Dat is een vrij domme opmerking. Stikstof is ook geen probleem, maar om dat nu puur tot je te nemen is vrij dodelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:17 schreef ErikT het volgende:
Dus DS4, als je zou moeten kiezen tussen:
- een sigaret roken
- gedurende dezelfde tijd een zelfde aantal hijsen uit de uitlaat van een moderne auto
dan kies je voor het tweede?
Heel goed!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee hoor, ga vooral naar het strand om te zonnen, en rook er een slof bij leeg, drink een fles sterke drank
een toename van de kans op longkanker van 0,1% is volgens jou erg ?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Fijnstof is helemaal niet zo schadelijk. Kost mij 2 dagen van mijn leven, hetgeen minder is dan wanneer ik geregeld in andermans rook sta.
Mensen die 109 worden, die veroorzaken pas overlastquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal het je schetsen hoe dat gaat. Mensen mogen niet meer in een openbare gelegenheid roken, dus worden naar buiten verjaagd. Daar veroorzaken ze overlast, dus moeten ze daar ook weg.
Als ze in hun eigen huis gaan roken veroorzaken ze ook overlast en moeten ze op hun balkon/voor de deur gaan roken en daar veroorzaken ze ook overlast, dus moeten ze daar ook weer weg. Eigenlijk zou er negens meer gerookt mogen worden, want overal veroorzaken ze overlast ....maar we hebben verder niets tegen rokers hoor ....alleen tegen de uitwassen van het roken....het doet me aan een heel ander onderwerp denken btw.
We zijn in een zeurmaatschappij beland waar veel mensen opeens overal last van hebben, maar goed....diezelfde mensen worden zelf wel een keer in de kont gebeten door het monster wat ze zelf gecreeërd hebben met hun verbodsmanie.
Dat weet ik, ik heb het artikel gelezen.quote:
Ja, dat zei ik...quote:O, alleen op een kruispunt is het te ruiken?
Hahaha, goeie!quote:Ga daar dan niet staan!
Mensen moeten leren zelf verantwoording te dragen en fuck the nanny statequote:
Op het moment dat jij die ene op de duizend bent wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:19 schreef arjan1212 het volgende:
een toename van de kans op longkanker van 0,1% is volgens jou erg ?
En stinken ook!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen die 109 worden, die veroorzaken pas overlast
Vooral als ze Johan Heesters heten, hoewel die net een jaartje tekort kwam....zal wel komen omdat hij rookte, anders had hij de 109 vast gehaald.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen die 109 worden, die veroorzaken pas overlast
Jij zegt dat er gezonde lucht uit de uitlaat van een auto komt:quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is een vrij domme opmerking. Stikstof is ook geen probleem, maar om dat nu puur tot je te nemen is vrij dodelijk.
Is het nu opeens puur stikstof geworden?quote:schone lucht uit de uitlaat te blazen?
Daar ben ik het in beginsel mee eens.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen moeten leren zelf verantwoording te dragen en fuck the nanny state
Of roken in die auto, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar ben ik het in beginsel mee eens.
Maar huurders moeten zich houden aan de normen die de verhuurder oplegt. Als ik een auto huur mag ik die ook niet afraggen op de Nordschleife. Tenzij ik de auto voor dat gebruik huur, maar dat kost dan weer een veelvoud.
Je leest niet goed. Ik sluit het uit, waardoor ik een stok heb om mee te slaan als het overlast geeft.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef arjan1212 het volgende:
Nee jij begon er over dat je geen huizen verhuurd aan rokers, maar je hebt geen hekel aan rokers, ze mogen alleen nergens roken van jou.
Nee. Ik zei dat het niet stinkt. Mijn auto ruik je niet als je ernaast staat, mits opgewarmde kat. Maar dat is erg snel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:22 schreef ErikT het volgende:
Jij zegt dat er gezonde lucht uit de uitlaat van een auto komt:
Nee, maar de zuurstof is eruit. Schijnt belangrijk te zijn...quote:Is het nu opeens puur stikstof geworden?
Dus alleen als de buren beginnen te zeiken, zet je een roker zijn huis uit ? Nou lekker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Ik sluit het uit, waardoor ik een stok heb om mee te slaan als het overlast geeft.
Precies.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of roken in die auto, bijvoorbeeld
Correct, maar dat is een overeenkomst tussen twee partijen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar ben ik het in beginsel mee eens.
Maar huurders moeten zich houden aan de normen die de verhuurder oplegt. Als ik een auto huur mag ik die ook niet afraggen op de Nordschleife. Tenzij ik de auto voor dat gebruik huur, maar dat kost dan weer een veelvoud.
O. Dat zei je anders wel. Ik heb het nog voor je gequote.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:26 schreef DS4 het volgende:
Nee. Ik zei dat het niet stinkt. Mijn auto ruik je niet als je ernaast staat, mits opgewarmde kat. Maar dat is erg snel.
In een sigaret zit ook geen zuurstof. Ik snap niet waar je heen wil.quote:Nee, maar de zuurstof is eruit. Schijnt belangrijk te zijn...
Dus als verhuurder mag je in jou optiek ook regels gaan stellen die tegen normale wetgeving in zouden gaan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:23 schreef DS4 het volgende:
Maar huurders moeten zich houden aan de normen die de verhuurder oplegt. .
Als de buren gaan zeiken kunnen ze het kennelijk ruiken. Dan heeft hij een probleem en dat is vooraf zo ook afgesproken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:27 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dus alleen als de buren beginnen te zeiken, zet je een roker zijn huis uit ? Nou lekker.
Huur toch ook?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Correct, maar dat is een overeenkomst tussen twee partijen.
Waarom niet? Je verhuurt toch jouw eigendom op jouw voorwaarden? En als die voorwaarden je niet zinnen dan huur je het toch niet? Ken meer mensen die liever in een rookvrij huis wonen dan in een ex-rokershol...quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus als verhuurder mag je in jou optiek ook regels gaan stellen die tegen normale wetgeving in zouden gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |