quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
wtf moet je met kapotte schoenen?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:28 schreef KneusTeun het volgende:
http://instagram.com/p/U1mNoqqc8P/
Zo mooi! helemaal kapot getrapte unkles, en dan die laatste comment
Zijn dunk unkle'squote:
So what?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zijn dunk unkle's
Check de prijs hieronder
http://www.flightclub.com/g.php?fc=ny&c=sb&i=080018
Genoeg mensen die schoenen verzamelenquote:Op maandag 29 juli 2013 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
So what?
Als ik mijn TV aan barrels sla dan wil je die toch ook niet kopen?
Ja, daar heb je een naam voorquote:Op maandag 29 juli 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Genoeg mensen die schoenen verzamelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Je kan ook maar een shirt tegelijk aan dus die draag je ook altijd?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:57 schreef SoldMayor het volgende:
Schoenen verzamelen.![]()
Aangezien je er maar een paar tegelijk aan kan, heb ik er ook altijd maar een paar.
Na een tijdje koop ik wel weer nieuwe.
Altijd. Dat is wel swag. Schoenen niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan ook maar een shirt tegelijk aan dus die draag je ook altijd?
Shiitt mattie en maar hatenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:22 schreef SoldMayor het volgende:
En als je dan toch schoenen verzamalen doet doe dat wel beetje mooie en niet die tokkie dingen.
gr gr
Zag hem al in mijn subbox lekkere goalquote:Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef SoldMayor het volgende:
Kijk deze goal trouwens stef. Dat ik dat nog ooit zou mee maken.
Goede steal voor 45 euro.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ze eigenlijk gekocht voor erbij kon ze niet laten liggen voor 45 euro
En ik was al heel lang op zoek naar een paar toffe maxjes heb al genoeg andere nikes en didas
Deze zien er wel superdope uitquote:Op maandag 29 juli 2013 11:28 schreef KneusTeun het volgende:
http://instagram.com/p/U1mNoqqc8P/
Zo mooi! helemaal kapot getrapte unkles, en dan die laatste comment
quote:Op maandag 29 juli 2013 11:57 schreef SoldMayor het volgende:
Schoenen verzamelen.![]()
Aangezien je er maar een paar tegelijk aan kan, heb ik er ook altijd maar een paar.
Na een tijdje koop ik wel weer nieuwe.
quote:Op maandag 29 juli 2013 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een naam voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie moesten eens weten hoeveel geld er in de sneakermarkt omgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg mensen die hun geld met resellen verdienen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede steal voor 45 euro.
Geen fan van Air Maxjes, op de safari/lunar colorways na. Enige Nike's die ik nog wel zou willen zijn Roshe's. Ook getwijfeld om Asics GL3's te halen, maar niet gedaan.
Heb de laatste paar maanden toch alleen maar mijn Red Wings aan
Meestal als je mooie goal maakt gaat er totale paniek vooraf of weet je totaal niet wat je aan het doen bent maar deze was bewust.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:
Op maandag 29 juli 2013 12:22 schreef SoldMayor het volgende:
En als je dan toch schoenen verzamalen doet doe dat wel beetje mooie en niet die tokkie dingen.
gr gr
Shiitt mattie en maar haten
quote:
Op maandag 29 juli 2013 12:24 schreef SoldMayor het volgende:
ROBIN VAN PERSIE AMAZING GOAL. FUT FIFA 13. GOAL OF THE WEEK!?
Kijk deze goal trouwens stef. Dat ik dat nog ooit zou mee maken.
Zag hem al in mijn subbox lekkere goal
Als het een bewussie is voelt het ook nog veel beterquote:Op maandag 29 juli 2013 12:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Meestal als je mooie goal maakt gaat er totale paniek vooraf of weet je totaal niet wat je aan het doen bent maar deze was bewust.
True that.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:37 schreef KneusTeun het volgende:
ach, niet iedereen hoeft het mooi te vinden.
Ik snap postzegels verzamelen ook niet, maar laat ze lekker likken
NB's lopen echt superchill. Heb twee paar 574's, maar heb ze weinig meer aan. Welk model zoek je?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maat van mij rockt deze badboys![]()
Heb al eens eerder Asics gehad en die zaten zo briljant goed moest ik weer eens oppikken![]()
Wil ook nog een paar NB maar kan geen leuke vinden voor een schappelijke prijs
574'squote:Op maandag 29 juli 2013 12:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
NB's lopen echt superchill. Heb twee paar 574's, maar heb ze weinig meer aan. Welk model zoek je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |