quote:Moet je wel heel erg desparate zijn.....strippen voor voetbalavondjes....
Op zondag 22 september 2002 19:21 schreef sillie het volgende:
...
De mannen kunnen met strippoker voetbalavondjes winnen in het cafe.
...
Ik vind er niks genant aan
meer
![]()
graag mooie plaatjes ervan als het ff kan
quote:Goh, waarom zullen ze dat gedaan hebben? Om toch een bapaald persoon de kans te geven niet mee te doen???
Op zondag 22 september 2002 19:25 schreef sillie het volgende:
Er moeten minimaal 4 mannen meedoen op vrijwillige basis.
quote:Dus Judith speelt de bank? Moet zij ook een kledingstuk uit doen als ze verliest... of ben ik nu te optimistisch over de aanpak van BB?
Op zondag 22 september 2002 20:06 schreef zwets het volgende:
20.03
Judith: "we krijgen een sein wanneer we gaan beginnen, het is per kledingstuk uit. Sieraden tellen niet, als je gelijspeelt of wint van de bank hou je je kledingstuk aan, verliezen is een kledingstuk uit. Je mag 2x beslissen om niet mee te doen"
quote:Omdat we dan de dames naakt zien en dat moet blijkbaar koste wat kost in deze bb vermeden worden. Vrouwelijk naakt is taboe, dat is de laatste weken al gebleken. (zullen de dames wel aangegeven hebben bij de aanmelding ofzo
Op zondag 22 september 2002 20:11 schreef Scope het volgende:
(Ongeloofelijk trouwens dat ze niet de dames tegen de heren laten strippokeren. Hier is toch geen reet aan?)
quote:Ik vrees dat je te optimistisch bent, we wachten rustig af....
Op zondag 22 september 2002 20:11 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dus Judith speelt de bank? Moet zij ook een kledingstuk uit doen als ze verliest... of ben ik nu te optimistisch over de aanpak van BB?
quote:Denk niet dat het integraal wordt uitgezonden, Scope.
Op zondag 22 september 2002 20:25 schreef Scope het volgende:Het lijken wel een stelletje bejaarden die aan het bingoën zijn...zo traag gaat het. Ik heb nu al spijt dat ik die code heb aangevraagd. De regie zal zichzelf ook wel voor de kop slaan dat ze dit bedacht hebben.
VOlgens mij houdt niet een van die mannen zoveel van voetbal om er ook maar iets voor over te hebben. Anders was er vast wel iemand over begonnen in het huis (dat ze zich afvragen hoe het gaat met hun club ofzo) Het is gewoon een leuk verzetje, verder niks.
Goed voor de vrouwelijke kijkcijfers
quote:Niemand????
Op zondag 22 september 2002 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Kan er niet iemand een streamshotje maken zodat we een beetje beeld hebben wat er nu gaande is???
quote:Sorry Scan
Op zondag 22 september 2002 21:02 schreef scanman01 het volgende:[..]
Niemand????
quote:
Op zondag 22 september 2002 21:20 schreef scanman01 het volgende:
De dames zitten te joelen en te geilen en de mannen aan te moedigen om vooral alles te laten zien tijdens het potje strippoker. Nou mag ik toch echt hopen dat de dames een zelfde dilemma krijgen. Ze zitten nu allemaal op de eerste rang om maar een glimp van blote piemels op te vangen (net als gisteren bij het bad) .... dan kun je het toch zeker niet meer maken om zelf een potje strippoker te weigeren....
100% mee eens, Scanman! En als ze het niet doet, dan moeten we echt een brief van gelijke behandeling mannen-vrouwen doen! Ik denk dat als BB het zou vragen dat alle vrouwen (behalve Ting) na deze show van de mannen het lef zouden hebben om hetzelfde te doen (en anders giet je er nog een paar liter alcohol in.)
http://www.mediawatchers.nl/cgi-bin/board/message.pl/list/1/15/6224/-1
quote:Ik durf een weddenschap met je aan te gaan dat de dames het keihard zouden weigeren... (met uitzondering van Jeanette) ....
Op zondag 22 september 2002 21:23 schreef Scope het volgende:
100% mee eens, Scanman! En als ze het niet doet, dan moeten we echt een brief van gelijke behandeling mannen-vrouwen doen! Ik denk dat als BB het zou vragen dat alle vrouwen (behalve Ting) na deze show van de mannen het lef zouden hebben om hetzelfde te doen (en anders giet je er nog een paar liter alcohol in.)
"En zo eindigt dag 26 in het Big Brother-huis. Wat zal dag 27 de Bewoners brengen? Misschien wel de vrouwelijke variant van strippoker?"
quote:Ik denk dat Jeanette alleen meegaat als de rest het ook doet. Maar misschien gaan ze niet helemaal, wel topless denkik...
Op zondag 22 september 2002 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik durf een weddenschap met je aan te gaan dat de dames het keihard zouden weigeren... (met uitzondering van Jeanette) ....
quote:Ja, Jeanette gaat niet in haar eentje strippokeren natuurlijk. Maar Jeanette is de enige die ook naakt doucht, dus die heeft er niet zoveel problemen mee. De rest blijft keihard weigeren is mijn voorspelling... zelfs onder druk van Jeanette...
Op zondag 22 september 2002 21:34 schreef Scope het volgende:
Ik denk dat Jeanette alleen meegaat als de rest het ook doet. Maar misschien gaan ze niet helemaal, wel topless denkik...
quote:Heb je daar geen streamshots van
Op zondag 22 september 2002 21:41 schreef scanman01 het volgende:
Maar Jeanette is de enige die ook naakt doucht, dus die heeft er niet zoveel problemen mee.
Ik hoop dat je ongelijk hebt (jij zelf denk ik ook). Maar toch filosoferen de dames nu tijdens de streams al wel over een vrouwelijke strippokeravond. Tot nu toe is Margriet de enige die er voor uitkomt dat ze het echt niet doet ("Ik ga echt niet met mijn blote reet op de televisie zitten"). De rest heb ik er niet over gehoord...
quote:Misschien dat Daantje ook wel te porren is. Mgriet geeft er vlgs mij geen reet om (alhoewel?), Ting lijkt me meer het type "koelkast" en Judith heeft een grote bek maar vlgs mij een erg klein hartje, die zal het ook niet doen denk ik.
Op zondag 22 september 2002 21:41 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ja, Jeanette gaat niet in haar eentje strippokeren natuurlijk. Maar Jeanette is de enige die ook naakt doucht, dus die heeft er niet zoveel problemen mee. De rest blijft keihard weigeren is mijn voorspelling... zelfs onder druk van Jeanette...
We zullen zien als het moment zich aandient...
quote:Nee... want de regie van BB weigert consequent om ons beelden van de badkamer te laten zien als Jeanette daar staat te douchen. Dat ze nu wel naakt doucht weet ik omdat ze het daar over heeft gehad met de andere meiden.
Op zondag 22 september 2002 21:45 schreef Scope het volgende:
Heb je daar geen streamshots van?
GA Jiskefet kijken, lijkt me boeiender
quote:Hebben ze de klok ook daadwerkelijk een uur terug gezet?
De mannen komen er nu achter dat de klok niet een uur is teruggezet. Ze denken geloof ik de hele dag al dat vandaag het einde van de zomertijd is.
quote:Ik heb BB gemaild met de vraag om meer mannelijk bloot en minder vrouwelijk bloot.
Op zondag 22 september 2002 20:15 schreef scanman01 het volgende:[..]
Omdat we dan de dames naakt zien en dat moet blijkbaar koste wat kost in deze bb vermeden worden. Vrouwelijk naakt is taboe, dat is de laatste weken al gebleken. (zullen de dames wel aangegeven hebben bij de aanmelding ofzo
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |