Nee dat formulier is belangrijk, daar iets verkeerd, namelijk dat ik rekeninghouder zou zijn en bij IBAN stond een vraagteken. Klopt niet. Moet wel rechtgezet worden denk ik... Ik kan er gewoon niet tegen dat het nog niet is verwerkt en ik niet weet of dat ooit wel gaat gebeuren als ik geen actie onderneem.. vandaar dat ik het zeker wil weten en toch maar ga informeren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dat maakt toch niets uit? Je betaalt immers niet via studielink. Wat er op studielink staat maakt dus niet uit.
Je bedoelt wat je geprint hebt. Ja, daar moet het idd juist op zijn anders betaalt de bank niet. Maar op studielink hoef je niets te veranderen. Heb je geen online wijzigingsformulieren op je schoolwebsite? Bijvoorbeeld zoals deze:quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:54 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
Nee dat formulier is belangrijk, daar iets verkeerd, namelijk dat ik rekeninghouder zou zijn en bij IBAN stond een vraagteken. Klopt niet. Moet wel rechtgezet worden denk ik... Ik kan er gewoon niet tegen dat het nog niet is verwerkt en ik niet weet of dat ooit wel gaat gebeuren als ik geen actie onderneem.. vandaar dat ik het zeker wil weten en toch maar ga informeren.
Ja het was dus onjuist, maar ik heb het zelf met pen aangepast... Mijn vraag is of dat wel mogelijk is of dat ik een nieuw formulier zou moeten opsturen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je bedoelt wat je geprint hebt. Ja, daar moet het idd juist op zijn anders betaalt de bank niet. Maar op studielink hoef je niets te veranderen. Heb je geen online wijzigingsformulieren op je schoolwebsite? Bijvoorbeeld zoals deze:
http://www.eur.nl/fileadm(...)r_2013-2014-_nl_.pdf
Kijk even op de site van je instelling.
Ik denk een nieuw formulier. Ik weet niet wat meer reistijd oplevert, maar je kan het natuurlijk ook bij de bank vragen. Wie weet gaat het ze om de handtekening en het juiste rekeningnummer. Naam is vaak niet belangrijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:03 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
Ja het was dus onjuist, maar ik heb het zelf met pen aangepast... Mijn vraag is of dat wel mogelijk is of dat ik een nieuw formulier zou moeten opsturen.
Ik bel morgen wel naar de RUG. Op de site kan ik zo geen nieuw formulier vinden. Kutzooi ook altijd, heb vakantie maar zo voelt het niet helemaal :pquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik denk een nieuw formulier. Ik weet niet wat meer reistijd oplevert, maar je kan het natuurlijk ook bij de bank vragen. Wie weet gaat het ze om de handtekening en het juiste rekeningnummer. Naam is vaak niet belangrijk.
Ik begrijp precies wat je bedoelt. Daarom stel ik het inschrijven dus ook uit. Als ik het maandag pas doe dan kan ik tenminste nog rustig weekend vieren ipv stressen of het wel of niet goed is. Dat doe ik vanaf maandag wel de hele maand augustusquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:07 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
[..]
Ik bel morgen wel naar de RUG. Op de site kan ik zo geen nieuw formulier vinden. Kutzooi ook altijd, heb vakantie maar zo voelt het niet helemaal :p
Door dit formulier in te vullen kan ik alsnog iemand anders laten betalen? Of moet ik daarvoor ook nog die persoon digitaal machtigen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je bedoelt wat je geprint hebt. Ja, daar moet het idd juist op zijn anders betaalt de bank niet. Maar op studielink hoef je niets te veranderen. Heb je geen online wijzigingsformulieren op je schoolwebsite? Bijvoorbeeld zoals deze:
http://www.eur.nl/fileadm(...)r_2013-2014-_nl_.pdf
Kijk even op de site van je instelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |