Nee, want dat ruikt heerlijk en smaakt ook erg goed!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:00 schreef Basp1 het volgende:
Heb je ook al het koken van spruitjes verboden in je huurcontract.![]()
Ik krijg iedereen binnen afzienbare tijd uit mijn woning als ik dat wil.quote:En leuk dat je het opneemt in je contracten, ik ben benieuwd of het in NL rechtsgeldig is bij appartementen/huizen.
Ik heb niets tegen rokers.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:00 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom stel je niet voor om alle rokers dood te schieten ?
Er rookt iemand hier beneden, en het interesseert me niks. Het staat ook niet blauw ofzo, er komt wat rook door de kieren van de deur, of wat rook naar buiten als de deur open gaat. Nou, boehoehoe.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Iedere dag een paar keer door de stank moeten is vrij naar.
Dan zijn we het er denk ik wel over eens dat reuk een subjectieve iets waardoor geurtjes dus niet als overlast aangemerkt kunnen worden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:03 schreef DS4 het volgende:
Nee, want dat ruikt heerlijk en smaakt ook erg goed!
Het komt niet in jou op dat de overlast elders anders kan zijn dan bij jou, is het niet?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:04 schreef ErikT het volgende:
Er rookt iemand hier beneden, en het interesseert me niks. Het staat ook niet blauw ofzo, er komt wat rook door de kieren van de deur, of wat rook naar buiten als de deur open gaat. Nou, boehoehoe.
Dat kutargument kennen we nu wel weer...quote:Ik moet ook elke dag buiten door de stank van auto's. Dat vind ik eigenlijk veel irritanter.
Nee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:05 schreef Basp1 het volgende:
Dan zijn we het er denk ik wel over eens dat reuk een subjectieve iets waardoor geurtjes dus niet als overlast aangemerkt kunnen worden.
Dat kan wel zijn, maar dat is de discussie niet, en niet de reden dan de meneer in Duitsland niet meer mag roken in zijn huis.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
Een allespenetrerende rooklucht opgebouwd in 20 jaar in een huurhuis is géén geurTJE, maar een verdomd moeilijk verwijderbare stank; een sigarat opzich, een verse rokende, is dan nog een pretje in vergelijking met de oude verzuurde rokerslucht in een rokerskot, en het is het goed recht van de eigenaar van een woning om daar een stokje voor te steken.
Hihi, sigarat, wat een leuke typo![]()
die laat ik staan
Het gaat hier om de recent hip geworden strijd tussen rokers en zeikende mensen.quote:Als sigarettenrook van een huurder overlast veroorzaakt voor de buren, dan mag de huur worden opgezegd.
Het is niet zijn huis, hij huurt het. Saillant detail.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar dat is de discussie niet, en niet de reden dan de meneer in Duitsland niet meer mag roken in zijn huis.
[..]
Het gaat hier om de recent hip geworden strijd tussen rokers en zeikende mensen.
Hoe moet ik me dat voorstellen dan? Een buurman die in z'n voordeur continu zit te roken in de portiek?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:07 schreef DS4 het volgende:
Het komt niet in jou op dat de overlast elders anders kan zijn dan bij jou, is het niet?
Dan heb je de tegenargumenten vast wel klaar liggen.quote:Dat kutargument kennen we nu wel weer...
Ja, dat is allemaal wel zo, maar daar gaat de discussie niet over.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is niet zijn huis, hij huurt het. Saillant detail.
Ja, wat een totale onzin, te gaan janken over wat rook. Maar massa's fijnstof en stank van auto's, dat is allemaal wel okee. Alleen omdat je zelf auto's zo geil vindt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kutargument kennen we nu wel weer.
Het gaat om een huurwoning en overlast die in de algemene ruimtes optreedt. Als verhuurder moet je dan optreden tegen de huurder.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:10 schreef ErikT het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellen dan? Een buurman die in z'n voordeur continu zit te roken in de portiek?
Het gaat toch om mensen die in hun eigen huis roken?
Iedereen is toch bekend met het feit dat auto's verplicht zijn om middels katalysatoren schone lucht uit de uitlaat te blazen? Een moderne auto stinkt niet en is dus ook door de overheid verplicht om geen stankoverlast meer te veroorzaken.quote:Dan heb je de tegenargumenten vast wel klaar liggen.
Fijnstof is helemaal niet zo schadelijk. Kost mij 2 dagen van mijn leven, hetgeen minder is dan wanneer ik geregeld in andermans rook sta.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:13 schreef ErikT het volgende:
Ja, wat een totale onzin, te gaan janken over wat rook. Maar massa's fijnstof en stank van auto's, dat is allemaal wel okee. Alleen omdat je zelf auto's zo geil vindt.
Jahaa, dat snap ik. En die overlast is subjectief. En ik vind dat die mensen die overlast ervaren een stelletje zeikers zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het gaat om een huurwoning en overlast die in de algemene ruimtes optreedt. Als verhuurder moet je dan optreden tegen de huurder.
quote:Iedereen is toch bekend met het feit dat auto's verplicht zijn om middels katalysatoren schone lucht uit de uitlaat te blazen? Een moderne auto stinkt niet en is dus ook door de overheid verplicht om geen stankoverlast meer te veroorzaken.
Jij wil stranden en de zon gaan verbieden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Fijnstof van het strandzand is trouwens alles behalve gezond, net als het zonlicht op je blote huid
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, wat een totale onzin, te gaan janken over wat rook. Maar massa's fijnstof en stank van auto's, dat is allemaal wel okee. Alleen omdat je zelf auto's zo geil vindt.
Dat mag. De rechter vond van niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:15 schreef ErikT het volgende:
Jahaa, dat snap ik. En die overlast is subjectief. En ik vind dat die mensen die overlast ervaren een stelletje zeikers zijn.
O, alleen op een kruispunt is het te ruiken?quote:
Een moderne auto stinkt nietWanneer is de laatste keer dat jij op je fiets of lopend op een kruispunt heb gestaan?
Nee hoor, ga vooral naar het strand om te zonnen, en rook er een slof bij leeg, drink een fles sterke drankquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij wil stranden en de zon gaan verbieden?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen peuken meer op het strand, geweldig plan!
Maar serieus, er moet meer gerookt worden.
Wordt zoveel gezeurd over gezondheid, overheid wil dat iedereen stopt met roken, teveel eten, iedereen moet meer bewegen.
Laat mensen toch, laat die met rust, dan betalen ze hun hele leven premies en gaan dan dood zonder teveel te kosten aan jarenlange verpleging en pensioenen.
Ik zal het je schetsen hoe dat gaat. Mensen mogen niet meer in een openbare gelegenheid roken, dus worden naar buiten verjaagd. Daar veroorzaken ze overlast, dus moeten ze daar ook weg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:10 schreef ErikT het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellen dan? Een buurman die in z'n voordeur continu zit te roken in de portiek?
Het gaat toch om mensen die in hun eigen huis roken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |