quote:Op maandag 29 juli 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
maar kan geen leuke vinden voor een schappelijke prijs
Lopen zo gruwelijk lekkerquote:Op maandag 29 juli 2013 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
574's
[ afbeelding ]
Deze zijn wel fresh
Sowieso zijn die nike skateboarding schoenen wel tofquote:Op maandag 29 juli 2013 11:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zijn dunk unkle's
Check de prijs hieronder
http://www.flightclub.com/g.php?fc=ny&c=sb&i=080018
quote:Op maandag 29 juli 2013 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een naam voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga ik maar niet zeggen hoeveel sneakers hier staanproestquote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Wel meerdere soorten in de SB type, Dunks High zijn ook tofquote:Op maandag 29 juli 2013 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die SB's zijn niet mijn ding vind dat een heel lelijke fit
dunk high pro sb (2004)quote:
Ja maar, jij spaart ook games in sealquote:Op maandag 29 juli 2013 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dan ga ik maar niet zeggen hoeveel sneakers hier staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry, ik bedoelde dat de dunk een dunk is, dus originele pasvorm. Niet zoals die andere sb'squote:Op maandag 29 juli 2013 13:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel meerdere soorten in de SB type, Dunks High zijn ook tof
[..]
dunk high pro sb (2004)
vanaf je eigen link
nike skateboarding
blazer sb
bruin sb
dunk sb low
dunk sb mid
dunk sb high <<
paul rodriguez
other skateboarding's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Die laatste LeBron's zijn zo hard over de kop gegaanquote:Stonden volgens mij voor gemiddeld 1000-1500 dollar op eBay
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:47 schreef Fsmxi het volgende:
ZEG ALS WE HET OVER "VERZAMELEN HEBBEN"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, maar ik heb een glimmende charizard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik een paniniplaatje van Ulrich van Gobbelquote:Op maandag 29 juli 2013 15:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een glimmende charizard.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:47 schreef Fsmxi het volgende:
ZEG ALS WE HET OVER "VERZAMELEN HEBBEN"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat heb ik vroeger ook nog gespeeld op de basisschool! Ik snapte er alleen nooit wat van, maar vond het altijd stoerder dan pokémon..heb de kaarten nog steeds wel ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is opzoeken of het nog wat waard is!
![]()
Ik van Gaston Taumentquote:Op maandag 29 juli 2013 15:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik een paniniplaatje van Ulrich van Gobbel
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
stickers! (wel echt old skool)
En postbode elastieken
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Vast nog wel ergensquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties Forumhop: Hop naar: