandag 29 juli 2013 @ 17:00:36 #247
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_129474257
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:59 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Sjee. En ik las ook ergens iets over vd Gun, maar dat is nergens bevestigd.

Duplan ook nog weg, het wordt wel serieus een probleem nu. Er zal echt nog iets bij moeten komen op alle linies voor mijn gevoel.
Ik ben bang dat het weer zo'n seizoen gaat worden als 2 jaar terug, slecht beginnen en de rest van 't seizoen achter de feiten aan lopen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_129474424
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:55 schreef wickedmen het volgende:
Nee we hebben vorig seizoen zo hard em lang gestreden voor dit. Het seizoen eindigt en wij gaan Europa in!
We zijn Utreg, niet Barcelona :D

quote:
Dan begint de leegloop, we laten Kali en Wuytens gaan, verkopen Asare en Van Der Hoorn.
Geen probleem lijkt me op het middenveld en de aanval, toch genoeg vervangers met kwaliteit.
Kali heeft het zelf veroorzaakt en was al 2 keer door de mand gevallen. Had je echt geen punt opgeleverd.
Wuytens wilde zelf naar een andere uitdaging, niet houdbaar
Asare nog een jaar contract en dus logisch om te verkopen
Van der Hoorn logische verkoop, wel jammer. Maar was onhoudbaar geworden

quote:
Maar de verdediging is met het centrale duo weg en open en dan heb je ook nog een linksback die net terugkomt van een blessure.
Je doet net of Bulthuis een heel jaar geblesseerd is geweest. Die jongen is nog prima op niveau en conditie hoor. Centraal heb je met Heerings een goede speler, maar er moet een ervaren kracht naast. Hopelijk pakt Derijck dat goed op.

quote:
Jarenlang hebben we speler na goede speler verkocht, miljoenen ge-ind en nu hetzelfde liefde we moeten het doen met een luie neger in de verdediging, een blanke doortrappende jochie en een kereltje dat we mogen gebruiken/huren van een club met een zeer matige verdediging. :') :') :')

Ik ben teleurgesteld, teleurgesteld in meneer Van Seumeren die van Utrecht een verkoopclub heeft gemaakt.
Pas sinds kort supporter?
Dit gebeurt al jaren, ook al jaren voor van Seumeren. Hij heeft de boel nog een beetje bij elkaar kunnen houden. Zonder van Seumeren zat je nu in abcoude noord.
Paar jaar terug moesten we ook op deze manier afscheid nemen van Kuijt, Zwaanswijk, van den Bergh, Glusovic, Vreven en nog wel meer. Is ook allemaal goed gekomen hoor.

Nogmaals, we hebben het over Utreg, niet over Barcelona. Het eerste seizoen dat alles koek en ei is lever ik mijn seizoenskaart in. Moet wel iets te zeiken overblijven!
pi_129474435
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:03 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Tasjesdief. _O_
Die wilt zeker niet komen na de spreekoren van vorig seizoen. :D
Ali tasjesdief? Hij is scheel.
pi_129475450
@pbateman ; in kay heerings heb ik juist wel heel vertrouwen, alleen word die nu wel ineens in het diepe gegooid. Vorig jaar heeft hij het heel goed gedaan toen hij in de basis stond, in de jeugd altijd stabiele jongen geweest.

@all
Mulenga lopen ze verschrikkelijk mee te leuren, Plet alleen maar huren... ik denk dat de financieele situatie bij de FCU veel beroerder is dan verwacht. Daar komt bij dat de stadion nieuwbouw plannen niet door zijn gegaan, dus ik denk dat ome fransie wel even klaar is met zn speeltje FCU en dat zou heel mooi zijn. Vind het maar helemaal niks dat we afhankelijk zijn van hem, ondanks al zn goede bedoelingen.

Het enige voordeel dat we hebben is dat als het nu weer kut is qua beleid en financieen dat nu alleen fransie zelf verantwoordelijk is. Vorige keren heeft hij zich verstopt achter van dop en booij, daarna al zn eigen poppetjes naar voren geschoven, zich verdiept in de boeken enz...

Overigens komt het ook allemaal niet als een verrassing en houdt dit mooi de successupporters een beetje onder controle
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')