quote:ZIjn het een beetje leuke lui?
Op maandag 23 september 2002 16:33 schreef gday het volgende:[..]
Volgens mij zijn het chinezen... heb ik tenminste gehoord van wat lui die met hen dingen hebben moeten doen tijdens de introductieweek.
Ze zijn wel allemaal verrekte klein
quote:Dan voldoet Fontys Eindhoven R2 slowchat ook wel
Op maandag 23 september 2002 16:31 schreef CraZaay het volgende:
Nu met aangepaste titel
quote:Ja!! Ik was vandaag maar ffkes opschool en ik heb niks verdachts opgemerkt heden.
Op maandag 23 september 2002 16:51 schreef blieblie het volgende:[..]
Dan voldoet Fontys Eindhoven R2 slowchat ook wel
En ik heb nog steeds die gozer op z'n surfplank niet gezien
quote:Ik vandaag die 2 uurtjes dat ik er was ook nie
Op dinsdag 24 september 2002 16:11 schreef TooMieTJUH het volgende:
neeuj weer weinig intersants gebeurt vandaag op school. Beetje progglenen enzowEn ik heb nog steeds die gozer op z'n surfplank niet gezien
quote:Ik heb geen idee.. ik doe niet aan introweken
Op maandag 23 september 2002 16:42 schreef battlesickloner het volgende:[..]
ZIjn het een beetje leuke lui?
Sommigen zien er erg hip uitZe zijn wel allemaal verrekte klein
Ik heb vandaag wel weer Stoffige Hond gezien! Zou dat joch nou elke morgen die shit op z'n gezicht kliederen?
D'r zit nu een Chinees naast me in 169, die op hotmail allemaal Chinese shit zit te typen!!!!!! WTF!!
Ik zie dat ie daarvoor een of ander programma gebruikt wat in z'n systray zit.. rood Chinees karaktertje.
Iemand enig idee?
quote:WOW da's wel stoer, zeker omdat ie geen chinees toetsenbord heeft.
Op dinsdag 24 september 2002 16:32 schreef gday het volgende:
JESUS!D'r zit nu een Chinees naast me in 169, die op hotmail allemaal Chinese shit zit te typen!!!!!! WTF!!
Ik zie dat ie daarvoor een of ander programma gebruikt wat in z'n systray zit.. rood Chinees karaktertje.
Iemand enig idee?
Ik heb een keer gehoord dat die lui ook supersnel zijn op een PC en elke hotkey kennen enzo ...
Was dit zo'n mafkees? Ik ga die lui toch een keer in de smiezen houden.
Kan iemand een keer een foto van Stoffige Hond en de surfer posten aub? Of vertellen waar en wanneer ik een goede kans maak om ze tegen te komen?
quote:Stoffige hond is er altijd, en die is te herkennen aan vierkantje op zijn gezicht en een bruine of rooie of groene band om zijn hoofd.
Op dinsdag 24 september 2002 16:49 schreef battlesickloner het volgende:[..]
WOW da's wel stoer, zeker omdat ie geen chinees toetsenbord heeft.
Ik heb een keer gehoord dat die lui ook supersnel zijn op een PC en elke hotkey kennen enzo ...
Kan iemand een keer een foto van Stoffige Hond en de surfer posten aub? Of vertellen waar en wanneer ik een goede kans maak om ze tegen te komen?
volgens mij zijn die tekentjes ook een tatoeage...
quote:Chinezen zijn freaks !!!
Op dinsdag 24 september 2002 16:49 schreef battlesickloner het volgende:[..]
WOW da's wel stoer, zeker omdat ie geen chinees toetsenbord heeft.
En stoffige hond kom je heel vaak tegen in de kantine.......Thermo moet z'n digicam maar eens meesleuren naar school vind ik
Hij ligt in zeeland maar als er echt iemand zo triest is die die gozer wil zien zal ik wel eens een foto maken
Voor de rest krijg ik het schijt aan dat kut gebouw.. we gaan regelmatig wel eens wat eten bij wat vrienden @ r4 en daar is het toch wel wat beter geregeld he.. maar jah...
Morgen vrij ahhhh en donderdag gaan we dan wel tom?
Morgen gewoon niks zinnigs
quote:Ik MOET morgen, anders kan ik NET op mijn buik schrijven
Op dinsdag 24 september 2002 19:22 schreef TooMieTJUH het volgende:
Ik heb morgen geen vrij......ik ga alleen niet naar school....das iets heeeeel anders
Maarrrr R4 hebben ze idd tenminste eetbaar eten, en niet zo een megatoos in de kantine
quote:+ meer vrouwelijk schoon, en die in R4 nu zaten vorig jaar toch @ R2?
Op dinsdag 24 september 2002 20:05 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik MOET morgen, anders kan ik NET op mijn buik schrijven
![]()
Maarrrr R4 hebben ze idd tenminste eetbaar eten, en niet zo een megatoos in de kantine
Die is kei gezellig, kwam overlaatst in R4 en heb echt gezellig mee zitten kleppen, die had alweer vage ideeën over mij
en er zitten best knappe jongens op fontys eindhoven
<----
nee geintje dat valt best mee maar eh vrouwelijke fokkers zijn natuurlijk altijd leuk om te ontmoeten
ik zit vaak buiten (voor R1) en heb gebleekte (=blonde) stekeltjes/flat jaja raar kapsel maar je moet wat 's ochtends
anyway AOR rox
quote:AOR rox???
Op dinsdag 24 september 2002 22:06 schreef Fonz het volgende:
ik kom iedere dag met de bus naar hell-mond om vervolgens de trein naar eindhoven te pakken, en quess what? ik zag stoffige hond met een of ander raar andere mannetje (klein en nogal een ingevallen gezichie) ikzelf studeer werktuigbouwkunde (ja GEEN vrouwen) maar R4-R5 maken dat wel goed + dat er maar liefst 18 superlekkere vrouwen op R1 verbleven tijdens de brandoefening (alweer enige tijd geleden maar het mag gezegt worden)en er zitten best knappe jongens op fontys eindhoven
<----
nee geintje dat valt best mee maar eh vrouwelijke fokkers zijn natuurlijk altijd leuk om te ontmoetenik zit vaak buiten (voor R1) en heb gebleekte (=blonde) stekeltjes/flat jaja raar kapsel maar je moet wat 's ochtends
anyway AOR rox
Ik heb een gruwelijke pesthekel aan die tent, maar goed dat is mijn mening.
quote:Mjaah, ik heb daar een zeer neutrale mening over
Op woensdag 25 september 2002 00:12 schreef battlesickloner het volgende:
Viel hier het letterwoord AOR ?Ik heb een gruwelijke pesthekel aan die tent, maar goed dat is mijn mening.
Bahbah.... Durf es een echte tent in te stappen
quote:Nope, *schop naar Eindhoven topic in SC
Op woensdag 25 september 2002 00:18 schreef mamamiep het volgende:
Ik zit in Tilburg op school maar woon wel in Eindhoven, mag ik dan wel meedoen?
quote:Daar zit ik ook af en toe, tegenwoordig alleen wat minder. Bestaat er niet eentje voor Fontys in Tilburg dan?
Op woensdag 25 september 2002 00:20 schreef blieblie het volgende:[..]
Nope, *schop naar Eindhoven topic in SC
*te lui is om te zoeken*
quote:Alleen om de AOR te dissen.
Op woensdag 25 september 2002 00:18 schreef mamamiep het volgende:
Ik zit in Tilburg op school maar woon wel in Eindhoven, mag ik dan wel meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |