quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Willem is jullie koning![]()
Me too! Ik zou er mooi niet uitkomen na een bepaalde tijd omdat ik dan weer moet betalen. Ik ren gewoon heel ver weg erinquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
FU sis.
[..]
Stiekem lijkt het me ook wel tof ja, ik zou gewoon heel de kust doorrollen en lekker in die bal chillen.
Van wie mag toch wel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Mag ik niet over praten![]()
iig geen van LB
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alsof daardoor niks meer mogelijk is.
Zie Spatieloos.
Nah laat ik maar niet doen. Die notes die hij/zij heeft geplaatst vind ik namelijk echt pure bsquote:
Ik zou me er maar niet druk om makenquote:
Dit zijn uitspraken van jou in het verledenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:39 schreef nodig het volgende:
''Vieze vuile achterlijke autist''
ook niet
Volgens mij is het allemaal true?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:39 schreef nodig het volgende:
''Vieze vuile achterlijke autist''
ook niet
Jupquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit zijn uitspraken van jou in het verleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |