Series downloaden die al op tv zijn geweest of series downloaden (gratis?) die in Nederland nog niet zijn uitgekomen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:08 schreef delano.888 het volgende:
Moet zeggen sinds ik ***horizon heb ben ik een stuk meer series gaan downloaden en kijk vrijwel geen tv meer
Volgens mij kun je ook met de 'oude' box online tv kijken. Tenminste, ik kan op de website inloggen met de gegevens van m'n vader en daar zijn extra zenderpakket kijkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Series downloaden die al op tv zijn geweest of series downloaden (gratis?) die in Nederland nog niet zijn uitgekomen?
andere vraag: kan je alleen met UPC Horizon tv kijken op je computer (zo een progje ervoor installeren?) of op je iPad of ook met de aloude DIG Box van UPC (die zilveren dus)
Volgens mij vanavond na tienenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:34 schreef w00h00 het volgende:
Iemand enig idee wanneer regio Arnhem aan de beurt is?
Waar haal je dat vandaan? Ik heb nog geen mail of afstandsbediening gezien!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij vanavond na tienen
Ik woon volgens mij in de regio Arnhem en heb een mail gehad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ik heb nog geen mail of afstandsbediening gezien!
Afstandsbediening word uiterlijk 7 september geleverd kon mijn vader uit de mail opmaken, geduldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ik heb nog geen mail of afstandsbediening gezien!
In mijn mail stond uiterlijk 14 septemberquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:31 schreef Fritter het volgende:
[..]
Afstandsbediening word uiterlijk 7 september geleverd kon mijn vader uit de mail opmaken, geduld
oja 14 vergiste mequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn mail stond uiterlijk 14 september
Hier ook helemaal deaud idd (ook geen rood lampje zoals normaal). Misschien is hij bezig ofzo? Wel helemaal stil ook. Ik zie wel of hij het morgen weer doet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:45 schreef CherryLips het volgende:
De box wil niet meer aan. Pareltje dit.
Je hebt zeker de knop achterop omgezet? Das echt heel slim tijdens een update jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem gereanimeerd en ik heb gedaan wat er in de mail stond maar die hele update is niet uitgevoerd. Waarom hield ie er dan ineens mee op?
Ik kijk ook eens tv.
Ja, na twintig minuten vastlopen en helemaal niks doen heb ik even die knop gebruikt. Anders was ie morgen nog niet verder gekomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt zeker de knop achterop omgezet? Das echt heel slim tijdens een update ja
Jij trekt zeker ook de stekker eruit tijdens een windows update?![]()
Ik wacht gewoon rustig af.
Ik dacht ook dat internet hier liep te baggeren, maar t bleek alleen bij fok te zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:59 schreef Rainesz het volgende:
Hier ligt alleen internet er om de haverklap uit.
Horizon box blijft werken. Zal de update morgenvroeg wel zien.
nee echt hele modem eruit om vage redenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat internet hier liep te baggeren, maar t bleek alleen bij fok te zijndaar ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |