quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:43 schreef nelisb het volgende:
Iemand een idee?
Wil een serie opnemen. Ingesteld alle afleveringen opnemen.
Nu wordt dat programma 4 keer herhaald per week, deze worden ook allemaal opgenomen. Kan dit aangepast worden?
Yup en Nee! Immers... ALLE afleveringen geef je aan, dus alles krijg je.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:43 schreef nelisb het volgende:
Iemand een idee?
Wil een serie opnemen. Ingesteld alle afleveringen opnemen.
Nu wordt dat programma 4 keer herhaald per week, deze worden ook allemaal opgenomen. Kan dit aangepast worden?
maar elke aflevering een afleveringsnummer, dan zou je niet persee dubbele hoeven op te nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Yup en Nee! Immers... ALLE afleveringen geef je aan, dus alles krijg je.
Hij werkt ook met aflevering nummers! Dus hij neemt niks dubbel op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar elke aflevering een afleveringsnummer, dan zou je niet persee dubbele hoeven op te nemen.
Red je het nog wel met 7,50p/m?quote:Op zondag 8 september 2013 15:44 schreef tofastTG het volgende:
Is dit de 7,50 per maand waard, of werkt het nog steeds niet soepel en snel?
Ja hoor, volgens mij is er niets veranderd aan de TV-Abo'squote:Op zondag 8 september 2013 16:17 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Red je het nog wel met 7,50p/m?
Deze week zijn er nieuwe abonnementen bij UPC ingegaan, en ik vind het tegenover oude abonnementen een flinke achteruitgang.
Dan is het de moeite wel waard, box werkt een stuk fijner en sneller.quote:Op zondag 8 september 2013 16:18 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja hoor, volgens mij is er niets veranderd aan de TV-Abo's
Nu alleen nog kiezen tussen starter en royaal ..quote:Op zondag 8 september 2013 16:22 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dan is het de moeite wel waard, box werkt een stuk fijner en sneller.
Eerste week had ik nog 2 vastlopers ten tijde van de nieuwe software, maar daarna nog eens volledig van het stroom gehaald. En sindsdien zijn voor mij alle problemen wel weer weg.
dat was vroeger wel andersquote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Hij werkt ook met aflevering nummers! Dus hij neemt niks dubbel op.
Tenzij je aflevering 3 bijv wist, en aflv 3 word zaterdags herhaald, dan neemt hij deze dus nogmaals op.
Leg eens uit want misschien leer ik er wat van want ik betaal elke maand +/- 110,- euro voor:quote:Op zondag 8 september 2013 16:17 schreef Rainesz het volgende:
Red je het nog wel met 7,50p/m?
Deze week zijn er nieuwe abonnementen bij UPC ingegaan, en ik vind het tegenover oude abonnementen een flinke achteruitgang.
Film1 en HBO kun je natuurlijk sowieso opzeggen omdat de downloadsnelheid hoog genoeg is omquote:Op maandag 9 september 2013 14:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leg eens uit want misschien leer ik er wat van want ik betaal elke maand +/- 110,- euro voor:
-Internet
-FIlm 1 kanalen
-Sport 1 kanalen
-HBO kanalen.
-FOXSports NL
tel daarbij de 21% BTW op en...[ afbeelding ]
Welk Internet heb je dan?quote:Op maandag 9 september 2013 14:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leg eens uit want misschien leer ik er wat van want ik betaal elke maand +/- 110,- euro voor:
-Internet
-FIlm 1 kanalen
-Sport 1 kanalen
-HBO kanalen.
-FOXSports NL
tel daarbij de 21% BTW op en...[ afbeelding ]
Film1 is gratis bij Horizon. Of nou ja, een paar maanden geleden wel!quote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Film1 en HBO kun je natuurlijk sowieso opzeggen omdat de downloadsnelheid hoog genoeg is om![]()
Scheelt weer een paar tientjes.
Was volgens mij alleen voor nieuwe klanten, toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Film1 is gratis bij Horizon. Of nou ja, een paar maanden geleden wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |