abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5943994
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 02:16 schreef APK het volgende:

[..]

Ik heb er nog wel eentje hoor.

jemig wat obsceen, Ting showt een bovenbeen!
  dinsdag 24 september 2002 @ 02:26:26 #202
6941 APK
Factual, I think.
pi_5944000
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Om maar in klaverjas termen te spreken: Ik pas.
Om in poker termen te spreken: Bluf!

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5944005
euh... ik ga mee
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 24 september 2002 @ 02:28:35 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5944007
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 02:26 schreef APK het volgende:
Om in poker termen te spreken: Bluf!

[afbeelding]

Holy Moses... die flipt helemaal als ze dit bijzonder gedurfde streamshotje op het internet ziet staan.... gna gna gna ....
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 24 september 2002 @ 02:37:42 #205
6941 APK
Factual, I think.
pi_5944026
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 02:28 schreef PC eend het volgende:
euh... ik ga mee
She's all yours.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5944120
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 02:37 schreef APK het volgende:

[..]

She's all yours.

pfieuw jij blij dat je bij amsterdams klaverjassen mag "verzaken".
  dinsdag 24 september 2002 @ 10:16:04 #207
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_5945345
hey Scanman

Als jullie al geen zin hebben om een streamverslag te maken, moet je voorstellen hoe die moes zich daar voelt.
Ze hadden het gisternacht over het leger(bijna 2 uur), iedereen was er zogenaamd bij komen zitten. Ze willen laten zien dat ze intresse voor elkaar tonen, maar ze doen het allemaal tegen hun zin in.(judith,ting enz.)en dan die judith die zo nep loopt te doen.Ik word er kotsmisselijk van.

En dan maar lopen klagen waarom moes er niet bij komt zitten, tuurlijk gaat hij niet als een stumpert op een stoeltje zitten en net doen of hij het interresant vindt.

Ik begin die gozer steeds maar beter te begrijpen, en ik denk wanneer judith en danielle eruit gaan, hij een beetje los gaat komen. Want die dames houden hem steeds maar in de gaten, ze willen over alles oordelen wat hij doet. Die moes zitten bij de vrouwen zo dwars, al begrijp ik niet waarom( mischien vinden ze hem stiekem wel leuk, of spannend)

mensen ik moet weer gaan ,
groetjes

dinsdag 24 september 2002 @ 12:08:00 #208
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5946823
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 11:24 schreef riri het volgende:
Van vannacht nog: (Kon niet inloggen)

Het was na 2 uur
Dames in de bunker en allen liggen in bed.
Daniela begint ontzettend te roddelen en Judith doet er vrolijk aan mee.
Het gaat over Stefan ( nou daar wordt even stevig over geroddeld)
Stefan doet volgens Daniela alles om goed over te komen op de kijker ( nou ik vraag me af of ze het over zichzelf heeft..maar ja dat heeft ze kennelijk van zichzelf niet door)
Hij houdt volgens haar zelfs rekening met wat voor kleur truitje hij aan doet en ook zijn gesprekken zijn zo doorzichtig als wat volgens haar.
Hij neemt het steeds op voor Mustapha ( en dat zint de dames Daniela en Judith natuurlijk niet) en dat alles doet hij met een bedoeling volgens haar, Judith vindt het heerlijk dat dit gebeurt en zelfs Margriet laat zich meeslepen in het geroddel en begint het nog te geloven ook allemaal en laat zich totaal meesleuren.Margriet: Nou als dat zo gaat dan is het allemaal wel heetl erg doorgekookt allemaal.
Margriet: Als ik straks weer in rijk zit en Mustapha zit daar ook weer dan bekijkt hij het maar, ik kook niets voor hem hij zoekt het zelf allemaal maar uit. Ik ben dan kei en keihard zegt ze. ( Mooie vriend ben jij Margriet)
Jeanette vindt het geroddel niet prettig en laat dit ook een aantal keren duidelijk merken en ook Ting is er niet van gediend.
Ting: Je kunt het Stefan toch ook recht in zijn gezicht vragen, waarom doe je dat niet.
De dames (Daniela voorop,Judith en Margriet) zijn duidelijk bezig met het zwartmaken van Stefan, ze zien hem duidelijk als gevaar ook omdat hij het voor Mustapha opneemt.
Het is niet prettig om te horen hoe Stefan over de tong gaat en ze zijn het er stevig over eens dat Mustapha alleen maar naar huis wil (Hoe ze daar bij komen mag joost weten maar heb het idee dat ze zelf niets liever willen dat Mustapha verdwijnt want ze zien hem duidelijk als bedreiging....en nu Stefan ook)

Nou dat was het zo'n beetje wat ik vannacht nog meekreeg maar kon het niet gelijk neerzetten hier omdat ik niet in kon loggen.

Dit soort streamverslagen komen altijd pas de volgende ochtend???? Ook iets teveel eigen mening erin verwerkt.

Margriet heeft al een aantal maal laten blijken niets meer voor Mustapha te willen doen en dat hij het zelf maar moet uitzoeken.

dinsdag 24 september 2002 @ 13:00:03 #209
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5947549
Uit de streamverslagen:
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 11:24 schreef riri het volgende:
Het is niet prettig om te horen hoe Stefan over de tong gaat en ze zijn het er stevig over eens dat Mustapha alleen maar naar huis wil (Hoe ze daar bij komen mag joost weten maar heb het idee dat ze zelf niets liever willen dat Mustapha verdwijnt want ze zien hem duidelijk als bedreiging....en nu Stefan ook)
Omdat Mustapha dat zelf al vele malen heeft aangegeven. Hij wil er graag meteen als eerste uitgestemd worden!
pi_5947631
Ik hoop dat zn wens in vervulling gaat
Switch time.
  dinsdag 24 september 2002 @ 13:16:09 #211
11801 HenriPaul
 Drivin'away
pi_5947741
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 13:07 schreef whitekaos het volgende:
Ik hoop dat zn wens in vervulling gaat
Wat mij betreft mag hij tot het einde blijven. Gaat nog voor een hoop spektakel zorgen als hij dit vol blijft houden. Uiteindelijk zal de groep hem helemaal uitkotsen

Of will jullie geen ruzie heibel ??? (nou ja eigenlijk willen we vooral veels sex in BB, maar dat zal ook deze editie wel weer niet lukken...)

dinsdag 24 september 2002 @ 13:28:07 #212
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5947933
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 13:16 schreef HenriPaul het volgende:
Wat mij betreft mag hij tot het einde blijven. Gaat nog voor een hoop spektakel zorgen als hij dit vol blijft houden. Uiteindelijk zal de groep hem helemaal uitkotsen

Of will jullie geen ruzie heibel ??? (nou ja eigenlijk willen we vooral veels sex in BB, maar dat zal ook deze editie wel weer niet lukken...)

Die heibel komt er toch wel... met of zonder Mustapha. Het is nl niet Mustapha die de heibel maakt, maar de anderen. Dus met Mustapha weg is er zo een volgend slachtoffer gevonden. (Dat lijken nu ook Bram en Stefan te worden).
pi_5947937
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]

Omdat Mustapha dat zelf al vele malen heeft aangegeven. Hij wil er graag meteen als eerste uitgestemd worden!

Meen je dat nou serieus, dat je zijn opmerking serieus neemt?
Deze jongen wil gewoon de confrontatie aangaan.
Hij speelt op scherp en is nergens bang voor...hij heeft het respekt van de groep niet nodig dat heeft hij zelf wel.
Kijk maar eens goed naar het gedrag van de meesten daar in het huis...totaal respektloos naar anderen zou ik zo zeggen.
Hij is totaal niet bang, is puur zichzelf en heeft nergns voor te vrezen.
Ik neem mijn petje voor hem af, het is geen slijmbal...hij is puur zichzelf.
Ga zo door jongen.
pi_5948025
Hij wil z'n eigen ding doen.
Nou dat is slapen. Als er al onmin is, komt dat omdat de anderen ermee beginnen, niet mus.
Switch time.
pi_5948030
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 13:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die heibel komt er toch wel... met of zonder Mustapha. Het is nl niet Mustapha die de heibel maakt, maar de anderen. Dus met Mustapha weg is er zo een volgend slachtoffer gevonden. (Dat lijken nu ook Bram en Stefan te worden).

Ach jongen begrijp nou eens dat een hecht groepje alleen maar wil dat degenen die voor hun een obstakel vormen eruit moeten en dat zijn in hun ogen nu Mustapha en Stefan.
Degenen die het voor het zeggen willen hebben Judith, Daniela, Laurens en de rest moeten we nog zien zijn er alleen maar bij gebaat dat die eruit vliegen. daardoor kunnen ze nog meer bij elkaar gaan klieken en degenen die er niet bijpassen eruit werken.
Zo simpel is dat.
Maar ja het kan zijn dat je dat niet begrijpt
  Moderator dinsdag 24 september 2002 @ 13:56:05 #216
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5948359
laatookmaar

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 24-09-2002 14:06]

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 24 september 2002 @ 14:54:52 #217
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5949407
nevermind

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 24-09-2002 14:58]

dinsdag 24 september 2002 @ 14:56:51 #218
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5949436
dubbel
pi_5949504
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 14:56 schreef scanman01 het volgende:
dubbel
Heeft geen zin bij mensen die denken de waarheid in pacht te hebben.
Is verloren moeite....dus ik kijk wel uit
  Moderator dinsdag 24 september 2002 @ 15:03:34 #220
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5949543

Hopeloos he Scanman, om je te moeten verdedigen tegen een slecht lezend iemand, die je aanvalt omdat je het met 'r eens bent.

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 24 september 2002 @ 15:05:15 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5949568
Precies!
pi_5949589
  dinsdag 24 september 2002 @ 17:29:11 #223
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_5951983
omdat Moes geen vriendinnetjes heeft in het huis die voor hem kiezen mag hij dus in de bungalow blijven

das toch eerder een reden om naar de bunker te verhuizen ?
.... of dan kan hij donderdag schoon en fris naar zijn moeder toe

Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
  dinsdag 24 september 2002 @ 17:59:16 #224
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5952448
De BB redaktie heeft blijkbaar goed geluisterd naar Margriet de laatste dagen. Ze heeft meerdere keren aangegeven liever niet meer met Mustapha in dezelfde ruimte te moeten zitten..... en wat is er net gebeurd??? De twee zitten weer even met elkaar opgescheept
  dinsdag 24 september 2002 @ 18:02:30 #225
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_5952494
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 17:59 schreef scanman01 het volgende:
De BB redaktie heeft blijkbaar goed geluisterd naar Margriet de laatste dagen. Ze heeft meerdere keren aangegeven liever niet meer met Mustapha in dezelfde ruimte te moeten zitten..... en wat is er net gebeurd??? De twee zitten weer even met elkaar opgescheept
Kan dus weer leuk worden
En Judith is boos op Daniela omdat Daniela "haar" Laurens inpikte...Gedver wat een onsportief en bezitterig mens is die Ju
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')