quote:Jup, maar dat joch spant toch echt de kroon.. die indiaan is nog te hebben.. maar de plankenman?? brrrrrrr
Op vrijdag 20 september 2002 21:41 schreef blieblie het volgende:[..]
Dat skateboard is echt groooooooot
Maar der lopen echt veeeeel weirdo's rond daar...
quote:Of die vent met zijn haar middenin plat, en dan in een kringetje zijn haar aan de buitenkant zo een 4 centimeter de lucht in
Op vrijdag 20 september 2002 21:42 schreef gday het volgende:[..]
Jup, maar dat joch spant toch echt de kroon.. die indiaan is nog te hebben.. maar de plankenman?? brrrrrrr
quote:Ik heb em nog niet zien rollen, wel sjouwtie non-stop met dat ding door R2, maar rollen....... neej dat heb ik em nog niet zien doen.
Op vrijdag 20 september 2002 22:04 schreef Fonz het volgende:
idd die "plankenman"spant de kroon en dan komt ie tijdens de "pauzes" naar buiten gerolt, en wij (ik en mijn medestudenten) hopen dan altijd dat z'n plankje doorzakt (right dat zal niet snel gebeuren)
quote:DAT was al algemeen bekend
Op vrijdag 20 september 2002 23:08 schreef battlesickloner het volgende:
Hmm, weirdo's zijn blijkbaar nog altijd goed vertegenwoordigd daar.
R3&R4 opleinding MER 1e jaars klas ER11 en bevalt erg goed
Ze hebben m'n bloed wel eens doen koken daar, stelletje ambtenaren.
quote:1 van die vrouwen van de diktatenhandel daar was laatst bij Pieter Storm(s)
Op vrijdag 20 september 2002 23:16 schreef battlesickloner het volgende:
Misschien dat er nog wat te roddelen valt over de schoolboekhandel daar.Ze hebben m'n bloed wel eens doen koken daar, stelletje ambtenaren.
quote:Nou, bijv dat je tegenwoordig diktaten moet betalen met zo'n laffe betaalpas..
Op vrijdag 20 september 2002 23:16 schreef battlesickloner het volgende:
Misschien dat er nog wat te roddelen valt over de schoolboekhandel daar.Ze hebben m'n bloed wel eens doen koken daar, stelletje ambtenaren.
En dat die dingen zo stuk gaan, naar het schijnt..
quote:Ik heb hem volgens mij wel eens richting het station zien rollen.. maar ach, misschien is het wel een voorbeeldige student?
Op vrijdag 20 september 2002 22:37 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik heb em nog niet zien rollen, wel sjouwtie non-stop met dat ding door R2, maar rollen....... neej dat heb ik em nog niet zien doen.
quote:Idd godverdomme.
Op zaterdag 21 september 2002 01:03 schreef gday het volgende:[..]
Nou, bijv dat je tegenwoordig diktaten moet betalen met zo'n laffe betaalpas..
Ik moet nog een paar vakken, en had 1 diktaat nodig.
Ga ik dat diktaat halen, kan die godverdommese lamlendige KUT achter de balie niets anders zeggen als "je hebt een pas nodig"
Nou goed, een mannetje aangesproken daar, die wou het wel ff doen.
(staat zij nog op te kijken)
Mannetje komt terug met diktaat, is het het verkeerde "Ja regel dat maar zelf"
Ik terug maar dat viswijf, ja dit is het verkeerde, mag ik mijn geld terug "dat kan alleen met een pas, zegt ze met een glimlach"
(de eerste keer dat ik haar zag lachen)
Ik maar vriendelijk gebleven, maar oh wat had ik een zin om dat wijf haar keel dicht te knijpen,
die 7 euro had ik beter in de fik kunnen steken dan had ik er meer lol aan gehad.
(als er ooit een dikke shoot-out uitbreekt daar dan weet je wie erachter zit)
quote:En wat heeft dat met CO te maken
Op vrijdag 20 september 2002 21:14 schreef blieblie het volgende:[..]
Contact
MERlijn
MDE
Overflow
MERlijn = MER (doh), MDE = CE etc, ...
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 20:35 schreef Fonz het volgende:
welke fokkers! zitten er allemaal?ik in iedere geval wel
quote:Het schijnt dat er bij informatica wel wat mensen zijn die dat pasje met gemak kunnen opwaarderen tot 50 euro... Hint hint... De school weet er al alles van, maar ze doen er niks aan omdat het duurder is om de apparatuur te vervangen (tot nu toe dan
Op zaterdag 21 september 2002 01:03 schreef gday het volgende:[..]
Nou, bijv dat je tegenwoordig diktaten moet betalen met zo'n laffe betaalpas..
Ikke doe elektro, R1 dus. Maar ik hang er niet zo veel meer rond; afstuderen . Wat betreft leuke jongens... Die zie ik ook niet zoveel rondlopen, je zou zeggen dat er wel wat tussen zou zitten bij elektro, valt vies tegen...
quote:Die indiaan is idd zwaar triest
Op vrijdag 20 september 2002 20:54 schreef blieblie het volgende:[..]
Vooral die indiaan en die gozer met zijn skateboard
(ik hoop maar ff dat jij niet 1 van die 2 bent)
Mischien moet ik toch eens wat meer naar school gaan
quote:Een tijdje geleden heb ik daar idd wat over gehoord, maar ik had ook weer gehoord dat dat nu niet meer kon......
Op zaterdag 21 september 2002 11:16 schreef Esk het volgende:[..]
Het schijnt dat er bij informatica wel wat mensen zijn die dat pasje met gemak kunnen opwaarderen tot 50 euro... Hint hint... De school weet er al alles van, maar ze doen er niks aan omdat het duurder is om de apparatuur te vervangen (tot nu toe dan
)
quote:En ikke ook
Op vrijdag 20 september 2002 20:39 schreef blieblie het volgende:
Eindhoven R2![]()
Sjah kan het ook nie helpen
quote:Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!
Op vrijdag 20 september 2002 21:13 schreef blieblie het volgende:[..]
Nouw...... wat ik naar binnen zie lopen??
Daar kan nix in R2 tegen op
met de mannen valt het anders ook aardig tegen... hehe
[Dit bericht is gewijzigd door inkie1010 op 21-09-2002 14:39]
quote:Het kan nog steeds hoor...
Op zaterdag 21 september 2002 12:46 schreef TooMieTJUH het volgende:
[..]Een tijdje geleden heb ik daar idd wat over gehoord, maar ik had ook weer gehoord dat dat nu niet meer kon......
PS: Ook ik zit in dat kartonnen gebouw dat ze R2 noemen...
PPS: Indiaan schijnt "Stoffende Hond" te heten...
quote:Stoffende hond
Op zaterdag 21 september 2002 15:21 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Het kan nog steeds hoor...
Waarom denk je anders dat iedereen in R2 met een betaalpas in de kantine betaalt??? Omdat dat zo makkelijk is zeker??? Yeah right!
PS: Ook ik zit in dat kartonnen gebouw dat ze R2 noemen...
PPS: Indiaan schijnt "Stoffende Hond" te heten...
Oh en van die pasjes, ik heb nog niemand gevonden die het voor me wil doen , vertel, wie biedt zich aan om ff mijn pasje op te laaien?
Roeptumaar spreken we wel af in 169 (naast die vent die altijd op GoT zit te loeren daar
)
quote:Ik zal es kijken of ik iets kan regelen maar ik beloof niks.
Op zaterdag 21 september 2002 17:58 schreef blieblie het volgende:Oh en van die pasjes, ik heb nog niemand gevonden die het voor me wil doen
, vertel, wie biedt zich aan om ff mijn pasje op te laaien?
Roeptumaar spreken we wel af in 169(naast die vent die altijd op GoT zit te loeren daar
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |