abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131095481
Ben momenteel bezig om alle seizoenen binnen te halen op m'n NAS.
Bekeek ze eerst via Youtube maar daar zijn ze verwijderd.
Dan maar zo; de NAS heeft dus voorlopig wel even wat te doen :P

Als het allemaal klopt heb ik straks ruim 32GB / 219 extra afleveringen te bekijken :9 / :X ...

[ Bericht 34% gewijzigd door Iemand91 op 12-09-2013 15:13:47 ]
pi_133044634
Zag Drew Carey gisteren in een clip van The Price is Right; kon hem bijna niet herkennen :o :

pi_133526504
Colin Mochrie en Greg Proops nu op Comedy Central extra.

EDIT: dat was kort...

[ Bericht 26% gewijzigd door Iemand91 op 22-11-2013 20:43:02 ]
  maandag 17 maart 2014 @ 21:56:08 #29
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_137863147
Zaterdag begint het nieuwe seizoen, gelijk met 2 afleveringen.

Special guests tot nu toe bekend: Kat Graham, Tara Lipinski, Verne Troyer (Mini-Me), Darren Criss.

Aflevering 4 is zonder Ryan Stiles ;( Die werd vlak voor de opname ziek en is vervangen door Greg Proops.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_137867329
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zaterdag begint het nieuwe seizoen, gelijk met 2 afleveringen.
*O*
quote:
Special guests tot nu toe bekend: Kat Graham, Tara Lipinski, Verne Troyer (Mini-Me), Darren Criss.
Kunnen die niet optyfen? :r
quote:
Aflevering 4 is zonder Ryan Stiles ;( Die werd vlak voor de opname ziek en is vervangen door Greg Proops.
Nou ja; ik kan mindere vervangers dan Greg Proops bedenken.

Vroeg me gisteren al af of/wanneer dit weer zou beginnen. :9
pi_138398313
Eindelijk gisteren het nieuwe seizoen bekeken en het blijft een geweldige show zeg.

Maar die gasten mogen direct optyfen. :r
Doe lekker vanouds mensen uit het publiek halen (zoals de laatste aflevering waarin ze Sound Effects weer introduceerden); veel beter.
Maar dat zullen ze wel contractueel verplicht zijn. }:|
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:25:43 #32
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138399831
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:30 schreef Iemand91 het volgende:
Maar dat zullen ze wel contractueel verplicht zijn. }:|
Als je ziet hoeveel van de guest stars acteurs zijn uit andere CW producties lijkt me dat wel onderdeel van het vernieuwde concept ja.
Gelukkig lijken ze die liggende scenes wel geschrapt te hebben. Die kwamen elke keer weer op het zelfde "kijk ons eens over muren/plafonds lopen en vliegen".
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 5 april 2014 @ 14:59:49 #33
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138538549

Neil Degrasse Tyson
pi_151957003
Afgelopen vrijdag is seizoen 11 van start gegaan.
  zondag 26 april 2015 @ 00:22:51 #35
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_152029854
Hello President Bush ^O^

Hij was weer leuk. Volgende week weer een aflevering zonder special guest volgens wikipedia :)
Neil Degrasse Tyson
pi_155642893
Volgt iemand dit nog?

Heb van de week seizoen 11 razendsnel doorgewerkt. Sowieso alle segmenten met muziek overgeslagen wat veel scheelt.
Ik vindt het uitermate knap wat Wayne Brady kan improviseren daar maar ik vind het gewoon niets aan.

En de gasten, daar heb ik nog steeds dezelfde mening over...

Ook maar eens verder gaan met het bekijken van de oude afleveringen; daar was ik ooit ook aan begonnen. Gelukkig flink wat afleveringen om te bekijken. :9
Alvast een paar fantastische momenten:

zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:59:24 #37
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_155643264
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 00:42 schreef Iemand91 het volgende:
Volgt iemand dit nog?

Heb van de week seizoen 11 razendsnel doorgewerkt. Sowieso alle segmenten met muziek overgeslagen wat veel scheelt.
Ik vindt het uitermate knap wat Wayne Brady kan improviseren daar maar ik vind het gewoon niets aan.

En de gasten, daar heb ik nog steeds dezelfde mening over...

Ook maar eens verder gaan met het bekijken van de oude afleveringen; daar was ik ooit ook aan begonnen. Gelukkig flink wat afleveringen om te bekijken. :9
Alvast een paar fantastische momenten:

Ik kijk nog steeds netjes elke week :) en kijkende naar de posts van het laatste jaar zijn we de einge Fok!kers die nog over zijn :P

De gasten vind ik vrij wisselend. Soms zitten er er best leuke gasten tussen door de manier hoe ze mee doen of wat ze als reactie uit weten te lokken bij de cast door juist niet goed mee te doen. Maar andere keren zijn ze weer weinig toevoeging.

Deze week weer eentje zonder gast en dat verschil merk je wel direct.
Neil Degrasse Tyson
pi_155650533
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 00:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik kijk nog steeds netjes elke week :) en kijkende naar de posts van het laatste jaar zijn we de einge Fok!kers die nog over zijn :P
-O-
quote:
De gasten vind ik vrij wisselend. Soms zitten er er best leuke gasten tussen door de manier hoe ze mee doen of wat ze als reactie uit weten te lokken bij de cast door juist niet goed mee te doen. Maar andere keren zijn ze weer weinig toevoeging.

Deze week weer eentje zonder gast en dat verschil merk je wel direct.
Ze mogen wat mij betreft wegblijven maar het verschilt inderdaad wel per persoon.
Gasten als Randy Couture, Willie Robertson e.d. voegen echt helemaal niets toe; die stonden er maar als een stel zoutzakken bij.
Niet meer die personen pushen maar gewoon mensen uit het publiek trekken (wat ze soms gelukkig ook doen).
Of alleen gasten uitnodigen die dit genre aankunnen.

En wat mij betreft mogen ze segmenten als Scenes from a Hat, Props, World's Worst e.d. ook wel uitrekken; dat zijn toch wel by far the meest hilarische games van het programma.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:00:59 #39
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_155651530
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 13:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

-O-

[..]

Ze mogen wat mij betreft wegblijven maar het verschilt inderdaad wel per persoon.
Gasten als Randy Couture, Willie Robertson e.d. voegen echt helemaal niets toe; die stonden er maar als een stel zoutzakken bij.
Niet meer die personen pushen maar gewoon mensen uit het publiek trekken (wat ze soms gelukkig ook doen).
Of alleen gasten uitnodigen die dit genre aankunnen.

En wat mij betreft mogen ze segmenten als Scenes from a Hat, Props, World's Worst e.d. ook wel uitrekken; dat zijn toch wel by far the meest hilarische games van het programma.
CW ziet het volgens mij vooral als een goede manier om hun sterren te promoten. De helft van alle gasten heeft een serie bij CW dus de vraag is wat de zender zou doen met Whose Line als die gaan eisen andere of minder gasten in hun show te stoppen.
Waarschijnlijk blijven we wel aan dit format vast zitten.

Maar ben al lang blij dat het na jaren weer terug op de buis is ^O^ Die oude seizoenen waren al geniaal.

Beetje offtopic maar ik kwam laatst Aisha Tyler tegen in een show op YouTube en daar was ze wel vrij briljant bezig.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 24 mei 2016 @ 19:53:05 #40
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_162470927
Nieuwe seizoen is weer begonnen met twee afleveringen *O*
Neil Degrasse Tyson
pi_162478679
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nieuwe seizoen is weer begonnen met twee afleveringen *O*
Ik doe altijd aan binge watching met WLIIA en heb nog veel in te halen. :@
Je merkt dan wel hoe gruwelijk irritant het is als ze elke keer weer zit uit te leggen hoe een game werkt. :')

Oh en de segmenten met muziek sla ik altijd over. Erg knap dat Wayne Brady dat kan, maar ik vindt het niets...
  woensdag 25 mei 2016 @ 07:17:17 #42
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_162481120
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 23:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik doe altijd aan binge watching met WLIIA en heb nog veel in te halen. :@
Je merkt dan wel hoe gruwelijk irritant het is als ze elke keer weer zit uit te leggen hoe een game werkt. :')

Oh en de segmenten met muziek sla ik altijd over. Erg knap dat Wayne Brady dat kan, maar ik vindt het niets...
Die speluitleg spoel ik altijd door. Net als de intro.
Neil Degrasse Tyson
pi_162488765
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 07:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
Die speluitleg spoel ik altijd door. Net als de intro.
Op die manier is binge watching van WLIIA snel voorbij. :P
  woensdag 25 mei 2016 @ 20:46:19 #44
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_162498224
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Op die manier is binge watching van WLIIA snel voorbij. :P
Binge watching gaat een beetje lastig. Zie net dat de volgende aflevering pas 6 juni is -O- Over de rest van het seizoen kan ik zo nog helemaal geen data vinden.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 24 oktober 2016 @ 20:01:38 #45
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_166177644
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 31 maart 2017 @ 23:38:46 #46
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_169917344
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')