Genoeg mannen met maat S hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee
Mijn boxershorts zijn bijv. allemaal maat S want ik heb niet de heupen en benen van een reus.
Ik heb ooit 1x M gekocht en dat was veel te groot
176 is Squote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
S mag ook, zolang je de cijfers (want dat zijn kindermaten) maar achterwege laat
dusquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is gewoon maat S maar dan in een andere kleur
Thank youquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Genoeg mannen met maat S hoor
Niks mis mee.
En maat 176 als dat goed zit, is ook niets mis.
quote:
hoe kan je dat nou zeggenquote:
dus hij is echt een smurfquote:
Dus ondanks dat het even groot is vind jij het dan een verschilquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, het is wellicht even groot, maar 176 voor kinderen
Je weet dat ik de meest volwassen persoon ben hierquote:
Dus kun je het als volwassene aanquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, het is wellicht even groot, maar 176 voor kinderen
Nee man hij is geweldig. Een God, een Hulk, een Adonis, de Baas van Superman zijn Baas. Dat staat al vele duizenden keren te lezen op dit forum. So many posts can't be wrongquote:
Preciesquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus kun je het als volwassene aan
Dan koop jij maar grote kinderkleding ipv kleine herenmodequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus ondanks dat het even groot is vind jij het dan een verschil
Dankjequote:Op donderdag 25 juli 2013 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man hij is geweldig. Een God, een Hulk, een Adonis, de Baas van Superman zijn Baas. Dat staat al vele duizenden keren te lezen op dit forum. So many posts can't be wrong
Als je wilt bbq'enquote:
dan kom je ook maar hierquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
Stu, wanneer gaan wij meeten? ik heb honger
Ja, grote dameskleding past ook wel, wat je je punt?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus kun je het als volwassene aan
OMG ik heb verder toch alleen maar mannenkleding?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dan koop jij maar grote kinderkleding ipv kleine herenmode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |