Dat kan kloppen, de "Frisse Kruidige" ranch-saus (die overigens wel verdomd lekker is ) wordt al een paar weken niet meer uitgeleverd omdat hij niet meer gemaakt is. Wij zijn toen maar overgegaan op Honingmosterdsaus.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen maar vond het meer naar honing/mosterd proeven De saus (ging even googlen) komt me niet bekend voor eigenlijk
Vernieuwde app misschien, zijn ook al een tijdje geen kortingsbonnen geweest. Die hamburgerverpakking zal wel over dat Joppieding gaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er is al een McDonalds app toch?
Daar zat ik ook aan te denken inderdaad, maar die hadden ze eerder vandaag al aangekondigdquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:34 schreef Kwork het volgende:
[..]
Vernieuwde app misschien, zijn ook al een tijdje geen kortingsbonnen geweest. Die hamburgerverpakking zal wel over dat Joppieding gaan.
Geldt dat dus wss ook voor die kipwrap? Terwijl dat nog best gezond lijkt. Gelukkig heb ik mijn leenauto weer ingeleverd dus geen Mc voorlopig. Fietsen naar de Mc (6,5km) is me teveel moeite (quote:Op maandag 12 augustus 2013 05:46 schreef CornflakesXL het volgende:
Gister gelezen dat kip nuggets een van de meest ongezondste dingen is om te eten dus denk voortaan 2 keer na :p
Ik heb nog geen melding of mogelijkheid dat ik em kan updatenquote:
Hier op iOS wel. Je kan producten 'liken' zodat je persoonlijke voordeelbonnen krijgt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen melding of mogelijkheid dat ik em kan updaten
Zo dat klinkt goed!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef Kwork het volgende:
[..]
Hier op iOS wel. Je kan producten 'liken' zodat je persoonlijke voordeelbonnen krijgt.
Kom je dat over 20 minuten even verklappen dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:40 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf morgen 'officieel' de small wrap honing-mosterd terug, in sommige restaurants was hij al eerder terug omdat de ingrediėnten van de small wrap met frisse kruidige saus op waren.
De app heeft een update gehad. Meer in stijl van de website nu, en gepersonaliseerde kortingsbonnen.
Morgen gaan ze nog wat leuks doen met de app
Oh nice! Moet hem zo nog even kijken. Daarom dat papiertje erom heen natuurlijk van een hamburgerquote:
Open de app en ontdekquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:41 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Kom je dat over 20 minuten even verklappen dan?
Activeer ze nu eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:09 schreef dude1986 het volgende:
nice!
kan ik die bonnen activeren en gewoon aan een willekeurige mc kassa laten zien?
10 minuten geldig.... (en dat weet je...)quote:
Als je dat kan lezen dan kan je overige tekst wat erbij staat ook lezen, namelijk tonen @ kassa. Waarschijnlijk niet geldig @ schiphol plaza en that's it.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:11 schreef dude1986 het volgende:
[..]
10 minuten geldig.... (en dat weet je...)
ja ik las het, maar vroeg me af of dit gewoon bij alle kassa's kon. hele legitieme vraag hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je dat kan lezen dan kan je overige tekst wat erbij staat ook lezen, namelijk tonen @ kassa. Waarschijnlijk niet geldig @ schiphol plaza en that's it.
Zijn er verschillende kassa's dan Naar mijn weten zijn er geen verschillende kassa's.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 01:15 schreef dude1986 het volgende:
[..]
ja ik las het, maar vroeg me af of dit gewoon bij alle kassa's kon. hele legitieme vraag hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |