Wow, dit is so so sscherpquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent naar een keertje naar de open dag geweest van toegepaste psychologie? Kan ik dat opmaken uit deze karige comment?
Hoe in hemelsnaam laat jij je anus bloeden dan? Al gok ik wel dat ik liever menstruatie heb dan. Legitieme reden om labiel te doen enzo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb allebei, maar heb liever de menstruatie, want daar heb je met zitten verder geen last van op de eventuele buikpijn na.
Veer is cum laude afgestudeerd voor Nederlands.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent naar een keertje naar de open dag geweest van toegepaste psychologie? Kan ik dat opmaken uit deze karige comment?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb allebei, maar heb liever de menstruatie, want daar heb je met zitten verder geen last van op de eventuele buikpijn na.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe in hemelsnaam laat jij je anus bloeden dan?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks honey, ik hou ook van Murdera
Gelukkig wel strak in 't pakquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer is cum laude afgestudeerd voor Nederlands.
watquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Grapje zeker?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja hahahahahaquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het was vooral ook doodserieus, idd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat is srs erger dan limited version hoor Veer, weenie.
Ehh defineer geregeld. Zo af en toe is anusbloed helemaal niet zo erg.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat zou jij liever hebben, maandelijkse menstruatie of dat je anus geregeld bloed?
Wat dacht je van minstens 1 keer per maand? Anders is de keuze ook niet zo moeilijk nee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ehh defineer geregeld. Zo af en toe is anusbloed helemaal niet zo erg.
Daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
past niet in je ondertitel, je moet kiezen
Hahahaha.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het was vooral ook doodserieus, idd.
Dan zou ik voor anusbloed kiezen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat dacht je van minstens 1 keer per maand? Anders is de keuze ook niet zo moeilijk nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |