+1quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:09 schreef Henno het volgende:
Nou als je dit al niet aan kan, dan kan je maar beter niets doen en stoppen met je hele opleiding denk ik zo
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:09 schreef Henno het volgende:
Nou als je dit al niet aan kan, dan kan je maar beter niets doen en stoppen met je hele opleiding denk ik zo
Ik begin juist opnieuw....tenminste ik heb net mijn bachelor afgerond en wil me morgen inschrijven voor de master....alhoewel dat durf ik waarschijnlijk niet....ik kan beter tot maandag wachten, dan heb ik nog 5 werkdagen over om bij de administratie te huilen als er iets fout gaat.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:09 schreef Henno het volgende:
Ik wil geen aandacht. Ik ben bang. Wat nou als ik zometeen schoolloos ben?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:13 schreef Terecht het volgende:
Je mag best wel iets minder omfloerst om aandacht vragen hoor, TS.
Kop een trein.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik wil geen aandacht. Ik ben bang. Wat nou als ik zometeen schoolloos ben?
bedankt! het is echt niet leuk meer! hoe moet ik dat nou doen? ik heb geen iban of bic...bovendien wat is het allemaal eng....via die digitale machtiging kunnen ze mijn rekening toch plunderen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:16 schreef nomenklatura het volgende:
hoewel sanasoufi, zeer terechte klacht
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:16 schreef Puntenjager het volgende:
Bij bevredigende prestatie van jouw zijde, wil ik best je collegegeld betalen, Sana
Wat ben je toch een donders-vervelend kind..... van 25.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik begin juist opnieuw....tenminste ik heb net mijn bachelor afgerond en wil me morgen inschrijven voor de master....alhoewel dat durf ik waarschijnlijk niet....ik kan beter tot maandag wachten, dan heb ik nog 5 werkdagen over om bij de administratie te huilen als er iets fout gaat.
ik zit eerlijk gezegd met hetzelfde probleem. digid voor je ouders aanvragen en nog meer geziek en geratel terwijl ik binnenkort naar het buitenland ga.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
bedankt! het is echt niet leuk meer! hoe moet ik dat nou doen? ik heb geen iban of bic...bovendien wat is het allemaal eng....via die digitale machtiging kunnen ze mijn rekening toch plunderen?
Dit impliceert dat je weet hoe ze eruit ziet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:16 schreef Puntenjager het volgende:
Bij bevredigende prestatie van jouw zijde, wil ik best je collegegeld betalen, Sana
Correctquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:22 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dit impliceert dat je weet hoe ze eruit ziet.
HELP MIJ! Ik vond jou altijd het aardigst!quote:
Gister moest ik nog terug naar mn WO Rechten kliekjequote:Op donderdag 25 juli 2013 00:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
HELP MIJ! Ik vond jou altijd het aardigst!
1. Wie betaalt jouw collegegeld dit jaar? Je ouders?
Zo ja:
2. Hoe gaan ze het doen met die digitale machtiging?
Zo nee:
1. Hoe ga jij betalen?
2. Wat nou als je internet wegvalt terwijl je net op bevestigen klikt?
Achtergrondinformatie:
http://info.studielink.nl(...)achtiging%20KVA5.pdf
Ik ben zo bang. Ik ben zometeen schoolloos
eindelijk een medeslachtofferquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:19 schreef nomenklatura het volgende:
[..]
ik zit eerlijk gezegd met hetzelfde probleem. digid voor je ouders aanvragen en nog meer geziek en geratel terwijl ik binnenkort naar het buitenland ga.
waarom moeten ze altijd moeilijker doen??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
never change a winning strategy
Mijn vader heeft gelukkig digid, maar wat nou als het fout gaat. Is het jou geluktquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:26 schreef Paxcon het volgende:
Maar vooruit, ik ga je serieus helpen.
Als je ouders betalen en je wil digitaal machtigen moeten zij DigID hebben. Hebben ze dit niet, moet je die andere kiezen en dan moeten ze een handtekening op een formulier van je onderwijsinstelling zetten en opsturen.
Ja, maar toen was ik niet bang. Toen was ik nog aan het vieren dat ik een titel BSc heb verworen. Nu ben ik weer realistisch. Ik zit serieus te overwegen gewoon geen master te doen. Het inschrijven levert me te veel stress op bovendien wat is het nut? Ik wil toch geen advocaat of rechter of OvJ worden....quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gister moest ik nog terug naar mn WO Rechten kliekje
Dat is degene die je moet neuken als je aan het eind van het jaar een negatief BSA dreigt te krijgen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |