quote:Op maandag 17 maart 2014 21:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zaterdag begint het nieuwe seizoen, gelijk met 2 afleveringen.
Kunnen die niet optyfen?quote:
Nou ja; ik kan mindere vervangers dan Greg Proops bedenken.quote:Aflevering 4 is zonder Ryan StilesDie werd vlak voor de opname ziek en is vervangen door Greg Proops.
Als je ziet hoeveel van de guest stars acteurs zijn uit andere CW producties lijkt me dat wel onderdeel van het vernieuwde concept ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:30 schreef Iemand91 het volgende:
Maar dat zullen ze wel contractueel verplicht zijn.
Ik kijk nog steeds netjes elke weekquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:42 schreef Iemand91 het volgende:
Volgt iemand dit nog?
Heb van de week seizoen 11 razendsnel doorgewerkt. Sowieso alle segmenten met muziek overgeslagen wat veel scheelt.
Ik vindt het uitermate knap wat Wayne Brady kan improviseren daar maar ik vind het gewoon niets aan.
En de gasten, daar heb ik nog steeds dezelfde mening over...
Ook maar eens verder gaan met het bekijken van de oude afleveringen; daar was ik ooit ook aan begonnen. Gelukkig flink wat afleveringen om te bekijken.![]()
Alvast een paar fantastische momenten:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik kijk nog steeds netjes elke weeken kijkende naar de posts van het laatste jaar zijn we de einge Fok!kers die nog over zijn
![]()
Ze mogen wat mij betreft wegblijven maar het verschilt inderdaad wel per persoon.quote:De gasten vind ik vrij wisselend. Soms zitten er er best leuke gasten tussen door de manier hoe ze mee doen of wat ze als reactie uit weten te lokken bij de cast door juist niet goed mee te doen. Maar andere keren zijn ze weer weinig toevoeging.
Deze week weer eentje zonder gast en dat verschil merk je wel direct.
CW ziet het volgens mij vooral als een goede manier om hun sterren te promoten. De helft van alle gasten heeft een serie bij CW dus de vraag is wat de zender zou doen met Whose Line als die gaan eisen andere of minder gasten in hun show te stoppen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Ze mogen wat mij betreft wegblijven maar het verschilt inderdaad wel per persoon.
Gasten als Randy Couture, Willie Robertson e.d. voegen echt helemaal niets toe; die stonden er maar als een stel zoutzakken bij.
Niet meer die personen pushen maar gewoon mensen uit het publiek trekken (wat ze soms gelukkig ook doen).
Of alleen gasten uitnodigen die dit genre aankunnen.
En wat mij betreft mogen ze segmenten als Scenes from a Hat, Props, World's Worst e.d. ook wel uitrekken; dat zijn toch wel by far the meest hilarische games van het programma.
Ik doe altijd aan binge watching met WLIIA en heb nog veel in te halen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nieuwe seizoen is weer begonnen met twee afleveringen
Die speluitleg spoel ik altijd door. Net als de intro.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik doe altijd aan binge watching met WLIIA en heb nog veel in te halen.![]()
Je merkt dan wel hoe gruwelijk irritant het is als ze elke keer weer zit uit te leggen hoe een game werkt.![]()
Oh en de segmenten met muziek sla ik altijd over. Erg knap dat Wayne Brady dat kan, maar ik vindt het niets...
Op die manier is binge watching van WLIIA snel voorbij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
Die speluitleg spoel ik altijd door. Net als de intro.
Binge watching gaat een beetje lastig. Zie net dat de volgende aflevering pas 6 juni isquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Op die manier is binge watching van WLIIA snel voorbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |