Onderste is Jude ja. En op die andere foto lijkt hij idd niet, gaat het dus toch om de poen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:56 schreef Greys het volgende:
Die onderste pic is gewoon Jude zelf toch?
Want ik vind hem er nou niet echt op lijken, op andere foto's:
[ afbeelding ]
lijkt eerder op een iets mannelijkere versie van jort kelder.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:56 schreef Greys het volgende:
Die onderste pic is gewoon Jude zelf toch?
Want ik vind hem er nou niet echt op lijken, op andere foto's:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:44 schreef milaya het volgende:
Gigi is helemaal niet oppervlakkig, niet zo oordelen over iemand die je niet kent
Ik las laatst dat ze haar ex aan de kant zetten omdat ze gewoon ''zin'' had in wat anders. En eventueel als het niet beviel met die millionaire van d'r, dan kon ze misschien nog terug. Als dat toch niet oppervlakkig is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:44 schreef milaya het volgende:
Gigi is helemaal niet oppervlakkig, niet zo oordelen over iemand die je niet kent
hier op de fp wssquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:02 schreef static het volgende:
En waar heb je dat precies gelezen? Bij de kapper zeker.
Top dat haar ex dit accepteert.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:42 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ze haar ex aan de kant zetten omdat ze gewoon ''zin'' had in wat anders. En eventueel als het niet beviel met die millionaire van d'r, dan kon ze misschien nog terug. Als dat toch niet oppervlakkig is.
En hier staat het toch ook weer: ze wilde nog een keer heel erg verliefd worden. Onnozel wicht.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:10 schreef bzl. het volgende:
[ afbeelding ]
Centebak, streep als mond, walgelijke wallen, walgelijke ogen. Nee.
Plaats eens een foto van jezelf?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:10 schreef bzl. het volgende:
[ afbeelding ]
Centebak, streep als mond, walgelijke wallen, walgelijke ogen. Nee.
Wild vingerendquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
oh, die onderste is Jude zelf, ik zat hier al met mijn kin op mijn borst dat hij zoveel leek
verder leuk voor ze. dat ze maar heel gelukkig mogen worden samen, al zou wat publiek uitgemeten drama af en toe ze niet misstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |